Salutare natiune si forumisti de Citroen! Iata si C3-ul meu!

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Mie 23-Feb-2011 13:14

ag26raf scrie::lol: Uite, tu cand suflii in lumanarile de pe tort la aniversare te gandesti ca un batz de chibrit a trebuit sa ia foc pt ele?:)
Tu cand parchezi masina te gandesti ca locul ala poate era preferatul unui caine sa isi faca nevoile si acum nu mai are unde?
Asa si cu Dacia! Mane, care este scopul unei firme? Profit, nu? Deci....
Ti-am zis, nu am Dacie, si daca as avea 10000, 18000 E sigur altele ar fi optiunile.
Paranteza, ai dreptate cu esapamentul:):):):)

Urasc sa spun asta, dar am dreptate cu mai multe, si nu ca as vrea, asa este dupa ce studiezi un pic problema!
Profit vor si celelalte, dar o fac cu stil si eleganta!
Lucrez dupa cum ti-am zis in publicitate si degeaba esti mare si tare daca nu tratezi clientul cu respect, sau il tratezi ca pe un idiot si ii pui inteligenta si bunul gust la indoiala!
Norocul celor de la Dacia, este ca oamenii se nasc in proportie de 75% "cam oi asa si le place turma".
Fie ca ne place sau nu si asta e demonstrat si adevarat!
Ultima oară modificat Mie 23-Feb-2011 13:47 de către Hylander, modificat 1 dată în total.
Sunt totul si totusi nimic!

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Mie 23-Feb-2011 13:16

Deh.... lumea de azi e o jungla, unde daca nu faci compromisuri nu reusesti. Poate si asta este o explicatie pt ceea ce se intampla acum.

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Mesajde robistan25 » Mie 23-Feb-2011 13:37

Da' "vorbareti" mai sunteti ! :lol:

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Mie 23-Feb-2011 13:40

Totul este constructiv Roby! Colegul este nou pe site, imi place de el, este bataios, si isi sustine cu fermitate punctul de vedere. Este un castig pt noi.
Sper sa nu imi faca sefii raport de activitate astazi, ca am stat mai mult de altele decat de job. Deh, o exceptien de obicei sunt f busy la birou.

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Mie 23-Feb-2011 13:43

Apropos, poate intr-un WE sau la vara in concediu reusim sa stabilim o intalnire, la o bere si discutii fara tastatura.
Dar asta, si cu ajutorul adminilor, intr-un topic viitor.

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Mie 23-Feb-2011 13:50

ag26raf scrie:Apropos, poate intr-un WE sau la vara in concediu reusim sa stabilim o intalnire, la o bere si discutii fara tastatura.
Dar asta, si cu ajutorul adminilor, intr-un topic viitor.

Facem , facem, cum sa nu!
Plus de asta ca tot vine primavara poate o punem de o intalnire asa mai multi cu C3-uri ne adunam undeva, ca punct de intalnire si dupa ce in prealabil stabilim o directie de weekend de iesit la iarba verde, un gratar ceva, plecam cu totii in sir indian!
Ar fi jmekerie mare. sa fim vreo 10 - 20 de C3-uri asa unul dupa altul, in aceeasi directie.
In cazul in care mai sunt adepti de acest gen, ma bag eu in ceea ce priveste organizarea "evenimentului" si alte detalii!
Locatia evident ne punem de comun acord.
Sunt totul si totusi nimic!

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Mie 23-Feb-2011 14:01

MUSAI!!!!!
Si eu deacord!!!
Dar Hylander, trebuie sa deschidem la un moment dat un topic ispre sa fim gasiti mai usor. Noi aici discutam offtopic un pic.
Pariez ca ne vom gasi 20. Dar si alte modle au loc. Sa nu uitam ca intalnirile pasionatilor Citro au loc frecvent, am vazut pe site, dar in prima faza, noi, C3-istii, ar fi indicat.

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Mie 23-Feb-2011 14:07

ag26raf scrie:MUSAI!!!!!
Si eu deacord!!!
Dar Hylander, trebuie sa deschidem la un moment dat un topic ispre sa fim gasiti mai usor. Noi aici discutam offtopic un pic.
Pariez ca ne vom gasi 20. Dar si alte modele au loc. Sa nu uitam ca intalnirile pasionatilor Citro au loc frecvent, am vazut pe site, dar in prima faza, noi, C3-istii, ar fi indicat.

Corect, cum scapam de zapada asta voi deschide un topic nou cu asa ceva si dau acolo mai multe detalii. Stiu si ca exista si ceilalti cu Citroen dar stii cum e, parerile sunt impartite, subiective, etc.
Asa ca in prima faza hai sa ne cunoastem astia cu C3-urile, ca na, chiar si asa poate pe forum suntem cativa care scriem dar vreau sa vad cat ies pe interval si in viata reala!
Stii cum se spune, daca vrei iti faci timp pentru orice!
Cat despre intalniri din nou sunt oameni si oameni. Personal pot sa spun ca intr-o zi am fost la 2 intalniri ale aceluiasi Brand dar in locatii diferite, intr-o parte oameni foarte ok, eleganti (nu la neaparat la haine, e o expresie de-a mea ca sinonim pt bun simt etc) si cat mai pe subiect si la locul lor si in cealalta parte, oamenii erau mai pustani ani (nu ca as fi eu prea in varsta, din contra, dar ma refer aici in gandire si atitudine) care o dadeau mai mult pe jmekerie, figuri, tunning, caterinca... Cam plictiseala.
De aceea una e cand o sa planificam o distratie pe bune, "o iesire in toate regula - ca sa nu ii zic ieseala-) si alta e cand ne intalnim undeva in B stam 2 ore de vorba si apoi BINE, PA!
Ori ne distram ori nu ne mai distram!
Ori suntem C3-isti ori nu mai suntem!
:lol: :lol: :lol:
Sunt totul si totusi nimic!

alexepr
pasionat
Mesaje: 107
Membru din: Mar 03-Aug-2010 00:25
Localitate: Galati

Mesajde alexepr » Mie 23-Feb-2011 20:47

Nu sunt in tonul discutiei, asa ca ma iertati daca va intrerup. :)


Spusese Hylander ca ar ceda nervos servodirectia si nu numai daca as pune jante. Intrebarea mea este de ce? Stiu ca jantele is mai grele decat astea de tabla, da daca as alege unele OEM pt c3? Sa zicem unele de 16.

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Mie 23-Feb-2011 21:05

alexepr scrie:Nu sunt in tonul discutiei, asa ca ma iertati daca va intrerup. :)


Spusese Hylander ca ar ceda nervos servodirectia si nu numai daca as pune jante. Intrebarea mea este de ce? Stiu ca jantele is mai grele decat astea de tabla, da daca as alege unele OEM pt c3? Sa zicem unele de 16.


asa spusese... Ce tupeu are asta mai frate...
Glumesc.
Din cate ma pricep eu (sper ca bine) jantele adevarate de aliaj cu cauciucuri pe masura, ar trebui sa fie mai usoare decat unele stock. Insa pe piata la ora actuala circula si multe copii, imitatii, turcisme la preturi oarecum mai bune, dar mai grele ca si greutate!
Am spus ca iti strica servodirectia pentru ca pe vremea cand aveam Corsa tot asa eram nebun sa o tunez sa ii pun Jante mai mari si cauciucuri cu talon mic etc si multi mi-au zis: AI GRIJA CA O SA RAMAI FARA SERVO DIRECTIE, ORI RISTI SA STRICI CASETA DE DIRECTIE!
Vand apoi ce strazi avem noi si cum exact in saptamana aceea un 318 super misto super jante exact in fatza mea la grozavesti a ramas fara 3 Jante "de fitza" din cauza unui santzuletz.... am zis mai bine ma potolesc!
Plus de asta ai 2 optiuni, sa iti pui niste jante care doar arata misto in prima faza, dar fie la pret mai bun insa si mai grele si sa risti treaba cu servo si caseta sau varianta in care sa iti iei niste jante originale de firma cu care sa nu ai probleme insa totodata sa fii nevoit sa platesti pe masura costul calitatii lor. Unde mai pui ca si cauciucurile sunte scumpe.
Personal si pe mine ma bate gandul, dar deocamdata nu stiu cat de mult o sa tin masina inca sa investesc 1000 de euro doar in Jante si cauciucuri pentru ca deocamdata vreau sa pun la punct celelalte detalii. Nu de alta, dar daca ar fi sa o dau, sa o gaseasca omul intr-o stare impecabila! Personal toti cei care iau masinile de la mine sunt niste norocosi ca eu nu suport sa daca nu le pun la punct! (aviz amatorilor)
Si ultimul detaliu, evident ca daca iti pui jante originale de la producator pe 16 nu o sa ai nici o problema, dar sunt exagerat de scumpe (na e piesa de Citroen) si mai mult decat atat, personal nu ma dau deloc pe spate. Nu mi se par prea misto!
Acum fiecare cu parerea lui!

O sa va convingeti de asta pe parcurs, ca o sa vin mereu cu poze!
Sunt totul si totusi nimic!

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Joi 24-Feb-2011 18:00

Pfuuu, dragii mei am reusit sa rezolv problema nenorocitului de beculetz ars de la climatizare, de caldura (cel din dreapta rosu si albastru).
Frate, ce sa mai zic...
Vorba aia MULT ZGOMOT PENTRU NIMIC e perfecta pentru ceea ce am facut eu azi.
Pai sa stai 2 ore sa te chinui sa desfaci jumate de "bord" ca sa schimb un bec de 1.5 lei?
Vai de mine!
Cine vrea sa stie care sunt pasii sa ma urmareasca:
1. Se da jos Radio-Cd-ul;
2. Se da jos tavitza de sub Player;
3. Daca aveti sanie dati-o jos si pe aceea deoarece o sa puteti lucra mai usor, avand spatiu mai mult;
4. Se scot cele 3 butoane de la climatizare;
5. Dupa ce ati scos tavita afara din soclu, o sa vedeti ca modulul de climatizare,
(partea din spate este alba si pestea ea vine masca neagra pe care o vedem mereu) este prins cu 2 suruburi torx; le desfaceti!
6. Acum e un pas unde eu ma impotmoleam mereu, ca dupa ce dadeam jos toate cele nu reuseam nicicum sa scot modului afara. Jmekeria este ca dupa cele 2 suruburi din partea de sus, exista si 2 cleme cu urechi in care intra acest modul oarecum din partea de sus in jos prin apasare/presare. Ca sa il dam jos facem operatia inversa, adica cu o mana impingem cumva in spate si cu cealalta tragem putin in sus.
7. Acum trebuie sa scoatem partea neagra din plastic, care e ca un fel de masca princa cu vreo 6 cleme (2 sus, 2 jos, 1 lateral stanga si 1 lateral dreapta - parca asa era); dupa ce am scos cu grija ceasta masca o sa putem vedea in interior cam tot sistemul de climatizare si inclusiv cele 2 beculetze nenorocite.
8. Pur si simplu trageti de beculetul care este ars fara sa rotiti de soclul acela cu 2 lamele ce se pot invarti pe un suport rotund, pentru ca daca faceti ca mine o sa iasa soclul cu totul si o sa trebuiasca sa va chinuiti un pic apoi sa il puneti la loc prin spate, doar ca pentru astra trebuie sa mai scoate si niste tije din acelea. Eu in prima faza ca sa nu rup ceva pe acolo am preferat sa scot soclul cu totul. Dar voi daca incercati operatiunea, trageti inspre afara direct de beculetz si iese fara probleme.
9. Aveti grija ca daca din greseala miscati acele cabluri, sau va pica partea din spate sa o aranjati la loc. La fel aveti grija ca exista un fel de buton intermediar (de plastic portocaliu cu zimti) care se invarte odata cu cele 3 butoane, e nevoie de un pic de atentie in sensul ca nu e nici o problema daca va pica, doar ca e nevoie sa le puneti in pozitia pornit sau oprit, ca sa aveti un fel de semn dupa care sa aranjati butonul acela portocaliu. Nu ati vrea sa invartiti de el la final si sa pice intre simboluri, sau cand e la 1 el de fapt sa aiba puterea 3 de exemplu, ori sa directionati caldura spre picioare si el sa fie prins pe pozitia de fatza. Alt indiciu este ca acolo pe placa exista nista trasee asa ca o tablitza rotunda pe care se invarte butonul portocaliu, in capatul caruia exita o alta tablitza ce face atingerea. E evident ca pozitia de start a tablitei de pe buton incepe din aceeasi pozitie cu pozitia de start a placii modulului.
(Am dat o groaza de explicatii in plus, sperand sa ajut si cei ce sunt total habarnisti sa inteleaga perfect cu ce ai de a face pe acolo. Sper sa nu fi confuzat si mai rau.) Nu am mai mentionat ca in spatele modului exista mufa lui principala, pe care o puteti da jos, sau nu, dupa cum simtiti insa merge foarte bine sa lucrati cu ea acolo, fara sa o scoateti, pentru ca asa puteti face proba mereu, sa vedeti daca ati lucrat corect si totul e functional. O sa va fie mai incomod daca dupa ce ati scos toate cele sa va chinuiti sa bagati mufa, iar sa o scoateti si iar sa o bagati. Eu v-am dat un sfat, faceti cum credeti!
10. Dupa ce am facut la rece si o ultima verificare, incepem operatia inversa: punem in pozitia corecta cele 3 butoane portocalii (in cazul in care s-au deplasat), punem la loc masca neagra peste butoane si peste modul si placa acestuia cu mare grija sa nu rupem vreo clema din cele 6 si apasam sa intre toate in pozitia corecta si pana la capat, dupa asta ridicam "pesa" cu totul o pozitionam in cele 2 "urechi" si apasam pe ea sa intre la loc, asa cum a fost prima data, prindem cele 2 suruburi torx si cam asta e povestea. Puneti la loc playerul, apoi tavitza de sub el si ati terminat povestea!
Merita nu?

La golf si la Astra G mi-a luat 1 minut si la asta mi-a luat o groaza numai sa scriu ce e de facut, daramite sa o rezolv.
Pana si sa citesti tot ce am scris aici ia mai mult decat mi-a luat sa le schimb la VW.
Dar na, asta e situatia si masina pe care o avem acum, ne-o asumam.
Si asa cum spune si emisiunea, daca ai Citroen C3 si vrei sa schimbi becurile la climatizare...
NOW YOU KNOW HOW IT'S MADE!
Sunt totul si totusi nimic!

alexepr
pasionat
Mesaje: 107
Membru din: Mar 03-Aug-2010 00:25
Localitate: Galati

Mesajde alexepr » Joi 24-Feb-2011 23:19

Apropo, o chestie noua care am descoperito de curand. In torpedo pe plafon e o duza de aer conditionat care se inchide/deschide. :D Cool, se pare ca nu stiam tot despre masina. :)

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Joi 24-Feb-2011 23:22

alexepr scrie:Apropo, o chestie noua care am descoperito de curand. In torpedo pe plafon e o duza de aer conditionat care se inchide/deschide. :D Cool, se pare ca nu stiam tot despre masina. :)

Da. si desi am masina de 2 saptamani numai am vazut-o din prima clipa si chiar m-am documentat pentru ce este!
Vara cand pui ceva acolo si ai aerul conditionat deschis (pe rece evident) acolo daca deschizi acel "aerator" - duza - ca sa ii zic asa, are un rol de "tentativa de frigider" - torpedou refrigerat (dar e mult spus).
De aceea are 2 pozitii, cand vrei sa intre aer rece si acolo, il deschizi, cand nu, il tii pe inchis.
Totusi, " rusinica" de faptul ca nu ti-ai studiat masina de la inceput. Sau poate sunt eu prea nebun si atent la orice detaliu. (nu poate - sigur)
Eu personal din prima am dat de ea cand testam masina si cautam becul din torpedou care lipsea!
Acum ca am rezolvat cu becul de la aeratoare, ma batea gandul sa inventez un sistem de a pune un bec si in torpedou.
Sa vedem ce o iesi!
(Cam mult imi bat capul cu aceast "semicerc" nu? Dar na, asa sunt eu, imi "place" provocarile!)
Sunt totul si totusi nimic!

alexepr
pasionat
Mesaje: 107
Membru din: Mar 03-Aug-2010 00:25
Localitate: Galati

Mesajde alexepr » Joi 24-Feb-2011 23:46

Hylander scrie:
alexepr scrie:Apropo, o chestie noua care am descoperito de curand. In torpedo pe plafon e o duza de aer conditionat care se inchide/deschide. :D Cool, se pare ca nu stiam tot despre masina. :)

Da. si desi am masina de 2 saptamani numai am vazut-o din prima clipa si chiar m-am documentat pentru ce este!
Vara cand pui ceva acolo si ai aerul conditionat deschis (pe rece evident) acolo daca deschizi acel "aerator" - duza - ca sa ii zic asa, are un rol de "tentativa de frigider" - torpedou refrigerat (dar e mult spus).
De aceea are 2 pozitii, cand vrei sa intre aer rece si acolo, il deschizi, cand nu, il tii pe inchis.
Totusi, " rusinica" de faptul ca nu ti-ai studiat masina de la inceput. Sau poate sunt eu prea nebun si atent la orice detaliu. (nu poate - sigur)
Eu personal din prima am dat de ea cand testam masina si cautam becul din torpedou care lipsea!
Acum ca am rezolvat cu becul de la aeratoare, ma batea gandul sa inventez un sistem de a pune un bec si in torpedou.
Sa vedem ce o iesi!
(Cam mult imi bat capul cu aceast "semicerc" nu? Dar na, asa sunt eu, imi "place" provocarile!)



E foarte bine daca incerci sa o imbunatatesti. Ai o ocupatie :P

Masinuta am studiato atent, dar in torpedo nu. Nu ma asteptam sa gasesc ceva acolo :).

Mai am in plan sa imi schimb becurile care lumineaza nr de inmatriculare. Sa pun led-uri albe. Se vede mai bine ca lumina galbena. Dar din cate am inteles se dau jos foarte greu. Altcineva a demontat hayonul din interior.

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Vin 25-Feb-2011 07:17

In niciun caz alexpr!!!! Cum dracu sa dea hayonul jos: :lol: Eu am pus led de aproape 2 ani si crede-ma , este mai simplu decat crezi.
Vezi ca locasurile lor, in care este incorporata si clapeta de deschidere hayon, la imbinarea cu gemuletul becului, au 2 cleme. Incet si cu grija le desfaci , schimbi becurile, cureti geamul si "voila"!!!
Trust me!


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib