Generator HHO

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mar 16-Dec-2014 10:55

Metoda :weedman: - "meditativa" e perfecta. Intrucat valoarea adevarata e stabilita tot prin meditatie, toate erorile de masura, deviatie standars si asa mai departe sunt 0 :D

Acum la modul serios, realitatea e si mai complicata decat o descrii tu intrucat nu exista o "valoare adevarata". Valoarea aia se schimba in continuu si depinde de o multitudine de factori. Repetabilitatea e foarte greu de obtinut, si din motivul asta am sugerat in prima mea interventie aici un test cat de cat riguros. Insa unul perfect riguros nu poate fi facut de un amator.

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Mar 16-Dec-2014 12:00

Definitiile de acolo sunt din vocabularul international de metrologie. Metrologia este stiinta masurarii. Ca sa promovezi un produs trebuie sa prezinte niste rezultate concrete, riguroase si credibile. Asta nu se poate face decat prin masurari repetate. Daca repetabilitatea nu se poate obtine atunci e degeaba totul.Inseamna ca tie poate sa-ti mearga si mie nu.
Trust Me I’m An Engineer

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mar 16-Dec-2014 15:24

E mai rau de atat. Poate sa iti scada consumul- sau dimpotriva, sa iti creasca, iar cauza sa fie cu totul alta. Tu sa crezi ca ti-a scazut consumul (sau a crescult) datorita instalatiei HHO si in realitate schimbarea a aparut pentru ca s-a scumpit benzina si traficul e mai lejer sau ti s-a desfundat coclenderul cuantic de la prototiptil, fara nicio legatura cu instalatia.

Hakan
pasionat
Mesaje: 130
Membru din: Mar 06-Mai-2008 19:11
Localitate: campina

Mesajde Hakan » Joi 18-Dec-2014 11:23

james kilowatt scrie:E mai rau de atat. Poate sa iti scada consumul- sau dimpotriva, sa iti creasca, iar cauza sa fie cu totul alta. Tu sa crezi ca ti-a scazut consumul (sau a crescult) datorita instalatiei HHO si in realitate schimbarea a aparut pentru ca s-a scumpit benzina si traficul e mai lejer sau ti s-a desfundat coclenderul cuantic de la prototiptil, fara nicio legatura cu instalatia.


ATENTIE MARE la ce spuneti, daca se desfunda coclenderul cuantic de la prototiptil, (daca vorbim de instalatia HOO-HOO-HOO),
consumul va CRESTE nu va fi mai mic prin simplul fapt ca particulele ce trec prin fante vor genera franje mai dese,
deci mai putin hidrogen liber care in combinatie cu lipsa de oxigen va trage mai mult combustibil in zona de
preincalzire a prototiptilului, implicit in camera de compresie.
Sa nu mai vorbim de ce vede BSI-ul.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Joi 18-Dec-2014 11:37

Absolut.
Mai mult de atat, la dizertatia dumneavoastra se mai poate adauga si urmatorul factor:

Ecuatiile de baza ale mecanicii cuantice sunt absolut simentrice temporal. Sageata timpului apare doar la fenomene mai macro, cum ar fi termodinamica sau cosmologia. Ramanand insa nivel cuantic instalatia HOO HOO HOO poate deveni OOH OOH OOH ( sau IOI-IOI-IOI in ungureste) fara a incalca vreo lege a naturii cunoscuta.
Asemenea instalatii genereaza frecari intense intre subsamblele oscilante care duc incalziri locale si disipari de enegie. Statistic vorbind, energia sistemului se disipa total in aproximativ 20 minute (desi deviatia standard a statisticii este ridicata).
Aceasta disipare a energiei initiale se adauga la cresterea de consum mentionata de dvs.

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Lun 22-Dec-2014 11:26

absolut
Trust Me I’m An Engineer


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO