Pierde compresie pe la injector!!!
Moderator: Echipa Tehnica
Este destul de nashpa chestia asta, acum cred ca m-am documentat destul in aceasta privinta si concluzia este:
-trebuie dus la reprezentanta pt ca numai acolo pot recoda pe computer aceasta interventie
-riscul sa se rupa este destul de mare
-obtii si garantia lucrarii.
Apropo, am fost de curand la Bucuresti pe A1 - mers 138 km/h constant.
Este normal ca pe acolo pe unde pierde compresia sa apara urme de ulei destul de mult de altfel?
Rog persoanele specializate (dl de la Promotor Valcea, seful arelier etc sa intervina daca pot cu un raspuns si le multumesc pe aceasta cale pt raspunsuri.
Oricum saptamana viitoare am programare la Cartec si sper sa ies bine din "operatie".
-trebuie dus la reprezentanta pt ca numai acolo pot recoda pe computer aceasta interventie
-riscul sa se rupa este destul de mare
-obtii si garantia lucrarii.
Apropo, am fost de curand la Bucuresti pe A1 - mers 138 km/h constant.
Este normal ca pe acolo pe unde pierde compresia sa apara urme de ulei destul de mult de altfel?
Rog persoanele specializate (dl de la Promotor Valcea, seful arelier etc sa intervina daca pot cu un raspuns si le multumesc pe aceasta cale pt raspunsuri.
Oricum saptamana viitoare am programare la Cartec si sper sa ies bine din "operatie".
si la mine pierde ulei
si la mine au aparut urme de ulei, in noiembrie cand am luat-o am spalat motorul si vreau sa zic ca intr-o luna se vedea deja destul de mult ulei pe exteriorul motorului. cat despre viteza de 138...nu am reusit sa o depasesc niciodata. e limita maxima la acest tip de motor?
GATA!
Problema a fost rezolvata ieri, la ProMotor Valcea.
Nu s-a rupt niciun injector si ati avut dreptate ca mecanicii s-au chinuit.
Depunerea de calamina era groaznica si a necesitat multa indemanare si rabdare si o zi intreaga de lucru, dar... a fost OK
Multumesc pe aceasta cale ProMotor Valcea si tuturor celor care au venit cu sugestii pe acest topic.
Sfatul meu pt cei care intampina probleme cu pierderea compresiei este sa se duca din vreme pt ca devine complicat daca nu se intervine la timp.
Problema a fost rezolvata ieri, la ProMotor Valcea.
Nu s-a rupt niciun injector si ati avut dreptate ca mecanicii s-au chinuit.
Depunerea de calamina era groaznica si a necesitat multa indemanare si rabdare si o zi intreaga de lucru, dar... a fost OK
Multumesc pe aceasta cale ProMotor Valcea si tuturor celor care au venit cu sugestii pe acest topic.
Sfatul meu pt cei care intampina probleme cu pierderea compresiei este sa se duca din vreme pt ca devine complicat daca nu se intervine la timp.
am inceput si eu lucrarea
azi am inceput si eu lucrarea de schimbare a garniturilor dar nu la reparatie si nici la vreun service autorizat ci la fratele unui amic care este mecanic auto si lucreaza la aproape toate marcile de masini. operatia este destul de complexa, intr-adevar, e mult pana ajungi la injectoare, la mine 2 scapau compresie dar chestia ca se poate rupe chiulasa e doar o nascocire a celor de la reprezentanta. am stat langa amicul meu mecanic pe toata durata demontarii si chiar nu au fost prbleme de acest gen. au iesit intr-adevar destul de greu, dar nu atat de greu incat sa rupa chiulasa sau sa se rupa injectorul. si tin sa mentionez ca am avut foarte multa calamina pe injectoare, unul dintre ele fiind chiar acoperit, se mai vedea doar putin din partea superioara. o sa revin maine cu un nou post despre cum va iesi opertia si despre costuri...sper ca nu va costa prea mult:P. numai bine de la Arad
Sa schimbi si fiktrul de polen k mai mult k sigur este imbacsit de atata fum care a intrat de la injector.
La mine a mai ramas mirosul ala enervant in gurile de climatizare, pe pereti cred. Vreau sa cumpar solutie de curatit acele guri, am vazut ceva misto la reprezentanta, dar este 60 RON.
Si inca ceva, costul pt mine cu tot cu manopera a fost undeva pe la 350 RON. 970 cu tot cu schimb ulei (TOTAL), filtre (motorina, ulei, polen).
La mine a mai ramas mirosul ala enervant in gurile de climatizare, pe pereti cred. Vreau sa cumpar solutie de curatit acele guri, am vazut ceva misto la reprezentanta, dar este 60 RON.
Si inca ceva, costul pt mine cu tot cu manopera a fost undeva pe la 350 RON. 970 cu tot cu schimb ulei (TOTAL), filtre (motorina, ulei, polen).
stie omul meu asta
e mecanic omul meu si stie asta, a zis si el ca e naspa daca se face asa. chiar daca o repar in curtea omului, el e mecanic si lucreaza la un service, doar ca dupa program se mai delecteaza si el cu cate un bacsis reparand masinile prietenilor. abia astept sa o vad gata. inca cateva ore.
operatiune reusita
operatiune reusita. abia azi am luat-o acasa pt ca au intervenit alte minuni. mi s-a defectat electromotorul, mi-a cazut calamina in capul unui piston si nu-l mai lasa sa faca cursa completa...deci au intervenit alte reparatii. la desfacerea motorului s-a constatat garnitura de chulasa foarte uzata, la fel si cureaua de distributie, asa ca a urmat schimbarea lor.
cost reparatii:
garnituri injectoare-80 ron
garnitura chiulasa-160 ron
curea distributie-140 ron
reparatie electromotor-85 ron
manopera-100 ron
cost total reparatie: 565 ron
tin sa precizez ca nu se mai simte miros de fum in interior si ca merge muuuult mai bine, plus ca nu se mai aude zgomotul enervant de la compresie.
numai bine & take care
Sorin Tudor, Arad
cost reparatii:
garnituri injectoare-80 ron
garnitura chiulasa-160 ron
curea distributie-140 ron
reparatie electromotor-85 ron
manopera-100 ron
cost total reparatie: 565 ron
tin sa precizez ca nu se mai simte miros de fum in interior si ca merge muuuult mai bine, plus ca nu se mai aude zgomotul enervant de la compresie.
numai bine & take care
Sorin Tudor, Arad
177000
are 177000 dar ce sa zic...nu stiu daca a fost schimbata vreodata, daca acesti km sunt reali...etc...mecanicul mi-a recomandat sa o schimb ca era cam uzata. calamina a cazut direct prin gaura injectorului, acolo e cam greu de protejat. si era cam imposibil de protejat la cata calamina am avut. bine ca s-a terminat ca deja nu mai suportam fumul din interior. altii au patit mai rau...s-a rupt saiba si a cazut bucata din ea la piston. asta e chiar grav, chiar bagi mana adanc in buzunar, mai sus de coate. bine ca a fost doar atat.
numai bine de la Arad
numai bine de la Arad
nush kilometraju
repet, nu am nici o garantie ca acesti km sunt reali. in carnetul de service e mentionata o schimbare de curea la 115000, iar pe capacul de la distributie e scris cu marker alb 218000...deci s-ar putea sa fie o mare teapa si sa fie kilometrajul dat peste cap...ori era scris kilometrajul la care a fost schimbata cureaua, ori la care ar terbui schimbatat iar, desi ma cam indoiesc. in fine, sa vad cum se comporta pe viitor, daca nu imi convine prea tare, o marit. numai bine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO