
Am facut si eu niste poze si n-am cui sa le arat...
Moderator: Echipa Tehnica
Crisskro, IMI CER OFICIAL SCUZE PT. CA NU M-AM TINUT DE CUVANT
, filtrul a venit astazi dar nu m-am putut abtine sa nu il montez pe masina.
Eu probabil ca in final o sa imi cumpar tot un Swift Sport si nu SX4, am obtinut si un mic discount, deci C1 nu va mai fi pe mana mea decat maxim 1 luna sau 2.
Daca il voi da jos de pe masina, promit sa il vand la un pret de maximum 250lei (el va fi practic ca nou, doar ca lucrul desigilat, se numeste SH). vom vedea.
Si acum IMPRESII: nu mi-a venit sa cred: masina CHIAR TRAGE MAI BINE. si asta se intampla la turatii joase, asa cum au spus si altii, ceea ce eu nu prea inteleg cum se intampla, dar e cert ca se intampla. de exemplu, eu nici dupa un an nu m-am obisnuit sa plec mereu frumos de pe loc cu C1. Foarte frumos plec cand am AC-ul pornit si masina sta un pic mai turata. ei bine, exact asa merge acum. parca e diesel. IAR ZGOMOTUL, OAU, e BESTIAL.

am chinuit-o ceva astazi doar din pura placere. kitul nu are doar filtrul si toate fittingurile, ci si un furtun de admisie care se monteaza la grila din fata cu un capat, si celalat capat se aseaza in zona filtrului. in felul asta se formeaza mereu un curent de aer rece in jurul filtrului.
Crisskro, inca ceva, ca sa ma intelegi. acum cateva luni am cumparat un scut original, vine doar in partea stanga, special ca in cazul in care voi pune filtru sport sa nu sara pe el apa, noroi, etc. Si parca ma durea inima dupa ce am dat 200ron pe scut, sa nu pun filtrul, pt. ca tocmai pt. filtru luasem scutul.

Eu probabil ca in final o sa imi cumpar tot un Swift Sport si nu SX4, am obtinut si un mic discount, deci C1 nu va mai fi pe mana mea decat maxim 1 luna sau 2.
Daca il voi da jos de pe masina, promit sa il vand la un pret de maximum 250lei (el va fi practic ca nou, doar ca lucrul desigilat, se numeste SH). vom vedea.
Si acum IMPRESII: nu mi-a venit sa cred: masina CHIAR TRAGE MAI BINE. si asta se intampla la turatii joase, asa cum au spus si altii, ceea ce eu nu prea inteleg cum se intampla, dar e cert ca se intampla. de exemplu, eu nici dupa un an nu m-am obisnuit sa plec mereu frumos de pe loc cu C1. Foarte frumos plec cand am AC-ul pornit si masina sta un pic mai turata. ei bine, exact asa merge acum. parca e diesel. IAR ZGOMOTUL, OAU, e BESTIAL.



am chinuit-o ceva astazi doar din pura placere. kitul nu are doar filtrul si toate fittingurile, ci si un furtun de admisie care se monteaza la grila din fata cu un capat, si celalat capat se aseaza in zona filtrului. in felul asta se formeaza mereu un curent de aer rece in jurul filtrului.
Crisskro, inca ceva, ca sa ma intelegi. acum cateva luni am cumparat un scut original, vine doar in partea stanga, special ca in cazul in care voi pune filtru sport sa nu sara pe el apa, noroi, etc. Si parca ma durea inima dupa ce am dat 200ron pe scut, sa nu pun filtrul, pt. ca tocmai pt. filtru luasem scutul.
Daca iti iei suzuki, pot sa iti dau 3.5 mil pe filtru + scut. Altfel, nu ma intereseaza...
Sa pui si niste poze cu el montat
PS: Ma gandesc de ceva vreme sa mai cumpar o masina si nu stiu inca ce sa iau. O sa fie ori un CRX 160 hp din 90-91 pentru restaurare, ori un S2000 de prin 2000-2002. Oricare ar fi, supercharger nu mai pun pe aygo, decat daca va scadea pretul destul de mult. Asa ca investitiile in buburuza se opresc aici deocamdata
Sa pui si niste poze cu el montat

PS: Ma gandesc de ceva vreme sa mai cumpar o masina si nu stiu inca ce sa iau. O sa fie ori un CRX 160 hp din 90-91 pentru restaurare, ori un S2000 de prin 2000-2002. Oricare ar fi, supercharger nu mai pun pe aygo, decat daca va scadea pretul destul de mult. Asa ca investitiile in buburuza se opresc aici deocamdata

Salutari tuturor! Cum luni sper sa dau avansul pt. Swift Sport, am decis sa demontez K&N-ul de pe C1 (sotia are pe 24 octombrie prima sedinta de sofat).
Blestemat fiind probabil de Crisskro (glumesc, desigur
), am reusit sa distrug flansa filtrului inca de la montaj, strangand colierul prea tare:

Filtrul se gaseste separat, el are codul RC-70040. Se poate comanda online cu PayPal de aici: http://www.ybfilters.co.uk/page1.php?si ... &part=6451 (eu am mai comandat de la ei un filtru panel si alte chestii, au cel mai bun pret). a doua varianta ar fi comandarea filtrului de la un dealer din Romania, sau, MULT MAI SIMPLU, montarea oricarui alt filtru sport fie el K&N sau alta firma, cu conditia sa aiba diametrul flansei de 65mm. Recomand un filtru cu baza metalica, ca sa nu se mai intample ce am patit eu. partea care s-a deformat, intra intr-un cot de cauciuc ce duce la admisie. din exterior nu aveam cum sa imi dau seama ce se intampla in interiorul cotului. mai multe date despre filtru, in caz ca vreti sa gasiti ceva echivalent, aici: http://www.knfilters.com/search/product ... d=RC-70040
dupa cum puteti gasi si pe my107.blogspot.com, exista zeci de variante. si cu cat e mai mare, cu atat mai bine, cu conditia sa incapa sub capota
DECI, IN CONCLUZIE, de vanzare kitul de montaj pt. C1, include toate adaptoarele necesare montajului, instructiunile de montaj etc. la 100ron. (apropo, filtrul vine fix deasupra motorului, deci scutuletzul din dreptul curelei de accesorii nu este de nici un folos pt. a proteja filtrul
)
Blestemat fiind probabil de Crisskro (glumesc, desigur




Filtrul se gaseste separat, el are codul RC-70040. Se poate comanda online cu PayPal de aici: http://www.ybfilters.co.uk/page1.php?si ... &part=6451 (eu am mai comandat de la ei un filtru panel si alte chestii, au cel mai bun pret). a doua varianta ar fi comandarea filtrului de la un dealer din Romania, sau, MULT MAI SIMPLU, montarea oricarui alt filtru sport fie el K&N sau alta firma, cu conditia sa aiba diametrul flansei de 65mm. Recomand un filtru cu baza metalica, ca sa nu se mai intample ce am patit eu. partea care s-a deformat, intra intr-un cot de cauciuc ce duce la admisie. din exterior nu aveam cum sa imi dau seama ce se intampla in interiorul cotului. mai multe date despre filtru, in caz ca vreti sa gasiti ceva echivalent, aici: http://www.knfilters.com/search/product ... d=RC-70040
dupa cum puteti gasi si pe my107.blogspot.com, exista zeci de variante. si cu cat e mai mare, cu atat mai bine, cu conditia sa incapa sub capota

DECI, IN CONCLUZIE, de vanzare kitul de montaj pt. C1, include toate adaptoarele necesare montajului, instructiunile de montaj etc. la 100ron. (apropo, filtrul vine fix deasupra motorului, deci scutuletzul din dreptul curelei de accesorii nu este de nici un folos pt. a proteja filtrul

cam mare saltul
... de la un puricel de 68cp fata la o sportiva de 240cp cu tractiune pe spate, nu stiu ce sa zic... eu iti recomand sa te mai gandesti. gandeste-te si la intretinere, consum etc. cred ca ar trebui sa o iei gradual, eventual mai intai sa te uiti la un Type R, desi pt. mine si aceea este deja cam mult. am mers cu SSS-ul si este mai mult decat suficient. tu vrei sa pastrezi si AYGO? daca iti permitit sa tii AYGO pt. treburile zilnice si o sportiva pursange pt. drumuri lungi si liniute nocturne, e partea a doua. eu vreau o masinuta care sa le aiba pe toate, si SSS-ul le cam are.

Crisskro scrie:Wel... se mai intampla...
In ceea ce ma priveste, o sa incerc sa scap de buburuza prin martie aprilie. Nu are absolut nici o problema, costuri de intretinere foarte mici. Doar ca am nevoie de ceva mai multa putere
So... cand scap de ea, o sa vina o noua japoneza in loc, o honda S2000.
buna masina si ca design si ca pret am gasit una la 9mii de euro si cu putini km consumul insa nu stiu cat este .... sa nu vorbim de calitatile ei sportive ....
Nu imi permit sa tin aygo, auris si S2000. Drept pentru care, Aygo-ul zboara, aurisul e de concedii. Oricum, mai ramane un aygo in familie, cel al tatalui meu, deci nu o sa plec de pe forum 
Intretinerea nu este o problema, in curand mi se vor reduce drumurile prin oras la jumate, si avand in vedere consumul S2000-ului de 14%, nu se va schimba nimic fata de acum.
Da, va trebui sa ma obisnuiesc cu puterea, dar cred ca in cateva luni, il voi putea folosi macar la 60-70% din ce poate, am permis de 7 ani cu multi km facuti
Pretul este de ~14500 euro fara taxa de inmatriculare, in conditie buna, din anii 2000-2001. Si mai trebuie pastrati inca 2000 euro pentru o revizie completa + orice alta defectiune poate aparea pe termen scurt.
Am ales S2000 pentru legenda ce este, motor benzinar de 2000 aspirat, locul 5 fiabilitate mondial. Raman de vazut peste ~ 5 luni toate detaliile dupa care achizitia

Intretinerea nu este o problema, in curand mi se vor reduce drumurile prin oras la jumate, si avand in vedere consumul S2000-ului de 14%, nu se va schimba nimic fata de acum.
Da, va trebui sa ma obisnuiesc cu puterea, dar cred ca in cateva luni, il voi putea folosi macar la 60-70% din ce poate, am permis de 7 ani cu multi km facuti

Pretul este de ~14500 euro fara taxa de inmatriculare, in conditie buna, din anii 2000-2001. Si mai trebuie pastrati inca 2000 euro pentru o revizie completa + orice alta defectiune poate aparea pe termen scurt.
Am ales S2000 pentru legenda ce este, motor benzinar de 2000 aspirat, locul 5 fiabilitate mondial. Raman de vazut peste ~ 5 luni toate detaliile dupa care achizitia

In functie de motorizare, consumul maxim declarat de producator este de 13.7% in oras, iar dupa ce am vazut pe spritmonitor.de, consumurile sunt rezonabile. Atata timp cat nu o forjezi degeaba, teoretic consumurile se inscriu in limitele bunului simt pentru o masina cu motor de 2000 benzina. Acum, o sa vedem, nu m-ar deranja nici 16% 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot