ulei cutie automata

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

ulei cutie automata

Mesajde dj01fad » Mar 16-Dec-2008 14:03

am si eu nevoie de un sfat... la xm 2000i din 91 cu cutie automata, ce ulei se pune in cutia de viteze?

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Mar 16-Dec-2008 19:33

Salut , in l.expert automobile, se zice fluide ATX , in Autodata ,DexronII , nu stiu ce sa mai cred....
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 16-Dec-2008 22:31

pai da... iar astia del a liqui moly cica atf... eu mai rau nu mai stiu ce sa cred; o sa dau maine o talpa sa caut atx... dar pe unde am intrebat, toti ridica din umeri.

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Mie 17-Dec-2008 08:59

:D gata e clar , Les prĂŠconisations constructeur sont
ESSO ATF DEXRON II D21065
SHELL ATF DEXRON II D21137
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 17-Dec-2008 11:45

e clar.... am si luat acum 3 litrii de ATF II de la liqui moly... nufolosesc de la alt producator pt ca asta il iau la pret cumsecade si e bun.
eu stiu ca se schimba asa: se porneste motorul si se lasa pana se incalzeste; apoi, se opreste si se schimba uleiul in cutie. e bine asa?

motivul pentru care vreau sa ilschimb este ca in treptele inferioare, daca ii dau talpa brusc turatia sare cu cateva sute de ture, dar masina abia apoi incepe sa ia viteza, si.... nutrage, e lesinata rau detot, unde mai pui si ca a inceput sa consume 20... dreaq stie ce trasnaie de 20W40 o fi bagat in cutie politzaiul care a avut masina...

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 17-Dec-2008 13:30

daca ii dau talpa brusc turatia sare cu cateva sute de ture

Nu asa trebuie sa faca orice cutie cu convertizor de cuplu?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 17-Dec-2008 13:39

pai... asa rebuie sa faca, dar si cresterea de viteza ar trebui sa fie mai rapida. la asta creste turatia si apoi foarte lent creste si viteza... ast imi este mie nedumerirea. cutia fiind un ZF, este doarte rapida, schimba incredibilde bine, dar, am totusi ca merge putin infranata. dracu stie. oricum, pentru 50 de lei, mai bine schimb uleiul ala si gata. am mai mers cu o xantie automata chiar aseara, si, dupa ce sare in turatie, se accelereaza mai repede. culmea e ca schimba vitezele mai lent... nush ce sa zic, dar oricum schimb uleiul si mai vedem apoi.

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Mie 17-Dec-2008 14:01

:D ca sa te lamuresti mai bine ,uitate si pe aici... http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... hp?t=70524
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 17-Dec-2008 14:30

am mai mers cu o xantie automata chiar aseara, si, dupa ce sare in turatie, se accelereaza mai repede

Din ce an era? Daca era serie 2, in anumite situatii ,,se blocheaza convertizorul,,

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 17-Dec-2008 21:26

io am gasit ca e nevoie de Dexron, nu Dexron 2, pentru cutia 4HP18

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 17-Dec-2008 21:58

mamaaaaaa... a aparut si a 3-a varianta :))
am citit in multe locuri... majoritatea dau dexron 2, si altii atx... iar acum a mai aparut si dexron :))

sa bbag cate putin din fiecare??? :oops:

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Joi 18-Dec-2008 09:56

De abia acu m-am lamurit.... DEXRON este vechea denumire a uleiului pentru cutia automata , FLUIDE ATX este denumirea noua ... :D
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 18-Dec-2008 09:57

pana la urma... e bun ATF II? sau merge si ATF III, ca nu mai inteleg nimic. ca acum am gasit si eu undeva ca merge III :?

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Joi 18-Dec-2008 10:14

Cred ca e aceasi formula ,mai mult sau mai putin , e doar alta denumire ,depinde de producator ...., probabil ultima generatie de uleiuri e mai buna si se poate combina fara probleme cu ce e deja in cutie...
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Joi 18-Dec-2008 15:48

Ar trebui sa schimbi si filtrul de la cutie. Daca e infundat, poate influenta in rau functionarea cutiei.
citroen - o pasiune permanenta


Înapoi la “Mecanica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo