manual citroen c5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
manual citroen c5
Salut cine are manualul de utilizare a unui citroen c5 din 2001 triptonic benzina 3.0l.Cu stima si respect beckyvip
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Lun 08-Sep-2008 09:20
- Localitate: Hunedoara
manual c5I
as dorii si eu manualul pentru C5 I - il am doar pe cel pentru C5 II - multumesc
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Lun 08-Sep-2008 09:20
- Localitate: Hunedoara
manual c5
cartile originale le am si eu, dar nun sunt de un real folos, am o problema cu climatronicul, se blocheaza pe cald pe partea stg, stiu care e buba, dar vroiam sa o rezolv farea sa demontez tot bordu.
De aici nu te ajuta nimic? http://www.ludusnet.ro/fisiere/Masina/R ... roen%20C5/ . Sper sa iti rezolvi problema.
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Lun 08-Sep-2008 09:20
- Localitate: Hunedoara
manual c5
multumesc, tocmai le-am decarcat, am rezolvat problema mai simplu - era contact inperfect la mufa motorasului care mixeaza temperatura
manual c5
ma poate ajuta si pe mine cineva cu un manual de c5,2000 hdi,anul 2002? multumesc frumos. daca se poate pe cosminb_70@yahoo.com.
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
Re: manual c5
mihaimarton scrie:cartile originale le am si eu, dar nun sunt de un real folos, am o problema cu climatronicul, se blocheaza pe cald pe partea stg, stiu care e buba, dar vroiam sa o rezolv farea sa demontez tot bordu.
Nu stiu de unde stii tu de "buba asta" dar e gresita ideea cu demontatul bordului. Pentru fiecare parte (dreapta sau stanga) se lucreaza :
- pentru partea stanga, deasupra filtrului de aer de la picioarele soferului, in partea de sub bord;
- pentru partea dreapta, se scoate torpedoul si tot asa, sus, deci sub bord;
Acolo sunt doua dispozitive (motorase parca se numesc) care comuta paletele interioare, de pe aerul ce vine de la motor pe aerul rece ce vine de la instalatia de aer conditionat.
Buba clasica e sa ramana pe cald chiar daca ai 16grd.
Pretul e in jur de 300-350 lei.
La mine era tot partea stanga si, ca sa nu fie problema ca-n bancul cu varsta ambelor picioare, le-am schimbat pe amandoua (adica sa fie ambele DE NOI.
Totodata, am schimbat si aeroterma, care incepuse sa plece doar la socuri (fie palme-n bord, fie frana brusca...) si in plus, la turatie foarte mica scotea un scartait...
Am ramas surprins cum de a mai mers la cat de mult praf avea si cat de greu se invartea, comparativ cu noua turbina.
Pretul acesteia a fost cam 400 lei.
Operatiunea a fost efectuata undeva, prin luna august, dupa ce am avut un concediu de calvar pe caldurile Turciei asiatice (cam 70 grd), in conditiile in care, dupa cum spuneam mai sus, la mine scotea aer cald iar turbina pornea dupa palme serioase sau frane care adunau tot ce aveam in spate, drept in capul meu.
Acum totul e OK...ma rog, de atunci, de cand am schimbat...
Am si acum piesele, asta daca cineva e interesat sa vada cam ce se poate intampla sau cum se pot bloca acele motorase sau cum dumnezeu se numesc.
Cata
- picieri
- pasionat
- Mesaje: 398
- Membru din: Vin 20-Iul-2007 02:19
- Localitate: Ludus
- Masina: C5-I 2002 80KW 2.0HDI
- 2: Corsa D 2007 60KW 1.2
Motorase pot sati dau eu dar nu te ajuta la nimic, alea nu se strica, adica foarte foarte rar. Problema este clapeta care e dintr-un plastic ordinar si se pilesc nuturile din interior. adica motorasu nu mai misca paleta. 99% din cazuri ramane pe aer cald. Al meu din fericire in vara a ramas pe rece, dar a fost exceptie. Intrun final trebe schimbate platele si pentru aia trebe demontat tot bordu care nu e o operatiune chiar simpla.
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
picieri scrie:Motorase pot sati dau eu dar nu te ajuta la nimic, alea nu se strica, adica foarte foarte rar. Problema este clapeta care e dintr-un plastic ordinar si se pilesc nuturile din interior. adica motorasu nu mai misca paleta. 99% din cazuri ramane pe aer cald. Al meu din fericire in vara a ramas pe rece, dar a fost exceptie. Intrun final trebe schimbate platele si pentru aia trebe demontat tot bordu care nu e o operatiune chiar simpla.
Uite ca eu n-am avut acest ghinion (adica sa fie paletele ce se strica foarte des)...La minea fost vorba de motorasul din stanga care, il am spre edificare, e aproape gripat...Cel din dreapta e mai OKI, oricum, diferente foarte mari intre motorasele vechi (care se miscau foarte greoi) si cele noi, care se misca destul de usor.
Acelasi lucru la turbina: cea veche, parca e un motor de aspirator gripat, in comparatie cu cea noua ce se misca usor cu mana...
Dar, fiecare dupa priceperea si cunostintele dobandite in timp (nimeni nu s-a nascut invatat)
Cata
PS: motorasele si turbina le-am comandat prin Champions care, in urma discutiilor mai vechi (prezentate si pe forum) au devenit mult mai cooperanti decat erau, basca ca stai langa mecanic, electrician sau...meserias, in general, si poti spune sau aspecta impreuna cu el, problemele sau desfasurarea operatiunilor de remediere a defectiunilor (lucru imposibil la ATS de vreo 2 ani incoace)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199