Probleme cu becurile
Moderator: Echipa Tehnica
Probleme cu becurile
Buna seara. Sunt nou pe acest forum .
Am un Citroen C3 de 2ani( primul proprietar). De 1 an ĂŽmi face probleme cu becurile. Mai exact mi-a ars toate becurile: faza scurta stânga-dreapta de 2 ori, proiectoarele, stopurile de ceata, o poziție. Am fost cu ea la reprezentanta și au zis ca nu are nimic. Nu are nimic dar becurile tot le arde. Ce credeți ca poate fii? Va mulțumesc.
Am un Citroen C3 de 2ani( primul proprietar). De 1 an ĂŽmi face probleme cu becurile. Mai exact mi-a ars toate becurile: faza scurta stânga-dreapta de 2 ori, proiectoarele, stopurile de ceata, o poziție. Am fost cu ea la reprezentanta și au zis ca nu are nimic. Nu are nimic dar becurile tot le arde. Ce credeți ca poate fii? Va mulțumesc.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Toata gama de Philips e f buna. Depinde de bugetul tau. Becurile philips tin cel putin 2 ani sau 100.000km (asa scria producatorul pe site-ul lui parca).
Nu pune no-name ca poti avea probleme cu ele.
Eu am philpis si pe faruri si pe proiectoare si nicio problema. Faza f interesanta:becurile care le aveam pe masina erau f vechi..facute in W. Germany..probabil de cand a venit masina din germania acum f multi ani. Buni nemtii...
Nu pune no-name ca poti avea probleme cu ele.
Eu am philpis si pe faruri si pe proiectoare si nicio problema. Faza f interesanta:becurile care le aveam pe masina erau f vechi..facute in W. Germany..probabil de cand a venit masina din germania acum f multi ani. Buni nemtii...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Dupa ce s-au ars cele care erau din fabrica am ĂŽnlocuit doar cu becuri Philips cumpĂŁrate din benzinĂŁriile Agip (25ron/bucata). In primul post am zis sa nu povestesc cum a ĂŽnceput totul crezând ca poate exista o rezolvare. Acum 1 an am vrut sa-mi pun alarma și am ĂŽntrebat la reprezentanta dacĂŁ pot sa-mi pun ĂŽn alta parte (Alarm Service). Au zis ca da, dar dacĂŁ nu este montata bine ĂŽmi pierd garanția la partea electrica. Nu am mai ajuns sa montez alarma dar mi s-au ars stopurile de ceata fĂŁrĂŁ sa le folosesc. Când am fost la reprezenta prima ĂŽntrebare a fost " Ti-ai montat alarma?" Sincer nu cred ca sunt asa vedeta ĂŽncât sa ma tina minte dupĂŁ 1-2luni și de atunci tot mi se ard becurile. Cele Philips m-au ținut 5luni.
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
... incearca sa verifici tensiunea la bornele acumulatorului cu motorul oprit/pornit... in general ar trebui sa ai 12.6V/14.4V cu mici abateri... supratensiunea dauneaza f grav sanatatii becurilor
... o cauza frecventa pentru arderea becurilor bune (nu trompetele ce se vand la colt de strada) este contactul imperfect ( in soclu sau in elementele de comanda) dar este foarte putin probabil sa se oxidat toate soclurile sau sa se fi "mancat" toate releele de pe BSI sau blocul de lumini...
... incearca sa schimbi locul din care cumperi becurile... poate or avea astia la AGIP vreo sursa "virusata" de becuri (sau poate au in sistem vreun factor perturbator)...

... o cauza frecventa pentru arderea becurilor bune (nu trompetele ce se vand la colt de strada) este contactul imperfect ( in soclu sau in elementele de comanda) dar este foarte putin probabil sa se oxidat toate soclurile sau sa se fi "mancat" toate releele de pe BSI sau blocul de lumini...
... incearca sa schimbi locul din care cumperi becurile... poate or avea astia la AGIP vreo sursa "virusata" de becuri (sau poate au in sistem vreun factor perturbator)...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
mie imi ardea doar faza scurta si se pare ca erea de la blocul de lumini. de cand l-am schimbat nu s-a mai ars nimic. Insa eu stiam ca am o problema cu el. Imi clipea martorul de faza scurta, se aprindeau din senin, erea vorba de contacte. Tie ti se ard si proiectoarele.
Cu becurile de semnalizare sau stopurile ai avut probleme?
Cu becurile de semnalizare sau stopurile ai avut probleme?
Dak ai schimbat becul si tot nu merge trebuie sa verifici papucii, si firele pe tronsoane sa vezi pe unde este intrerupt. Dak il schimbi, merge un timp si se arde, oa sa aiba un contact imperfect pe undeva, si atunci dai cu un spray de contacte pe la papuci si si pe piciorusele de siguranta. Daca nu merge apelezi la un electrician. La voi in Mioveni imposibil sa nu gasesti un electrician auto ieftin *vorba aia fabrica Dacia e aproape*
Aiurea!! Dacia e aproape ... dusa. Eu sunt la birou acum ... lucrez chiar la proiecte - documentatie la Dacia.
Eu in general apelez la Cartec Pitesti, dealer Citroen; dar acolo ma rup la manopera si costuri piese.
De ex, am avut probleme cu electromotorul, s-au ars carbunii, si cei de acolo mi-au cerut 1800 RON fara manopera. Pt 2 becuri 60 RON etc.
Nu am curaj sa ma duc la un carpaci si nici eu, recunosc, nu ma pricep la asta.
Eu in general apelez la Cartec Pitesti, dealer Citroen; dar acolo ma rup la manopera si costuri piese.
De ex, am avut probleme cu electromotorul, s-au ars carbunii, si cei de acolo mi-au cerut 1800 RON fara manopera. Pt 2 becuri 60 RON etc.
Nu am curaj sa ma duc la un carpaci si nici eu, recunosc, nu ma pricep la asta.
Mie mi s-a topit de la caldura priza de conectare a becului H7 (faza scurta) si nu mai exista deloc plastic acolo, ci doar papucii lipiti de la caldura de bec...si n-am avut alta solutie decat sa tai papucii cu totu. Am cumparat o cupla noua (o priza de plastic) si am legat firele de cele vechi taiate de mine prin intermediul a 2 papuci izolati in plastic (mama+tata) si nu mai am nici o problema cu ele... si m-a costat doar cupla aia 5 lei si manopera zero.Acum trebuie sa repet miscarea si pentru celalalt far.
E treaba simpla, trebuie doar sa ai indemanare si oricum de-aia sunt protejate cu sigurante, adica un scurtcircuit nu e chiar atat de periculos.
E treaba simpla, trebuie doar sa ai indemanare si oricum de-aia sunt protejate cu sigurante, adica un scurtcircuit nu e chiar atat de periculos.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo