Stergator smecher
Moderator: Echipa Tehnica
Stergator smecher
Salutari de inceput
Stie cineva de ce porneste stergatorul din spate fara sa-l pornesc sau de ce nu se mai opreste cateodata dupa ce functioneaza
La ce turatie e bine sa schimbi vitezele la diesel1.4?
Ce consum aveti iarna? Eu am facut plinul ochi si am mers 430km din care 200km numai oras dupa care am refacut plinul iar calculul a fost de 6,39l/100 iar comp.arata 5.8l
Stie cineva de ce porneste stergatorul din spate fara sa-l pornesc sau de ce nu se mai opreste cateodata dupa ce functioneaza
La ce turatie e bine sa schimbi vitezele la diesel1.4?
Ce consum aveti iarna? Eu am facut plinul ochi si am mers 430km din care 200km numai oras dupa care am refacut plinul iar calculul a fost de 6,39l/100 iar comp.arata 5.8l
iarna in totdeauna va fi un consum mai mare din cauza frigului ... de schimbat poti sa schimbi intre 2200 pana in 3000 parca asa erau valorile ... eu daca as fi in locul tau as schimba mai aproape de 3000 e bine sa turezi masina ca nu pateste nimic..... sa faci test daca schimbi la 3000 daca iti consuma mai mult ....
razzwan scrie:iarna in totdeauna va fi un consum mai mare din cauza frigului ... de schimbat poti sa schimbi intre 2200 pana in 3000 parca asa erau valorile ... eu daca as fi in locul tau as schimba mai aproape de 3000 e bine sa turezi masina ca nu pateste nimic..... sa faci test daca schimbi la 3000 daca iti consuma mai mult ....
Este adevarat ca daca mergi cu el sub 2000de ture se strica turbo? Eu obisnuiesc sa schib pana in 2000-2500.
Pai la mine de exemplu porneste stergatorul pe spate cand am stergatorul pe fata pornit si bag in marsarier.
Poti sa schimbi la ce turatie vrei..ideea este sa nu exagerezi, adik motorul sa nu fie nic prea turat dar nici prea subturat. Adica sa schimbi la mai mult de 1200 de ture si la mai putin de 4000 zic eu.
Eu nu sunt de parere ca trebuie musai schimbat la 2500 de ture sau 2800. Motoarele din ziua de azi sunt moderne facute sa reziste foarte bine la o plaja mare de turatii fara nici o problema. Cum si-ar mai permite firmele auto sa acorde garantie dak sunt atatea fete care schimba la 900-1000 de ture si atatia pusti care urca din teribilism motorul in ture pana spre maxim.
Poti sa schimbi la ce turatie vrei..ideea este sa nu exagerezi, adik motorul sa nu fie nic prea turat dar nici prea subturat. Adica sa schimbi la mai mult de 1200 de ture si la mai putin de 4000 zic eu.
Eu nu sunt de parere ca trebuie musai schimbat la 2500 de ture sau 2800. Motoarele din ziua de azi sunt moderne facute sa reziste foarte bine la o plaja mare de turatii fara nici o problema. Cum si-ar mai permite firmele auto sa acorde garantie dak sunt atatea fete care schimba la 900-1000 de ture si atatia pusti care urca din teribilism motorul in ture pana spre maxim.
Ultima oară modificat Lun 12-Ian-2009 23:13 de către bogdan78, modificat 1 dată în total.
Mihai29 scrie:razzwan scrie:iarna in totdeauna va fi un consum mai mare din cauza frigului ... de schimbat poti sa schimbi intre 2200 pana in 3000 parca asa erau valorile ... eu daca as fi in locul tau as schimba mai aproape de 3000 e bine sa turezi masina ca nu pateste nimic..... sa faci test daca schimbi la 3000 daca iti consuma mai mult ....
Este adevarat ca daca mergi cu el sub 2000de ture se strica turbo? Eu obisnuiesc sa schib pana in 2000-2500.
exact si injectoarele ....
bogdan78 scrie:Ac porneste pentru a dezaburi rapid geamul. Pozitia de care spui se numeste dezaburire si porneste aerul conditionat si ventilatorul pe treapta maxima.
Ventilatorul il pun pe pozitia 2 sa zic iar ventilatia numai pe parbriz si se aprinde ledul la a/c. Eu de fiecare data il opream. dar numai cand dau pe parbriz porneste. deci nu asa trebuie?
Poti sa opresti ac dak vrei dar, repet indiferent de treapta ventilatorului dak muti rotita de directionare a aerului pe iconita de (dezaburire geam) porneste ventilatorul pe treapta maxima si ac ul. Dak nu vrei poti sa lasi repartitorul pe sageata sus sau sus si jos si aeroterma va baga aer si spre geam dar fara AC.
bogdan78 scrie:Poti sa opresti ac dak vrei dar, repet indiferent de treapta ventilatorului dak muti rotita de directionare a aerului pe iconita de (dezaburire geam) porneste ventilatorul pe treapta maxima si ac ul. Dak nu vrei poti sa lasi repartitorul pe sageata sus sau sus si jos si aeroterma va baga aer si spre geam dar fara AC.
merci pt informatii.
Stii ceva de un clocanit mai tare pe partea dreapta fata. unii zic ca ar fi fulia de bai. Masina are 40000km acum trebuia sa ma duc sa-i schim uleiul si filtrele. Am vb la reprezentanta si au zis ca ma costa 600ron. E mult? fara filtru motorina. E greu de schimbat singur? O am de 2luni masina. E din aug2005.
razzwan scrie:in legatura cu stergatorul ar fi cel mai bine sa te duci la un electrician si o sa-ti zca exact ce si cumsau daca e in garantie dute si dale cu masina de cap ....
Stii ceva de un clocanit mai tare pe partea dreapta fata. unii zic ca ar fi fulia de bai. Masina are 40000km acum trebuia sa ma duc sa-i schim uleiul si filtrele. Am vb la reprezentanta si au zis ca ma costa 600ron. E mult? fara filtru motorina. E greu de schimbat singur? O am de 2luni masina. E din aug2005. cat e garantia ?
apropo de revizie, poti sa o faci la ei si iti verifica totul in amanunt. Preturile cam astea sunt. dak vrei sa schimbi tu, poti schimba filtrul de aer si de polen, poate chiar filtrul de motorina. Uleiul il cumperi din selgros ca e mai ieftin si il schimbi la un service de cartier *o buna ocazie sa iti schimbe ei si filtrul. In felul asta scazi cam la 4-5milioane. Asa in service cu tot cu verificari si filtre te duce la vro 7milioane.
Am spus 4-5mil cu filtre originale..dak pui mai ieftine cred ca poti sa scazi pe la 3,5 iar dak schimbi tu si uleiul pe la 3
.
Poti sa alternezi o revizi cu verificare generala la reprezentanta, cu o revizie facuta de tine. acu ca ai cloncanitul ala ar fi bine sa te duci la ei.
Am spus 4-5mil cu filtre originale..dak pui mai ieftine cred ca poti sa scazi pe la 3,5 iar dak schimbi tu si uleiul pe la 3

Poti sa alternezi o revizi cu verificare generala la reprezentanta, cu o revizie facuta de tine. acu ca ai cloncanitul ala ar fi bine sa te duci la ei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO