probleme clima partea stanga a masinii
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Sâm 29-Mar-2014 09:48
- Localitate: constanta
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Cum a reparat un individ la peugeot 407 problema cu clapetii rupti.
http://peugeot-407-heater-fix.weebly.com/
http://peugeot-407-heater-fix.weebly.com/
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
salut. nu vreau sa mai deschid un nou topic asa ca intreb aici; a incercat cineva o conversie de la clima simpla la cea automata? am fost astazi la dezmembrari si am desfacut cu grija controller-ul, actuatoarele, senzorul de debit (cred), senzorii de temperatura plus toata cablaraia. am incercat o proba la "rece" (adica cu toate firele puse pe unde o dat domnu) si am intampinat doua probleme; 1. nu se cupleaza compresorul de aer conditionat pe auto sau manual; 2. nu am comanda pentru dezaburire (nu se aprinde becul). celelalte functii merg desi cred ca nu pot sa actionez separat (stanga/dreapta) mixajul aer cald-rece pentru ca in varianta simpla este doar un clapet (sau sunt doi prinsi cumva unul de celalalt?) oricum mi-ar prinde bine niste idei de la voi... multumesc mult
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
- autoclasic
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Mie 18-Mar-2009 13:14
- Localitate: Sighisoara
- Masina: Citroen C6 2.7 HDI 2009
- 2: Citroen Axel 11R1986
- 3: Ds3 1.6 Thp 2011
Un bun prieten din Italia , posesor de C5 I, din 2004 m-a rugat sa-l ajut cu o problema similara, clapeta de pe partea stanga este defecta, spart axul, exista set de reparatie sau ceva de genul asta? Motorasul corespunzator este nou nout, are si axul de angrenare lung, versiunea revizuita, deci clapa este defecta, au confirmat acest lucru si cei de la Citroen care au defrisat tot bordul si cand au ajuns la piesa au constatat decesul.
-
- simpatizant
- Mesaje: 62
- Membru din: Vin 06-Ian-2012 09:20
- Localitate: giurgiu - roma
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
gata am patit-o si eu pana la urma, defecte:
- pe partea stanga a ramas blocata pe cald la maxim, nici de-a dracu' nu vrea pe rece
- am detasat motorasul, se pare ca functioneaza corect cand dau de rotita la minim 16 sau max 28, partea proasta este ca face cursa pana la capat, oare nu trebuia sa se roteasca in anumite etape 16/...20/...25/...28??? (scos din volet)
- voletul stanga este la locul lui
, culiseaza foarte usor, cel putin ce am incercat eu sa il misc cu degetul
-panoul de clima aparent nu da nici un fel de eroare (este varianta cu butonul eco)
rezolvari:
-???!
- pe partea stanga a ramas blocata pe cald la maxim, nici de-a dracu' nu vrea pe rece
- am detasat motorasul, se pare ca functioneaza corect cand dau de rotita la minim 16 sau max 28, partea proasta este ca face cursa pana la capat, oare nu trebuia sa se roteasca in anumite etape 16/...20/...25/...28??? (scos din volet)
- voletul stanga este la locul lui

-panoul de clima aparent nu da nici un fel de eroare (este varianta cu butonul eco)
rezolvari:
-???!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Rezolvarile sunt pe prima pagina a acestui subiect, sau pe pagina curenta. In principiu, daca flapsul este in regula, ar trebui un motor cu axul mai lung, sau sa gasești o soluție ca sa lungesti axul celui prezent. Cred ca ar merge si lipit direct de flaps, dar nu vei mai putea umbla pe acolo.
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
calorifer4 scrie:gata am patit-o si eu pana la urma, defecte:
- pe partea stanga a ramas blocata pe cald la maxim, nici de-a dracu' nu vrea pe rece
- am detasat motorasul, se pare ca functioneaza corect cand dau de rotita la minim 16 sau max 28, partea proasta este ca face cursa pana la capat, oare nu trebuia sa se roteasca in anumite etape 16/...20/...25/...28??? (scos din volet)
- voletul stanga este la locul lui, culiseaza foarte usor, cel putin ce am incercat eu sa il misc cu degetul
-panoul de clima aparent nu da nici un fel de eroare (este varianta cu butonul eco)
rezolvari:
-???!
Voletul are din constructie o portiune care care blocheaza miscarea la cap de cursa. Cand voletul a ajuns la cap de cursa creste curentul in circuitul de alimentareal motorasului iar calculatorul considera aceasta ca fiind cap de cursa si opreste motorasul. Daca acea portiune este rupta computerul nu mai stie unde este capatul de cursa si forteaza in continuare miscarea in volet pana ce aceste sa va rupe. Daca ai demontat motorasul si vezi axul voletului asta nu inseamna ca voletul nu este rupt. La mine au fost rupte pe ambele parti. Dupa ce vei inlocui voletii si vei monta motorasele la loc vei vedea ca acea canelura de pe axul motorasului nu se potriveste pe axul voletului la pozitie deoarece limita de cursa a fost depasita. Dar dupa ce vei porni masina implicit AC-ul cu variatii de comanda temperatura minima si maxima se va aranja totul.
rezolvarea este demontarea bordului si inlociurea voletilor.
succes(*,)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

In imagine se vede axul voletului vechi rupt si voletul cel nou construit cu o ranforsare in zona de rupere. Pe ambele se vede limitatorul de cursa. ]
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
[/quote urzica]
rezolvarea este demontarea bordului si inlociurea voletilor.
succes(*,)
][/quote]
Ce am facut de fapt:
- am folosit un spray cu spuma pt. igienizarea instalatie ac din habitaclu, am schimbat filtrul de polen
- m-am apucat sa desfac plasticele de la bord, cd-playerul, rama, tunel maneta viteze si suportul de lampa la sofer...bun.
- ma uitam ca broasa la teava cat de naspa este pozitia sa desfac motorasele din stanga (deh' nu stiam ca cel de jos stanga este pentru schimbarea temperaturii pe accea parte
)
- dupa multe injuraturi am reusit sa desfac si motorasul de jos sa vad care este de fapt problema...fuck, voletul "parea'' putin intepenit in momentul cad il roteam cu degetul... am pus mana pe un spray cu vaselina siliconica si am dat de cateva ori direct in diuza de ventilatie pe mijloc,.. se pare ca merge mult mai lin, sau posibil sa fi fost doar un efect placebo
... cred ca ma obisnuiesc de acuma cu mirosul proaspat de insecticid emanat de mireasma calduroasa a vaselinei
.
DUPA CE AM MUNCIT 2 ZILE ...dap misto!... rezolvarea a fost un rahat de siguranta care reseteaza instrumentele de bord POZ nr. 24 de 15A cu motorul pornit... sau cine are citroen sa stie ca masina are self-healing
ffs.
bdw merge brici acum.
rezolvarea este demontarea bordului si inlociurea voletilor.
succes(*,)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ce am facut de fapt:
- am folosit un spray cu spuma pt. igienizarea instalatie ac din habitaclu, am schimbat filtrul de polen
- m-am apucat sa desfac plasticele de la bord, cd-playerul, rama, tunel maneta viteze si suportul de lampa la sofer...bun.
- ma uitam ca broasa la teava cat de naspa este pozitia sa desfac motorasele din stanga (deh' nu stiam ca cel de jos stanga este pentru schimbarea temperaturii pe accea parte

- dupa multe injuraturi am reusit sa desfac si motorasul de jos sa vad care este de fapt problema...fuck, voletul "parea'' putin intepenit in momentul cad il roteam cu degetul... am pus mana pe un spray cu vaselina siliconica si am dat de cateva ori direct in diuza de ventilatie pe mijloc,.. se pare ca merge mult mai lin, sau posibil sa fi fost doar un efect placebo






bdw merge brici acum.

-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Mie 04-Mai-2016 17:04
- Localitate: Ploiesti
- Masina: Citroen c5 II
Re: probleme clima simpla
Salut!ma confrunt si eu cu problema mult discutata,imi baga mereu caldura indiferent de ce temperatura setez .pan la urma a rezolvat cineva fara demontarea bordului??sau daca a rezolvat-o unde si cat ma costa!!??
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Mie 04-Mai-2016 17:04
- Localitate: Ploiesti
- Masina: Citroen c5 II
Re: probleme clima
Si sa precizez exact am c5 II si sunt din ploiesti
Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO