Buna seara
Daca ma puteti ajuta contra cost bineinteles cu un contact si cheia de la un AX (imi trebuie pt un ZX dar sunt la fel). Am mare nevoie de piesa pentru ca am reusit sa o stric definitiv pe a mea.
Multumesc
Contact si cheie
Moderator: Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
apropo de contact bx...unde are mufa ca sa il scoti.???ca al meu se pare ca nu are si firele se duc direct pe dedesubt pe acolo...
eu mi l-am reparat pe al meu (am desfintat tampenia aia care bloca volanul)
poti pune de dacie..vreo 80 lei cel de supernova (tot prost e, dar oricum mai bun ca ala de berlina)
300 lei e cam mult pt un contact...fie el si valeo original.. fiecare dupa cum are bani
eu mi l-am reparat pe al meu (am desfintat tampenia aia care bloca volanul)
poti pune de dacie..vreo 80 lei cel de supernova (tot prost e, dar oricum mai bun ca ala de berlina)
300 lei e cam mult pt un contact...fie el si valeo original.. fiecare dupa cum are bani

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
mufa e in panoul cu sigurante.de fapt mufele ca-s 2.fiecare cu cite 4 fire.eu nu pun de supernova pun de dacia 1300 ,e 500 000 si e destul de bun,atit doar ca nu se mai blocheaza volanul ca e mai scurt putin.
daca ar fi pt. mine nu mi s-ar parea mult 3 mil.il pui acum si te tine 20 de ani doar e masina ta,nu?
daca ar fi pt. mine nu mi s-ar parea mult 3 mil.il pui acum si te tine 20 de ani doar e masina ta,nu?
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Am vazut contactoarele de dacie si berlina si supernova. Cel de supernova are acelasi tip de mufe doar ca sunt 4 fire - 2 mufe iar al meu la ZX are 3 mufe si sase fire. Daca ar stii cineva ce face prima mufa - cea maro sau daca se poate alimenta de la celelalte fire... Din putina electrica pe care o cunosc stiu ca se merge pe culori ori la contactul meu nu sunt decat 2 - rosu si alb. O mufa - cea maro cu 2 fire rosii, una gri cu fir alb si rosu si alta mufa neagra tot cu un fir alb si unul rosu. Mufa care ma incurca este cea maro cu ambele fire rosii deci cred ce este o simpla alimentare generala - este prima pozitie pe contact deci ma gindesc ca pe un fir vine curent de la baterie si pe altul se intoarce. Sau nu!? Aveti idee...
Daca pentru prima mufa - cea cu ambele fire rosii as pune un contact basculant in bord ca sa asigur curent in instalatie si in rest pun un contact de supernova cu mufe identice credeti ca este o idee proasta. Contactul basculant ar trebui sa fie unul rezistent nu-i asa? Ar trebui si vreun releu? Totusi in contactor nu este nici un releu ci un fel de talpa de cupru cu o lamela elastica.
Ce parere aveti? Ca ma dau de ceasul mortii cu porcaria asta de contact si nimeni nu are la dezmembrat AX sau ZX. Cica ar fi la fel si la Saxo dar alea sunt cu cip si la alti bani.
Ce parere aveti? Ca ma dau de ceasul mortii cu porcaria asta de contact si nimeni nu are la dezmembrat AX sau ZX. Cica ar fi la fel si la Saxo dar alea sunt cu cip si la alti bani.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
in general pe firele rosii ai plus permanent direct de la baterie si din cite stiu fara sigurante de protectie.cele albe e usor sa le verifici :le dai pe rind + si vezi fiecare ce e contact,demaror etc.si in functie de asta le legi la contactul pe care il procuri.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Am cam rezolvat problema. Am gasit un contactor cu partea mecanica defecta si din doua am facut unul desi nu erau chiar identice. Raman la parerea ca cel de Solenza sau Supernova se potriveste doar ca trebuie trase doua fire pentru cea de a treia mufa - zic asta pentru ca am gasit un contactor in targ la Vitan care cica era sigur de ZX dar model mai vechi, si ieseau 4 fire din corpul lui dar la capat erau cele 3 mufe deci undeva se bifurcau firele rosii.
Daca nu o sa tina o sa incerc cu unul de dacie.
Daca nu o sa tina o sa incerc cu unul de dacie.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Lun 15-Dec-2008 21:04
- Localitate: PIATRA NEAMT
stelianmurariu scrie:contacr?se potriveste cel de dacie,de preferat iame,trebuie inlocuita doar mufa,blocajul functional
Poti sa fi un pic mai explicit. Ce inseamna iame si ce intelegi prin blocaj functional? Ce mufa inlocuiesti? Ca la dacie sunt doar 2 in loc de 3, deci ar mai trebui adaugata una nu inlocuita.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot