1. Masina nu a fost cumparata noua ci cu 15.000 de km la bord de la un dealer regional Citroen
2. Masina chiar a fost folosita de dealer avand numere de inmatriculare ale importatorului oficial, de unde presupun ca a fost bine intretinuta
Problemele cu care m-am confruntat eu dupa 30.000 de km:
1. In iarna mi s-au infundat duzele de la spalatorul de parbriz; nu e cine stie ce dar nu mi s-a intamplat cu nicio alta masina indiferent de ce puneam in rezervorul pentru lichidul de parbriz (s-a rezolvat abia la revizie)
2. Daca pun orice motorina "Premium", indiferent de benzinarie, motorul se va opri in mers, nu va porni dimineata sau va genera erori de genul "Antidepollution fault". (testat de 3 ori)
3. Mi s-a stricat macaraua de la geamul pasagerului din dreapta iar peste o luna macaraua de la geamul soferului (ambele s-au schimbat pe garantie)
4. Una din lampile de la numarul de inmatriculare din spate a cazut iar becul s-a ars si firele au oxidat (Astept confirmarea Citroen ca se pot inlocui prin garantie pentru ca ei inlocuiesc doar defectele de fabricatie; ori eu nu mai am bucata de plastic a lampii)
5. Pe A1, la 130 km/h mi s-a desprins bandoul din partea stanga a parbrizului care din cate imi dau eu seama e prins cu scotch dublu-adeziv si cu doar doua prezoane. Iarasi astept confirmarea Citroen ca se poate inlocui prin garantie. Bandoul, in esenta o bucata de plastic la culoarea caroseriei costa 500 RON

6. Bluetooth-ul se blocheaza aleatoriu in timpul unei convorbiri si pana nu scoti firele de la baterie sau astepti sa intre in economy mode trebuie sa stai si sa te uiti ca prostu' pentru ca nu mai poti folosi radioul sau cd-playerul.
Cu toate problemele, plus revizia, nu cred sa fi existat o singura luna din cele 6 in care sa nu fiu prezent la service la Citroen.
Imi place masina, sa nu ma intelegeti gresit, dar e atat de prapastioasa!