Si ca idee , va spun din experienta personala.....Cand am fost la intalnirea de la Nucsoara pe drum mi-a cedat bobina de inductie , astfel ca am mers in doi cilindrii pana acolo si inapoi spre casa . Colegii pot sa confirme

mai ales ca au mers in spatele meu in mirosul de fum de benzina care il lasam in urma iar pana la Nucsoara , de la Pitesti , sunt in jur de 64 de km......Plus ca ai de urcat ceva pana acolo si ceva portiuni de drum rupt asa ca am tras de motor cat am putut de tare . Imaginati-va ca in momentul in care am parcat in curtea pensiunii iese un fum de pe esapament de innebuneai nu alta , aveai senzatia ca ia foc masina . In fine , cand am plecat , a mers frumos dupa ce a pornit fiind rece , dar cand s-a incalzit iar a inceput sa mearga tot in doi cilindri si asa am ajuns pana acasa...
.Adi Musat poate sa va confirme intrucat am mers in spatele lui si am tinut legatura atat vizual cat si telefonic , ba mai mult era gata sa renunte la itinerariu propus doar sa se asigure ca ajung cu bine acasa , si ii multumesc atat lui cat si colegilor
Khan ,
Dan T ,
WLD ,
Titina ,
alexsosi si toti ceilalti prezenti , care mi-au acordat tot sprijinul si ajutorul si care se oferisera , la fel ca si
Adi sa ma duca acasa in caz ca raman cu ea in drum , chiar daca asta presupunea intreruperea minivacantei lor....Inca o data
mii de multumiri !!!!! Revenind la ideea principala : cat chin a luat motorul asta cale de 140 de km cu mersul in doi timpi si tras de el ca de carpa si tot nu a cedat.....Altele se duceau in primii 50 de km.....aici nu este insa cazul...Motorul este perfect functional si acum , dupa schimbareaq bujiilor ( multumiri
Khan si echipei de suport

se stiu ei

) si a bobinei ( multumiri
dj01fad pentru "datul peste cap" sa o gasesti si sa mi-o trimiti in cel mai scurt timp ) motorul trage de rupe , nu s-a dus setul , nu s-a dat pe ulei etc. etc. Concluzia este : motoarele astea sunt AL NAIBII DE REZISTENTE , FIABILE SI DURABILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUNCT !!!!!!!!!