bucse bascula

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mie 10-Dec-2008 20:59

aia a fost pusa de cineva.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 10-Dec-2008 21:20

sa nu scape presiune din cilindru , vezi cum se comporta fara ea

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 10-Dec-2008 21:40

pai am scos-o din greseala acum vreun an..tot la fel..poate se lasa un pic mai repede de fata..dar si inainte se lasa de fata//
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 11-Dec-2008 08:32

Exista o bila si la unele recuperatoare de LHM de pe cilindru, pe circuitul de "retur".
Si asta si cea din returul "3" au rolul unor supape de sens: cand suspensia se destinde, bila de la recuperator inchide, bila de la rezervor deschide si aerul intra in corpul cilindrului; cand suspensia se comprima, bila de la rezervor inchide, bila de la recuperator deschide si scurgerea de functionare a pistonului (devenita un retur din ce in ce mai abundent atunci cand garniturile si/sau pistonul se uzeaza) ajunge in circuitul de retur.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Joi 11-Dec-2008 08:51

Din cate stiu, recuperatorul cu supapa s-a montat numai la S1, si este o piesa de plastic cu bila inauntru. La S2 s-a renuntat la ea, folosindu-se simple furtune de cauciuc.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 11-Dec-2008 09:21

Bun..si la care din cele doua furtunase de la clindru care intra in acea teaca venea biluta?Eu nu mai stiu....si as vrea sa aflu. Sigur are si la cilindrul celalat, dar acolo nu am umblat vreodata.
Nu am nici un recuperator sau ceva de genu..biluta venea la unul din cele doua furtunase care intra in cilindru...Nu are cum sa nu fie biluta originala...adica cine sa fi umblat la masina?A fost unei femei...nu a umblat in ea mai deloc..BX-ul meu e din primele seria2...uitati-va la orga number...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 11-Dec-2008 09:25

WLD scrie:La S2 s-a renuntat la ea, folosindu-se simple furtune de cauciuc.

asa-i, recupertoarele care se vand acum sunt fara supapa.

@abarth_mcm Pe ce parte a masinii este cilindrul cu pricina?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 11-Dec-2008 09:30

stanga. cilindrul da destul de mult pe la retur..motiv pentru care mi-a spart mai demult furtunasele retur pe care le-am inlocuit.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 11-Dec-2008 09:33

daca e pe partea stanga, bila este pe furtunul dinspre spatele masinii.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 11-Dec-2008 09:36

Si zici ca ar fi bine sa o pun la loc?O am scoasa de vreun an de zile.. Fata mi se lasa incredibil de repede( in timpul mersului nu da ulei pe retur..doar cand am oprit motorul si incepe sa se lase...se lasa dupa vreo jumatate de ora fata)....e chiar enervant..pentru ca spatele imi sta sus o zi--doua..depinde...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 11-Dec-2008 09:44

Pai bila asta nu o sa modifice cu nimic lasarea rapida. Ar trebui sa reconditionezi cilindrii de fata, pt. ca se lasa mult prea repede.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 11-Dec-2008 09:57

Stiu ca trebuiesc reconditionati....cat costa tot kitul pentru un cilindru?Si in ce consta?Oricum..nu cred ca ii fac prea curand, pt ca asta inseamna sa stau cu masina demontata...ceea ce nu imi convine... Oricum, de la cilindrii fata cred imi tacane destul de des conjunctorul ( 5 sec) in conditiile in care am sfera centrala incarcata..dozatorul e f bun...
Deci biluta nu influenteaza asa mult comportamentul hidraulici...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 11-Dec-2008 10:10

Setul compus din 1 garnituia cauciuc + 1 garnitura teflon, cele care etanseaza pistonul, costa in jur de 50 lei.
Poate fi nevoie si de alte componente: piston, lagar glisor, limitatoare de cauciuc, recuperator de LHM. Ca sa-ti faci o idee, cauta pe forum o lista a colegului dan1972 cu preturile de la Autonet. Unele preturi sunt exagerat de mari.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 11-Dec-2008 10:16

Sunt preturi f f f mari la componente de hidraulica.. exagerate unele dupa parera mea...in rest la citroen bx sunt ieftine piesele...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 12-Dec-2008 13:58

Am terminat azi fata de facut. :lol: Acum doar trebuie sa ma plimb cu ea sa vad cum se comporta.Am inlocuit si uleiul in cutie. Mai greu e de demontat decat de montat la loc, pentru ca idiotii dinainte au bagat in sictir pivotul, batand in tablita din jurul lui cu dusmanie. Cam frig afara a fost, dar cred ca a meritat efortul. :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11815
    Cel mai nou membru BillyCax