VAR ROG FRUMOS UN SFAT..INTRE C5 SI 307 ( PEGEOUT )
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Multa lume fuge de suspensia hidraulica pentru ca romanii sunt ca oile... Daca unul, din necunostinta de cauza, a fugit si a nascocit ca sunt proaste, atunci toti ceilalti s-au luat dupa el de frica! Daca si tu crezi asa, atunci poti sa-ti iei peugeot 307, ca poti sa-l vinzi mai repede apoi! Daca ar fi asa proasta supensia, n-ar mai fi pus-o si pe Mercedes S Klasse, ultimul model, si pe Rolls Royce! Poate ca falimenta Citroenul cu ea si nu apucau sa mai vanda patentul!
Passion pour C5
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
suspensie
Regret ca nu exista posibilitatea unui "istoric medical" ca al omului. L-as fi pus la dispozitie ca sa vada toti cei care-si dau cu parerea (si care, spre ghinionul lor nu poseda o astfel de masina, cel putin deducand din semnatura fiecaruia) ca, in cei 5 ani de la achizitie si pana in 17.12.2008, nu am avut nici o problema la suspensie...Dimpotriva, am avut numai si numai de castigat, fapte mentionate de-a lungul perioadei de cand m-am inscris, cateva exemple fiind:
- "operatiunea bordura" nu m-a impiedicat niciodata sa urc pe "defunctul trotuar, loc inaccesibil niciunei masini din zona (nici macar S600-ele, cu suspensie "imprumutata" pe bani grei de la PSA, nu a urcat pentru ca la armarea acestuia garda coboara automat...basca ca are o singura treapta, nu trei cum are C5-ul);
- podurile de ghiata, mormanele de zapada sau zapada adunata intre cele doua rigole produse de cauciucurile masinilor, care intr-un final suspenda aproape toate masinile joase, nu m-au impiedicat sa-mi continui drumul, ridicat fiind C5-ul la ultima treapta (ajutat evident si de lanturi si cauciucuri de iarna care, din pacate, nu pot face fata daca masina ramane cu burta suspendata pe vreun pod de ghiata sau gramada de zapada);
- sleaurile de pe potecile maloase ale drumurilor ce duc catre Platoul Bucegi, pe care, tot gratie suspensiei, le-am trecut fara griji, spre ciuda amicului din spate care s-a luat dupa mine, spre ghinionul lui si caruia, i-a ramas toba de esapament in spate, proptita intr-o gramada de pamant peste care el nu a putut sa treaca din cauza garzii normale pe care o are orice autoturism "muritor de rand";
- limitatoarele de viteza montate pe asfalt pe care le trec fara probleme (conditia fiind sa nu fie doua la interval mai mic de 50m pentru ca senzorii din capetele de bara, simt denivelarea si comanda ridicarea masinii, eu avand suspensia Hydractive 3+, ridicare ce da o mica rigiditate suspensiei, fireasca de altfel si discutata in topicurile specifice).
si exemplele pot continua insa nu cred ca are rost sa mai fac atat de mult lobby pentru ca, cine are C5 cu o astfel de suspensie, stie la ce ma refer, iar cine nu stie, se comporta precum "vulpea si strugurii:...
Cu stima,
Cata
- "operatiunea bordura" nu m-a impiedicat niciodata sa urc pe "defunctul trotuar, loc inaccesibil niciunei masini din zona (nici macar S600-ele, cu suspensie "imprumutata" pe bani grei de la PSA, nu a urcat pentru ca la armarea acestuia garda coboara automat...basca ca are o singura treapta, nu trei cum are C5-ul);
- podurile de ghiata, mormanele de zapada sau zapada adunata intre cele doua rigole produse de cauciucurile masinilor, care intr-un final suspenda aproape toate masinile joase, nu m-au impiedicat sa-mi continui drumul, ridicat fiind C5-ul la ultima treapta (ajutat evident si de lanturi si cauciucuri de iarna care, din pacate, nu pot face fata daca masina ramane cu burta suspendata pe vreun pod de ghiata sau gramada de zapada);
- sleaurile de pe potecile maloase ale drumurilor ce duc catre Platoul Bucegi, pe care, tot gratie suspensiei, le-am trecut fara griji, spre ciuda amicului din spate care s-a luat dupa mine, spre ghinionul lui si caruia, i-a ramas toba de esapament in spate, proptita intr-o gramada de pamant peste care el nu a putut sa treaca din cauza garzii normale pe care o are orice autoturism "muritor de rand";
- limitatoarele de viteza montate pe asfalt pe care le trec fara probleme (conditia fiind sa nu fie doua la interval mai mic de 50m pentru ca senzorii din capetele de bara, simt denivelarea si comanda ridicarea masinii, eu avand suspensia Hydractive 3+, ridicare ce da o mica rigiditate suspensiei, fireasca de altfel si discutata in topicurile specifice).
si exemplele pot continua insa nu cred ca are rost sa mai fac atat de mult lobby pentru ca, cine are C5 cu o astfel de suspensie, stie la ce ma refer, iar cine nu stie, se comporta precum "vulpea si strugurii:...
Cu stima,
Cata
probabil nu o sa mai tina un c5 ...15 ani , in cazul in care cade pe mana unui cacanar care nu va avea grija de ea
cum s`a intamplat si cu modelele mai vechi .. au cazut pentru ca nimeni nu a avut grija de ele !
paco, parerea mea este sa o lasi mai moale cu vorbele despre hidraulica ;) lasa omu sa se bucure de ea.. mai ales ca el are grija de masina

paco, parerea mea este sa o lasi mai moale cu vorbele despre hidraulica ;) lasa omu sa se bucure de ea.. mai ales ca el are grija de masina

TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
sint la a 7-a masina cu suspensie hidraulica. pe deasupra fac zilnic testari la C5 cu suspensia hidraulica si mai si repar pe deasupra tot felul de defecte ale acesteia. credeti ca as putea vorbi in necunostiinta de cauza in situatia asta? sau ca daca as face o recomandare ar fi pentru ca ma iau dupa unul si altul? ramine sa judecati voi
mihaistan: nu am nimic cu hidraulica, doar ca pe o raza de 150 de km gasesti vreo doua ateliere unde sa o repari, unul pe Cutitul de argint, altul la Ploiesti. Oare nu am dreptate?
Din punctul de vedere al detinatorului de masina, nu e prea comod sa stie ca alti meseriasi "nu se baga" la sfere. Asta e tot.
Din punctul de vedere al detinatorului de masina, nu e prea comod sa stie ca alti meseriasi "nu se baga" la sfere. Asta e tot.
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
paco scrie:mihaistan: nu am nimic cu hidraulica, doar ca pe o raza de 150 de km gasesti vreo doua ateliere unde sa o repari, unul pe Cutitul de argint, altul la Ploiesti. Oare nu am dreptate?
Din punctul de vedere al detinatorului de masina, nu e prea comod sa stie ca alti meseriasi "nu se baga" la sfere. Asta e tot.
Pai cand sa invete daca se defecteaza asa de greu sau, procentul celor ghinionisti e sub nivelul care sa-i determine pe patronii acestor ateliere auto, sa-si trimita mecanicii la specializare? In 5 ani n-am fost o data cu masina pentru problema suspensiei...Nu conteaza ca nu tine nici 15 sau 25 de ani...conteaza ca daca am probelem si din 5 in 5 ani si tot nu-i "banos" pentru un service auto....
Dar pana la urma imi cer scuze ca fac atata lobby pentru aceasta suspensie (ma refer la Hydractive 3+, usor diferita de cea doar "3"), insa confortul oferit (nu numai de suspensie) m-a determinat ca sa merg in misiuni cu auto propriu, chiar daca decontul pe carburant nu e intotdeana avantajos (si alternativa nu e ARO sau Dacia 1300)...
Cu stima,
Cata
Ce sa mai inteleaga Alin... S-a si retras din discutie si ne-a lasat sa ne contrazicem! Asa cum banuiam, nu exista argumente impotriva C5-ului, si nici impotriva motoarelor pana in 2003 fabricatie! Sunt numai afirmatii de genul "nu recomand C5", venite de la persoane care nu au C5! Este bine stiut faptul ca piesele pentru motor si alte accesorii sunt identice cu cele de la Peugeot. Bun! Totusi eu prefer sa fac 110 km pana la Craiova, la Citroen, decat sa merg la service Peugeot la mine in oras! De ce? Simplu: au preturi mult mai mici, uneori la jumatate, cei de la Citroen! Atunci cum poti sa afirmi ca intretinerea la Citroen e scumpa!? Eu compar mereu preturile si nu ma arunc cu capul inainte, ca nu ma scot banii afara din casa! Ei bine, la Citroen am iesit intotdeauna mai ieftin! Cumparati-va voi Peugeot si faceti revizia completa cu schimb de ulei, filtre, verificari, diagnoza, cu 550 ron, cat dau eu la C5! Poate doar daca iei filtrele si uleiul de la diversi distribuitori si le schimbi cu mana ta iesi mai bine cu vreo 50 ron, dar oare merita?
Passion pour C5
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Motor=excelent
Dotari=excelent
Manevrabilitate=excelent
Suspensie=complet dezamagit. (prea dura)
De ce? Zgomote care se transmit in interior si se simt la mers pe o sosea cu "ciupituri".
In afara de faptul ca se poate ridica ca sa treci de un obstacol nu vad nici un avantaj comparativ cu o suspensie clasica. Retineti masina a fost cumparata de noua deci vorbesc in cunostinta de cauza si nu contrazic pe nimeni din acest forum care sustine contrariul. Cred ca suspensia hidractive 3 este o cheltuiala in plus pe termen lung (lichid, sfere, senzori, pompa etc.).
Sarbatori fericite baieti.
Dotari=excelent
Manevrabilitate=excelent
Suspensie=complet dezamagit. (prea dura)
De ce? Zgomote care se transmit in interior si se simt la mers pe o sosea cu "ciupituri".
In afara de faptul ca se poate ridica ca sa treci de un obstacol nu vad nici un avantaj comparativ cu o suspensie clasica. Retineti masina a fost cumparata de noua deci vorbesc in cunostinta de cauza si nu contrazic pe nimeni din acest forum care sustine contrariul. Cred ca suspensia hidractive 3 este o cheltuiala in plus pe termen lung (lichid, sfere, senzori, pompa etc.).
Sarbatori fericite baieti.
E posibil sa fie preturi mai mari la Bucuresti... Eu atat am dat la Craiova!
Cat despre suspensie, intr-adevar, si mie mi se pare un pic cam rigida... Dar C5 I mi s-a parut mai confortabil, adica suspensia mai moale. E posibil ca la varianta a doua sa fie facuta asa intentionat, pentru a mai castiga putin la stabilitate, pentru ca imi pare un pic mai ferma pe viraje.
Cat despre suspensie, intr-adevar, si mie mi se pare un pic cam rigida... Dar C5 I mi s-a parut mai confortabil, adica suspensia mai moale. E posibil ca la varianta a doua sa fie facuta asa intentionat, pentru a mai castiga putin la stabilitate, pentru ca imi pare un pic mai ferma pe viraje.
Passion pour C5
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO