mai bine logan decat citroen
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
dau si un exemplu: intretinerea la un logan de aproximativ 8000euro sa zicem...e mai scumpa decat intretinerea unui opel astra G de vreo 16.000 euro. CUm vi se pare asta?E cam strigator la cer...sa fie mai scumpa ca la o masina care costa dublu
Cand zic intretinere ma refer si piese..consumabile..etc..

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
hai ca am auzit-o si pe asta cu placuta din lemn.
este clar, romanul e intr-adevar inventiv. foarte tare! eu care in scoala generala eram talentat la lucru manual, eram as la traforaj, as putea sa produc placute dintr-astea la scara larga.
sau am putea incerca sa facem saboti de frana din doage de butoi. dar trebuie un butoi mic, de tuica.




este clar, romanul e intr-adevar inventiv. foarte tare! eu care in scoala generala eram talentat la lucru manual, eram as la traforaj, as putea sa produc placute dintr-astea la scara larga.
sau am putea incerca sa facem saboti de frana din doage de butoi. dar trebuie un butoi mic, de tuica.

- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
17 milioane vi se pare mult ptr un kit de distributie + filtre + ulei + manopera??????? eu am dat 9 milioane pe o revizie obosita la care mi-au schimbat doar placutele fata, in afara de filtre si ulei .....
intr'adevar, chiar sunt scumpe piesele de logan -- 2 mil 6 sute ornamentele alea obosite nichelate din juru grilei, intre care troneaza sigla... tabla nenorocita
intr'adevar, chiar sunt scumpe piesele de logan -- 2 mil 6 sute ornamentele alea obosite nichelate din juru grilei, intre care troneaza sigla... tabla nenorocita
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
djmarck scrie:acum depinde si cum prinzi masina,am prieteni cu logan luat de nou care au avut grija de el si de 5 ani nu au schimbat mare lucru la el doar maruntisuri,ce trebuie schimbat la o masina,dar macar gasesti pe toate drumurile si nu se poate sa nu gasesti piese de schimbat pe la dezmembrari si sa te duci la vreun mecanic si sa nu stie sa-ti rezolve problema
Aha... deci poate ne spui si cita rugina au pe ele.
Poate tu ai cautat piese de masina la alimentara si evident nu ai gasit. Nu cred ca nu se gasesc in Romania piese pentru masini europene. Iar cind o bara de logan costa cit una de golf, nu vad de ce nu mi-as lua golf.
Ia mai intreaba cit costa la un logan maruntisuri gen stop, far, bara, radiator si ai sa vezi ca preturile sint la ani lumina distanta de dacia 1300.
Later edit: problema cu service-urile e generala in Romania la toate marcile. Daca vrei sa vezi apogeul incearca Porsche Bucuresti Nord

Eu unul nu stiu decit un service bun: Asko Honda Bucuresti. Pacat ca nu am si banii pentru o Honda

Ultima oară modificat Vin 13-Feb-2009 10:00 de către nicum, modificat 1 dată în total.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
sunt de acord ca piesele sunt scumpe si la logan ca au aceeasi mama,dar avantajele ar fi ca sunt multe pe piata si sansele f mari ca mecanicii sa fi avut treaba cu ele,iar la dezmembrari ai iar sanse mari sa gasesti piesa care o cauti si de asemenea daca ai grija de masina si mergi frumos cu ea te tine si una si alta,daca mai pica ceva eu cred ca tine de noroc.Eu sunt unul din cei care si-au luat masina pe credit si asta la mana a doua si nu s-a gandit ca se poate strica ceva la masina si asta costa f mult,eu ma gandeam ca dai la cheie,pui gas si pleci.
Urmatoarea masina oricum ma gandesc de 2-3 ori inainte la service-uri,piese de schimbat,fiabilitatea masinii pe drumurile noastre,mai ales ca eu merg zilnic cu masina de acasa la servici,nu ar avea stres cu mine,ma rog... degeaba vorbesc dupa,pana nu te vezi pe pielea ta si pe banii tai care e treaba nu crezi.
Oricum problema service-urilor din ziua de azi este una mare,seriozitate foarte rar,profesionalism la fel de rar,bani daca s-ar putea sa le dai cat de mult,deci prin service sa nu ajungi si prin spitale ca si acolo e aceeasi treaba,bafta si numai bine
Urmatoarea masina oricum ma gandesc de 2-3 ori inainte la service-uri,piese de schimbat,fiabilitatea masinii pe drumurile noastre,mai ales ca eu merg zilnic cu masina de acasa la servici,nu ar avea stres cu mine,ma rog... degeaba vorbesc dupa,pana nu te vezi pe pielea ta si pe banii tai care e treaba nu crezi.
Oricum problema service-urilor din ziua de azi este una mare,seriozitate foarte rar,profesionalism la fel de rar,bani daca s-ar putea sa le dai cat de mult,deci prin service sa nu ajungi si prin spitale ca si acolo e aceeasi treaba,bafta si numai bine
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Vorbesti de fiabilitate, dar vrei logan... sint doua notiuni diametral opuse ;)
Iar daca masina e proasta din fabrica, si piesele din dezmembrari nu poti fi decit gunoaie. Uita-te pe forumul dacia la sectiunea "probleme logan" si o sa te iei cu miinile de cap. Masina aia nu a auzit de galvanizare... o ia rugina in 2 ani maxim, compromisuri peste compromisuri.
Iar daca masina e proasta din fabrica, si piesele din dezmembrari nu poti fi decit gunoaie. Uita-te pe forumul dacia la sectiunea "probleme logan" si o sa te iei cu miinile de cap. Masina aia nu a auzit de galvanizare... o ia rugina in 2 ani maxim, compromisuri peste compromisuri.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
ideea e ca masinile concepute de francezi chiar sunt de kk. doar ca la Logan gasesti piese in targ.
oricum, djmarck, ideea de a-ti lua pe credit/leasing o masina second e cea mai proasta idee posibila. CLAR! cand am luat buburuza (in leasing) m-a batut mult la cap un prieten care vinde la Weltauto sa-mi dea un sh. bun. desi am toata increderea in Weltauto si omul era prieten apropiat, cunostea masinile etc., l-am refuzat fiindca riscul mi s-a parut prea mare pt. acea vreme. la sh. trebuie NEAPARAT sa iei in calcul eventuale defectiuni. si cand faci un leasing/credit e clar ca nu ai bani. si cum repari ceva fara bani?
trebuie sa iti iei masina pe care ti-o poti permite, nu pe cea pe care o poti cumpara.



oricum, djmarck, ideea de a-ti lua pe credit/leasing o masina second e cea mai proasta idee posibila. CLAR! cand am luat buburuza (in leasing) m-a batut mult la cap un prieten care vinde la Weltauto sa-mi dea un sh. bun. desi am toata increderea in Weltauto si omul era prieten apropiat, cunostea masinile etc., l-am refuzat fiindca riscul mi s-a parut prea mare pt. acea vreme. la sh. trebuie NEAPARAT sa iei in calcul eventuale defectiuni. si cand faci un leasing/credit e clar ca nu ai bani. si cum repari ceva fara bani?

trebuie sa iti iei masina pe care ti-o poti permite, nu pe cea pe care o poti cumpara.
- Carlitos
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Vin 23-Ian-2009 14:40
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
piesele ca piesele... da' adaosurile comerciale...
Salutari tuturor!
Nu m-am putut abtine sa nu zambesc cititnd comentariile si opiniile voastre... de unde si vechea poveste cu cautarea "adevarului absolut". Ce aveti cu omul, daca el fiind din Husi, nu-i este deloc la indemana sa faca drumuri la service-ul Citroen din Iasi? Reprezentante Dacia/ Renault sunt pretutindeni in tara, unora poate intradevar le este mai la indemana o masina autohtona, pentru care sa gaseasca piese mai usor si pe care s-o stie repara orice mecanic-ucenic... Fiecare cu preferintele sale personale, e pacat sa criticati atat de vehement partenerii de dialog doar pentru ca nu au aceleasi opinii ca si voi.
On-topic: Am avut si eu o trista experienta cand mi s-a ars faza scurta la un far... Am sunat la service-ul autorizat (se intampla in noiembrie 2007, in Timisoara) si am intrebat cat costa inlocuirea becului. Raspunsul a fost undeva la vreo 50 lei becul + manopera pe doua ore (!), nu mai tin minte cat era, oricum cateva sute de mii pe ora... Plus ca trebuia sa las masina acolo si sa revin peste doua ore, probabil ca sa nu vad ca operatiunea in sine a durat maxim 5 minute din timpul taxat... Si toate astea pentru ca, intuiesc eu, sunt femeie... si cei de acolo au presupus ca: 1. fiind femeie, sunt automat proasta si nepriceputa in ale schimbatului unui bec, deci nu ma prind de furtisag si 2. n-o sa ma prind nici dupa aceea, ca daca aveam langa mine un barbat sa ma ajute, sigur se pricepea ala sa-mi inlocuiasca becul si nu mai sunam la ei... deci n-o sa-mi spuna nimeni.
Ok. Inteleg ca service-ul isi rezerva dreptul de a-si pune un adaos de 500% din valoarea unei piese vandute (am cumparat ulterior becul de la Ovarom cu aproximativ 10 lei), dar cum Dumnezeu au tupeul de a taxa doua ore de manopera pentru aceasta operatiune de cateva minute?!?! Chiar si daca politica firmei spune ca taxarea se face pe minim o ora de manopera, tot nu se justifica adaugarea unei ore in plus!
Acestea fiind spuse si lor, telefonic, am cumparat becul din magazin si mi l-a montat un coleg in cateva minute, fara sa se priceapa la asta - in sensul de a avea dexteritatea unui mecanic auto specializat. Am fost atenta cum se face si data viitoare mi-l voi schimba singura. Daca eram putin mai inversunata, incercam singura de prima oara, cu putina intuitie si cu Cartea Tehnica.
C-asa suntem noi romanii, mesteti priceputi la toate...
Concluzia mea, personala, este ca intradevar service-urile autorizate Citroen sunt putine, doar in orasele mari... si sunt extrem de scumpe. Cred ca e impropriu sa ne plangem direct de pretul pieselor, daca pierdem din vedere nesimtirea cu care suntem taxati cu adaosuri comerciale enorme.
Nu m-am putut abtine sa nu zambesc cititnd comentariile si opiniile voastre... de unde si vechea poveste cu cautarea "adevarului absolut". Ce aveti cu omul, daca el fiind din Husi, nu-i este deloc la indemana sa faca drumuri la service-ul Citroen din Iasi? Reprezentante Dacia/ Renault sunt pretutindeni in tara, unora poate intradevar le este mai la indemana o masina autohtona, pentru care sa gaseasca piese mai usor si pe care s-o stie repara orice mecanic-ucenic... Fiecare cu preferintele sale personale, e pacat sa criticati atat de vehement partenerii de dialog doar pentru ca nu au aceleasi opinii ca si voi.
On-topic: Am avut si eu o trista experienta cand mi s-a ars faza scurta la un far... Am sunat la service-ul autorizat (se intampla in noiembrie 2007, in Timisoara) si am intrebat cat costa inlocuirea becului. Raspunsul a fost undeva la vreo 50 lei becul + manopera pe doua ore (!), nu mai tin minte cat era, oricum cateva sute de mii pe ora... Plus ca trebuia sa las masina acolo si sa revin peste doua ore, probabil ca sa nu vad ca operatiunea in sine a durat maxim 5 minute din timpul taxat... Si toate astea pentru ca, intuiesc eu, sunt femeie... si cei de acolo au presupus ca: 1. fiind femeie, sunt automat proasta si nepriceputa in ale schimbatului unui bec, deci nu ma prind de furtisag si 2. n-o sa ma prind nici dupa aceea, ca daca aveam langa mine un barbat sa ma ajute, sigur se pricepea ala sa-mi inlocuiasca becul si nu mai sunam la ei... deci n-o sa-mi spuna nimeni.
Ok. Inteleg ca service-ul isi rezerva dreptul de a-si pune un adaos de 500% din valoarea unei piese vandute (am cumparat ulterior becul de la Ovarom cu aproximativ 10 lei), dar cum Dumnezeu au tupeul de a taxa doua ore de manopera pentru aceasta operatiune de cateva minute?!?! Chiar si daca politica firmei spune ca taxarea se face pe minim o ora de manopera, tot nu se justifica adaugarea unei ore in plus!
Acestea fiind spuse si lor, telefonic, am cumparat becul din magazin si mi l-a montat un coleg in cateva minute, fara sa se priceapa la asta - in sensul de a avea dexteritatea unui mecanic auto specializat. Am fost atenta cum se face si data viitoare mi-l voi schimba singura. Daca eram putin mai inversunata, incercam singura de prima oara, cu putina intuitie si cu Cartea Tehnica.
C-asa suntem noi romanii, mesteti priceputi la toate...

Concluzia mea, personala, este ca intradevar service-urile autorizate Citroen sunt putine, doar in orasele mari... si sunt extrem de scumpe. Cred ca e impropriu sa ne plangem direct de pretul pieselor, daca pierdem din vedere nesimtirea cu care suntem taxati cu adaosuri comerciale enorme.
sunt in totalitate de acord cu "carlitos",partea mai aiurea e ca nu prea cui sa te plangi daca esti nemultumit de un service(Ar fi trebuit sa aiba loc tot felul de controale si pe la service-uri facute de specialisti,ingineri,nu alde "protectia consumator-ului")....trebuie sa inghiti si sa nu te mai duci pe acolo,dar la cat de multe sunt si 90% numai peste hoti dai,tot clientul iese cel mai rau,cu buzunarul gol,concluzia e ca mi-am ales o masina care nu e pentru regiunea unde locuiesc.Cine a vrut sa inteleaga ce am vrut sa zic in acest topic a inteles,am incercat sa fiu cat mai clar
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
@nicum: de ce zici ca loganurile NU sunt fiabile? da, sunt urate, se conduc nasol, sunt barci, la optiuni stau ingrozior, materialele sunt de proasta calitate ... dar eu unu' (si am destui prieteni cu logan ca deh...) n-am auzit vreun logan (benzina) sa aiba orice fel de problema la ansamblul motor-cutie de viteza, directie, etc ... ci doar la maruntisuri gen chestii ce tin de electrica, greieri, etc ... mai mult... motorul de 1.4 8v 75cp e una din cele mai fiabile unitati in productie, la cilindreea respectiva ... cunosc o dacia supernova (exact acelasi motor) cu mai mult de 200.000km la care nu s-a umblat deloc la motor ...
e o masina ideala pentru romania, pentru gropi, pentru strazi neasfaltate ... e workhorse...
cand mai vad si ca e 11 milioane pe an casco la logan si cand vad si ca l-au ieftinit acu' cu criza, imi vine sa-mi bag ceva in el de c4, uneori ...
e o masina ideala pentru romania, pentru gropi, pentru strazi neasfaltate ... e workhorse...
cand mai vad si ca e 11 milioane pe an casco la logan si cand vad si ca l-au ieftinit acu' cu criza, imi vine sa-mi bag ceva in el de c4, uneori ...
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
cred ca la Dacia se mentine vechea si inca actuala problema :"depinde cum o nimeresti". ca si voi cunosc destui cu logan. unii zic ca l-au luat pe D-zeu de picior, altii isi baga si isi scot..., unora le consuma 6% urban, altora 8% extraurban si tot asa... bineinteles depinde si de sofer, dar per ansamblu concluzia mea e aceeasi "depinde cum o nimeresti". mai grav e ca boala asta s-a luat si la alte firme...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh