lhm si h46
Moderator: Echipa Tehnica
hidraulica
Dan37
1.H46 este un ulei hidraulic, cu vascizitate relativ mare,care suplineste jocurile(uzurile)capatate in timp in intreaga instalatie hidraulica.In aceasta situatie autoturismul se comporta aproape normal,numai pe timp calduros si asta pe timp limitat de functionare,iarna,comportamentul masinii fiind un calvar.Pentru verificarea acestei afirmatii,acum cand afara sunt 30celsius,fa un drum mai lung,ceva in genul 100Km,si ai sa vezi comportamentul anormal (ca si cand ai avea LHM)la care revine autoturismul,datorat cresterii temperaturii in instalatia hidraulica,implicit a scaderii vascozitatii dinamice a uleiului H46.
Concluzie: H46 este bun, in cel mai bun caz,la spalarea si curatarea instalatiei hidraulice.
2.Faptul ca,la relantii,autoturismul coboara si urca repetat,se datoreaza uzurii foarte mari a cel putin unui amortizor fata,explicit,garniturile de etansare si delimitare dintre partea de inalta presiune 160barri si cea de joasa presiune1-2 bari,sunt distruse
La Ploiesti poti repara intraga instalatie hidraulica cu aproximativ 800-900 RON in care sunt cuprinse urmatoarele:
-schibarea tuturor furtunurilor de retur de pe puntea fata.
-schimbarea tuturor coductelor de presiune de pe puntea spate,puntea fata si de legatura intre punti.
-varificarea si incarcarea tuturor sferelor.
-curatarea instalatiei hidraulice si inlocuirea uleiului LHM( 4L-80RON)
-repararea amortizoarelor fata
Garantia lucrarilor este un an.Relatii la tel: 0722247463.
1.H46 este un ulei hidraulic, cu vascizitate relativ mare,care suplineste jocurile(uzurile)capatate in timp in intreaga instalatie hidraulica.In aceasta situatie autoturismul se comporta aproape normal,numai pe timp calduros si asta pe timp limitat de functionare,iarna,comportamentul masinii fiind un calvar.Pentru verificarea acestei afirmatii,acum cand afara sunt 30celsius,fa un drum mai lung,ceva in genul 100Km,si ai sa vezi comportamentul anormal (ca si cand ai avea LHM)la care revine autoturismul,datorat cresterii temperaturii in instalatia hidraulica,implicit a scaderii vascozitatii dinamice a uleiului H46.
Concluzie: H46 este bun, in cel mai bun caz,la spalarea si curatarea instalatiei hidraulice.
2.Faptul ca,la relantii,autoturismul coboara si urca repetat,se datoreaza uzurii foarte mari a cel putin unui amortizor fata,explicit,garniturile de etansare si delimitare dintre partea de inalta presiune 160barri si cea de joasa presiune1-2 bari,sunt distruse
La Ploiesti poti repara intraga instalatie hidraulica cu aproximativ 800-900 RON in care sunt cuprinse urmatoarele:
-schibarea tuturor furtunurilor de retur de pe puntea fata.
-schimbarea tuturor coductelor de presiune de pe puntea spate,puntea fata si de legatura intre punti.
-varificarea si incarcarea tuturor sferelor.
-curatarea instalatiei hidraulice si inlocuirea uleiului LHM( 4L-80RON)
-repararea amortizoarelor fata
Garantia lucrarilor este un an.Relatii la tel: 0722247463.
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Re: hidraulica
sonycit scrie:
Concluzie: H46 este bun, in cel mai bun caz,la spalarea si curatarea instalatiei hidraulice.
Cum adica sa folosesti H46 pentru spalare?!
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Re: hidraulica
sonycit scrie:
,explicit,garniturile de etansare si delimitare dintre partea de inalta presiune 160barri si cea de joasa presiune1-2 bari,sunt distruse
Poti fi si mai exact la ce garnituri te referi?
la masina veche am avut ambele amortizoare din fata distruse, scirtiiau f tare si masina se ridica in trepte. nu incepusera sa curga, dar nici mult nu mai aveau, insa masina nu isi modifica garda la sol cu motorul pornit. de unde trag concluzia ca nu amortizoarele sint de vina aici ci mai degraba disjunctorul sau pompa care nu mai produc presiunea necesara. asa ca ar trebui verificate acelea mai intii, pina sa ajungi la reparatia amortizoarelor. ar mai trebui verificat si doseur-ul, adica pompa de frina
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu