C4 16v 1,6i 110cp fara scut la motor...?
Moderator: Echipa Tehnica
Dupa cum am spus si repet motoru asta de 16v 1.6i arata cel mai urat poti vedea si poza in manual.Si nu nu am vazut decat versiunea de 1.4 si una pe motorina care aratau mult mai fain.Cand cumperi o masina asa scumpa nu cred ca iti trece prin minte sa te uiti sa vezi ce frumos e pictat motorul.Dar sa lasam asta la o parte ca vad ca primesc prea multe observatii pe tema aspectului motorului...era doar o observatie, asa ca cine tine la aspectul asta poate sa comenteze eu nu mai zic nimic.
stevey, aspectul "trist" al motorului e intr-adevar important si e chiar reprezentativ pentru a trage o concluzie despre sistemul calitatii la citroen.
sint sigur ca o sa mai vezi si in alte parti ale masinii plastice nelalocul lor si alte alea, precum si minunatii greierasi.
scut nu ti trebuie, nu ai cum sa lovesti baia sau radiatoru', cu mai zis tu, decat daca vrei cu tot dinadinsul.
sint sigur ca o sa mai vezi si in alte parti ale masinii plastice nelalocul lor si alte alea, precum si minunatii greierasi.
scut nu ti trebuie, nu ai cum sa lovesti baia sau radiatoru', cu mai zis tu, decat daca vrei cu tot dinadinsul.
kata scrie:scut nu ti trebuie, nu ai cum sa lovesti baia sau radiatoru', cu mai zis tu, decat daca vrei cu tot dinadinsul.
Multă vreme după ce am pus scut m-am gândit la asta... pănă ĂŽn ziua ĂŽn care am trecut calea ferată de pe Lujerului cu 15km/h ĂŽn loc de "sub 10", când m-am bucurat că am auzit "baaang!" şi nu "trosc"+dâră neagră vizibilă ĂŽn retrovizoare!
Aspectul motorului, joaca un rol important, dar un rol mai important il joaca accesul la el si aerisirea lui, daca vreti sa vedeti un motor urat si inghesuit uitativa la MODUS, la Siab, cand a fost expus am rugat un reprezentat de la Renault sa-mi arate si mie unde au pus motorul, daca doamne fereste se strica ceva la motorul ala tre sa demontezi toata masina, asa ca faptul ca motorul este amplasat lejer, iti ofera acces la el usor si este foarte aerisit, si tre sa vezi si o alta parte a lucrurilor, cand nu mai ai loc in portbagaj, mai bagi si pe la motor
Intradevar e urat motorul dar cu motorasul asta micut am mucit un BMW 520d, ma uitam dupa el in oglinda si la semafor, si cand m-a ajuns, m-a intrebat ce motor am si cand a auzit i-a picat fata. el avea 2,0 130cp diesel. Bine greutatea masini lui nu se compara cu jucaria mea, dar l-am fript. C4- Plastic Explosive

Pentru mine nu conteaza mai deloc cum e motorul ala pus, cum sunt plasticele etc etc.
Ce am putut observa si aprecia a fost spatiul fff mare intre botul masinii si radiator. De ce apreciez acest lucru?? Pentru ca in cazul unui impact frontal mai micut(Doamne Fereste! ) radiatorul nu are de suferit chiar asa usor.
Nu stiu o mai fi si la alte masini nu o mai fi, insa asta mie mi-a placut!
Zicea cineva de cum ar fi pus motorul, ca trebuie sa desfaci toata masina etc etc!! Pai ce imi trebuie mie sa umblu la motor??
De cate ori am desfacut capota am pus lichid, am verificat uleiul de cateva ori, am aruncat un ochi la lichidul de frana de racire si cam atat.
Ce am putut observa si aprecia a fost spatiul fff mare intre botul masinii si radiator. De ce apreciez acest lucru?? Pentru ca in cazul unui impact frontal mai micut(Doamne Fereste! ) radiatorul nu are de suferit chiar asa usor.
Nu stiu o mai fi si la alte masini nu o mai fi, insa asta mie mi-a placut!
Zicea cineva de cum ar fi pus motorul, ca trebuie sa desfaci toata masina etc etc!! Pai ce imi trebuie mie sa umblu la motor??
De cate ori am desfacut capota am pus lichid, am verificat uleiul de cateva ori, am aruncat un ochi la lichidul de frana de racire si cam atat.
stevey:in doua saptamani dupa ce am luat masina am spart scutul de plastic (standard), l-am lipit cu niste rasina epoxi, iar l-am spart (gandeste-te la bordurile de la unirii, la anumite treceri de nivel, la tramvai etc....) mi-am luat scut metalic de la ATS (daca ai alta optiune si e mai ieftina foloseste-o, astia de la ATS mi-au dat un fier fara nici un buretel, plastic etc...).De pus il pui singur, iti trebuie doar o rampa, niste chei si o surubelnita speciala pentru capsele alea din plastic...
La modelele mai vechi sa stii ca erau mai seriosi cu sigla, nu lipeau stickere...Oricum herghelia conteaza...Si daca ti se pare urat si murdar nu incerca sa-l speli la pulverizator...Lavete umede.
La modelele mai vechi sa stii ca erau mai seriosi cu sigla, nu lipeau stickere...Oricum herghelia conteaza...Si daca ti se pare urat si murdar nu incerca sa-l speli la pulverizator...Lavete umede.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Intrebare : Nu cumva se potriveste scutul de la 307?cei de la Eurial ofera acest scut la un pret mult mai bun decat ATS (din cate stiu eu era 4 mil, era inclusa si montarea) !!
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up
nu da banii pe scut ! oricum plateste casco orice se strica in acest fel! cred ca cine e pasionat de scut la c4 mai bine isi ia un jeep. masina asta are un aspect pur sange de street racer, si chiar nu imi place cum arata pe macadam. pur si simplu este prea "eleganta". o sa aiba o mare problema estetica de la anul divizia de wrc 

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@regedit: oricum C4 e cam joasa pt RO si nu cred ca nervii si senzatiile tari pe care le ai cind ai spart baia de ulei ti le despagubeste vreo societate de asigurari. Ca sa nu mai zic de circul cu dus masina pe platforma sau tractata, pina o rezolva in service, etc.
Asa ca eu zic ca un scut e binevenit.
Asa ca eu zic ca un scut e binevenit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
regedit@ al tau are scut din fabrica deci e mai simplu pt tine, dar chiar nu am chef sa iau vreo piatra sau sa urc pe vreo sina si sa scap de masina vreo 2-3 sapt pana vine de la reparat, prefer sa previn decat sa stau pe bara !!
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up
@bezz: nu, sunt sigur ca este de metal !! fratimiu tocmai si-a luat un 307 si atat l-a costat sa isi monteze scutul de metal !! intrebarea era daca se potriveste, teoretic stiam ca este cam acelasi motor ca pe viitorul meu c4
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats