Sal ,nu vreau sa par rautacios,dar dupa tot ce am citit in cele 11 pagini...
in primul rind treaba asta cu tunning-ul nu stiu in ce masura este adresta posesorilor de 1.0,1.2...etc.,in primul rind astea sint masini de oras de la care nu poti cere nimic mai mult decit sa te duci la servici`,la piata,etc.
altceva,sa presupunem ca ai un motor de 2.0 sau mai mult la care poate sa apara un mic interes pt a umbla in el,care mai este problema legata de consum???????chestia asta cu viteza, setea de cai putere si asa mai departe este pt oameni care stiu clar ce vor si care nu vor renunta niciodata la putere si pasiunea pilotatului pt 1-2 litri de benzina in plus...
si inca ceva daca iti cumperi un diesel sa spunem de 1.5 tre sa fi constient ce ai cumparat,nu astepta sa rupa soseaua,si daca te gindesti intr-un final sa faci un upgrade de putere dar o sa vrei in continuare sa cistigi un premiu pt cel mai scazut consum....ai aruncat banii pe fereastra...
in final va rog sa nu va suparati pt ce am spus pt ca multi dintre voi imi dati dreptate in sinea voastra,eu am o xantia de 3.0 v6 24v care in prezent dezvolta aprox 200 cai si consuma aprox 15l/100km,desi initial am vrut sa o vind ,m-am hotarit sa incep un super proect de tunnig motor(admisie ,evauare,ecu,etc)vreau sa fac din aceasta masina un monstru pe roti fara nici o modificare estetica(am vazut eleroane ,praguri,si tot felul de prize de aer pe masini care nu depasesc nici pe departe banala putere de 90 de cai), o masina cu adevarat rea care sa dezvolte o putere de peste 300 de cai,nu stiu in ce masura ma intelegeti sau daca va inchipuiti cam cit ar putea sa coste toata treaba asta , inca o data va rog sa nu va suparati dar cam asta inseamna pasiune pt putere .Daca aveti un sfat sau vreo intrebare sint nerabdator sa le primesc .
P.S.- nu va mai faceti griji de uzura sporita a motorului, in primul rind aceste motoare cu care sint echipate masinile voastre nu functioneaza la randament max si chiar daca ii poti afecta fiabilitatea sa zicem cu 10-20%din viata, sinteti constienti ca nu o sa le tineti pina la pensie(daca motorul se strica la 400000km in loc de 600000km nu este o tragedie pt majoritatea dintre voi care nu depasiti 100000km/an)
"MAI BINE O ZI CIOARA DECIT O VIATA VRABIE"
