bucse bascula
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Exista o bila si la unele recuperatoare de LHM de pe cilindru, pe circuitul de "retur".
Si asta si cea din returul "3" au rolul unor supape de sens: cand suspensia se destinde, bila de la recuperator inchide, bila de la rezervor deschide si aerul intra in corpul cilindrului; cand suspensia se comprima, bila de la rezervor inchide, bila de la recuperator deschide si scurgerea de functionare a pistonului (devenita un retur din ce in ce mai abundent atunci cand garniturile si/sau pistonul se uzeaza) ajunge in circuitul de retur.
Si asta si cea din returul "3" au rolul unor supape de sens: cand suspensia se destinde, bila de la recuperator inchide, bila de la rezervor deschide si aerul intra in corpul cilindrului; cand suspensia se comprima, bila de la rezervor inchide, bila de la recuperator deschide si scurgerea de functionare a pistonului (devenita un retur din ce in ce mai abundent atunci cand garniturile si/sau pistonul se uzeaza) ajunge in circuitul de retur.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Bun..si la care din cele doua furtunase de la clindru care intra in acea teaca venea biluta?Eu nu mai stiu....si as vrea sa aflu. Sigur are si la cilindrul celalat, dar acolo nu am umblat vreodata.
Nu am nici un recuperator sau ceva de genu..biluta venea la unul din cele doua furtunase care intra in cilindru...Nu are cum sa nu fie biluta originala...adica cine sa fi umblat la masina?A fost unei femei...nu a umblat in ea mai deloc..BX-ul meu e din primele seria2...uitati-va la orga number...
Nu am nici un recuperator sau ceva de genu..biluta venea la unul din cele doua furtunase care intra in cilindru...Nu are cum sa nu fie biluta originala...adica cine sa fi umblat la masina?A fost unei femei...nu a umblat in ea mai deloc..BX-ul meu e din primele seria2...uitati-va la orga number...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Si zici ca ar fi bine sa o pun la loc?O am scoasa de vreun an de zile.. Fata mi se lasa incredibil de repede( in timpul mersului nu da ulei pe retur..doar cand am oprit motorul si incepe sa se lase...se lasa dupa vreo jumatate de ora fata)....e chiar enervant..pentru ca spatele imi sta sus o zi--doua..depinde...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Stiu ca trebuiesc reconditionati....cat costa tot kitul pentru un cilindru?Si in ce consta?Oricum..nu cred ca ii fac prea curand, pt ca asta inseamna sa stau cu masina demontata...ceea ce nu imi convine... Oricum, de la cilindrii fata cred imi tacane destul de des conjunctorul ( 5 sec) in conditiile in care am sfera centrala incarcata..dozatorul e f bun...
Deci biluta nu influenteaza asa mult comportamentul hidraulici...
Deci biluta nu influenteaza asa mult comportamentul hidraulici...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Setul compus din 1 garnituia cauciuc + 1 garnitura teflon, cele care etanseaza pistonul, costa in jur de 50 lei.
Poate fi nevoie si de alte componente: piston, lagar glisor, limitatoare de cauciuc, recuperator de LHM. Ca sa-ti faci o idee, cauta pe forum o lista a colegului dan1972 cu preturile de la Autonet. Unele preturi sunt exagerat de mari.
Poate fi nevoie si de alte componente: piston, lagar glisor, limitatoare de cauciuc, recuperator de LHM. Ca sa-ti faci o idee, cauta pe forum o lista a colegului dan1972 cu preturile de la Autonet. Unele preturi sunt exagerat de mari.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Am terminat azi fata de facut.
Acum doar trebuie sa ma plimb cu ea sa vad cum se comporta.Am inlocuit si uleiul in cutie. Mai greu e de demontat decat de montat la loc, pentru ca idiotii dinainte au bagat in sictir pivotul, batand in tablita din jurul lui cu dusmanie. Cam frig afara a fost, dar cred ca a meritat efortul. 


Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen