probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 29-Mar-2011 08:01

Imagine

acele locuri marcare erau pline de ulei... dupa mine era ulei care a curs pe la capacul culbutori, daca reapare atunci avem alta problema... :oops:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 29-Mar-2011 08:15

viorelovidiu scrie:
acele locuri marcare erau pline de ulei... dupa mine era ulei care a curs pe la capacul culbutori, daca reapare atunci avem alta problema... :oops:

... ca trebuie schimbate capacele :D,
incepe mai intai cu schimbatul bobinei apoi cu sonda si celelalte piese. ca sa fure curent pe la crapaturi nu trebuie sa arate ca un crater, in profunzime fisura poate nici nu o vezi cu ochiul liber dar daca este strapunsa e gata.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 29-Mar-2011 11:06

vad ca s-a mai lucrat la capacul culbutor.i-a un spray degresant de frane si curata acolo bine.si apoi verifica periodic de unde apare pata.
din pacate cred ca nu scapi fara sa inlocuiesti pe rand.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 29-Mar-2011 21:20

maine schimb sonda lambda :oops:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 01-Apr-2011 07:14

Am schimbat sonda. la prima cheie dupa schimbarea ei la 3 secunde a oscilat putin relantiul sub 700rpm apoi si-a revenit. Am sters erorile si am reinitializat auto-adaptives deoarece in meniul acesteia apare si sondele de oxigen alaturi de injectoare si clapeta.

De dimineata cand am pornit, dupa cateva secunde la fel a scazut turatia aproape de 600rpm si imediat s-a corectat fara alte oscilatii, detonatii, etc.

Probabil trebuie sa se "rodeze" sonda lambda? daca nu... inseamna cap roblema e rezolvata 80%
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Vin 01-Apr-2011 16:34

nu am auzit niciodata de rodarea sondei.din cate stiu reinitializarea adaptativelor se face la rece.mai incearca odata.
ca fapt divers ce bujii ai si la cat este reglata deschiderea dintre electrozi?
o deschidere mai mare inseamna scanteie mai mare,la rece conteaza.
exista de la bosch o serie mai speciala cu electrodul de sus in forma de V.sunt similare cu seria v-line de la NGK.
sunt cele mai potrivite pentru motoarele care circula in oras.se incalzesc repede si dau o scanteie circulara.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 01-Apr-2011 19:26

sorin2010 scrie:nu am auzit niciodata de rodarea sondei.din cate stiu reinitializarea adaptativelor se face la rece.mai incearca odata.
ca fapt divers ce bujii ai si la cat este reglata deschiderea dintre electrozi?
o deschidere mai mare inseamna scanteie mai mare,la rece conteaza.
exista de la bosch o serie mai speciala cu electrodul de sus in forma de V.sunt similare cu seria v-line de la NGK.
sunt cele mai potrivite pentru motoarele care circula in oras.se incalzesc repede si dau o scanteie circulara.


am facut-o oarecum la rece. am ajuns la 8 aseara si la ora 10 am dat drumul la reinitializare.
bujiile sunt Denso Iridium Power comandate dupa catalog pe acest motor. modelul este IKH20 http://www.opieoils.co.uk/p-4122-denso- ... ikh20.aspx

•Thread size: Ø14mm
•Reach: 26.5mm
•Hex size: 16mm
•Gap: 1.1mm
•Projection: 1.5mm
•Spark position: 3mm
•Spark electrode height: 5.5mm
•One piece per order

astazi dupa amiaza nu am avut nici un fel de probleme la pornire.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Sâm 02-Apr-2011 00:48

sa speram ca s-a terminat povestea asta.
uite la ce ma gandeam eu

Imagine

vezi are varful ascutit pentru incalzire mai rapida si o taietura in forma de v la electrodul de sus pentru o scanteie dubla si o ardere mai completa.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 04-Apr-2011 19:04

masina asta e ceva fenomenal.

dupa ce am scapat de detonatii la rece cu sonda noua acum are trepidatii la CALD pentru ca scade relantiul pe la 600rpm timp de 2-3 secunde doar o singura data... Asta inseamna pe masura ce se face mai cald afara o sa faca mai rau? :lol:

o sa mai incerc o reinitializare si in weekend o talpa consistenta in afara orasului.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mar 05-Apr-2011 00:51

sorin2010 scrie:sa speram ca s-a terminat povestea asta.
uite la ce ma gandeam eu

Imagine

vezi are varful ascutit pentru incalzire mai rapida si o taietura in forma de v la electrodul de sus pentru o scanteie dubla si o ardere mai completa.

Omul are bujii cu (cel putin) vreo doua generatii peste cele ale caror poza ai postat-o.
Sunt, probabil, cele mai "tari" bujii care se produc acum "over all".
Stiu, fiindca am si eu asa ceva pe masina (nu cea din semnatura, evident :) ).
Crede-ma, nu poate fi de la bujii , orice problema ar avea!
Drumuri cat mai bune!

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 05-Apr-2011 01:27

nu am afirmat nicaieri ca cele postate de mine sunt de ultima generatie sau cele mai tari.
sunt printre cele mai folositoare si de low cost.
orice ar avea merita verificate.parerea mea.

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mar 05-Apr-2011 04:35

Pai nu ai afirmat dar se cam subintelege.
Masina are pe ea Denso Iridium Power. Nimic nu poate fi mai bun.
Asa ca nu vad de ce ar mai trebui verificate si altele.
Oricum , de-a lungul topicului aflam ca omul a incercat si cu alte bujii, si face la fel.
Cele indicate de tine sunt inferioare celor de pe masina , ca performante, asa ca mi se pare inutil ce sfat ai dat.
Asta-i tot!
Daca am gresit, rog sa fiu iertat!

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 05-Apr-2011 11:43

denso rules!

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 15-Apr-2011 14:40

prin amabilitatea lui dxx am probat cu bobina acestuia si tremuratul la pornire nu a disparut. o putem elimina dupa lista.
am cumparat clapeta de acceleratie noua, a mers bine o zi dupa care iar a inceput. - clapeta veche nu are nimic.

am ramas fara idei...

probabil voi cumpara un injector nou sa probez pe rand fiecare injector in parte, sa verific daca e vreunul cu probleme. voi incerca si cu un senzor temperatura apa si senzor detonatii... eventual un calculator de injectie nou, o pompa noua de benzina sau mai bine o bag in pom?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 20-Apr-2011 12:28

am scos sonda lambda cea din fata care a fost inlocuita cu una marca NTK si acum merge masina extraordinar de bine si nici rateuri nu mai sunt... o sa vad cum dau sonda inapoi sa cumpar una pe origine...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV