Schimbare distributie citroen C3
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
Şi eu tot Dayco folosesc de multi ani, fără emoţii. Am schimbat kit-ul de 2 ori cu curea distribuţie Dayco şi role Ina, pompa de apa Airtex (prima dată) şi set distribuţie Dayco (curea, role - 2, pompa apă) a doua oară. Merge ca unsă. Montate în servis autorizat cu garanţie. La setul de distribuţie nu voi renunţa niciodată la montare în servis.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Am schimbat azi distributia, pompa de apa, antigelul, simeringul de la arborele cotit si 2 suporti motor care erau din fabrica (cel din dreapta si cel inferior).
Cureaua de distributie originala Dayco arata super la cei 10 ani si jumatate. Nu are nici cea mai mica fisura, studiata amanuntit pe toate fetele. Dar daca constructorul spune, respectam.
Pompa de apa originala Pierburg avea urme de scurgere+joc.
Rolele originale INA in stare perfecta, fara jocuri de nici un fel, doar cea fixa cu o usoara urma de vaselina pe interior.
Suportul motor inferior, original din fabrica cu cauciuc imbatranit si ceva crapaturi. mai ducea lejer cateva mii, poate chiar peste 10 mii.
Cel din dreapta s-a spart perna cu lichid acum cateva luni.
Problema mare pe care am intampinat-o a fost griparea puternica a surubului senzorului de turatie. Ca tot a fost marti, pana la urma s-a rupt capul si surubul a ramas infipt. Ghinionul a continuat, senzorul neputand fi scos de pe ciotul ramas. S-a spart si plasticul senzorului din jurul acelui ghid care trece peste surub, iar ghidul metalic al senzorului (al doilea) s-a rupt si el in bloc. Pana la urma surubul a iesit cu un cleste, senzor am avut noroc ca avea mecanicul unul si operatiunea a decurs normal la montaj.
Simeringul de la arborele cotit prezenta usoare urme de scurgeri de ulei. Am comandat unul la un magazin si dupa o ora si jumatate l-am primit. Marca Elring, 65 lei.
Una peste alta, sper sa duca si piesele astea macar 4 ani, ca 10 nu am incredere sa le las (daca mai tin masina pana atunci).
Cureaua de distributie originala Dayco arata super la cei 10 ani si jumatate. Nu are nici cea mai mica fisura, studiata amanuntit pe toate fetele. Dar daca constructorul spune, respectam.
Pompa de apa originala Pierburg avea urme de scurgere+joc.
Rolele originale INA in stare perfecta, fara jocuri de nici un fel, doar cea fixa cu o usoara urma de vaselina pe interior.
Suportul motor inferior, original din fabrica cu cauciuc imbatranit si ceva crapaturi. mai ducea lejer cateva mii, poate chiar peste 10 mii.
Cel din dreapta s-a spart perna cu lichid acum cateva luni.
Problema mare pe care am intampinat-o a fost griparea puternica a surubului senzorului de turatie. Ca tot a fost marti, pana la urma s-a rupt capul si surubul a ramas infipt. Ghinionul a continuat, senzorul neputand fi scos de pe ciotul ramas. S-a spart si plasticul senzorului din jurul acelui ghid care trece peste surub, iar ghidul metalic al senzorului (al doilea) s-a rupt si el in bloc. Pana la urma surubul a iesit cu un cleste, senzor am avut noroc ca avea mecanicul unul si operatiunea a decurs normal la montaj.
Simeringul de la arborele cotit prezenta usoare urme de scurgeri de ulei. Am comandat unul la un magazin si dupa o ora si jumatate l-am primit. Marca Elring, 65 lei.
Una peste alta, sper sa duca si piesele astea macar 4 ani, ca 10 nu am incredere sa le las (daca mai tin masina pana atunci).
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Gozmin scrie:Dar tu mai vrei să ţii citronul încă 10 ani ?
10 ani nu cred ca o mai tin, dar 5 cu siguranta. Masina e foarte buna, nu am avut probleme cu ea, este echipare SX cu cateva mici chestii de Exclusive puse de mine, kilometri reali si nu foarte multi. Plus ca am altele de rezolvat si nu am de gand sa bag banii in alta masina in urmatorii 4-5 ani.
Inca 2 ani nu stiu daca ar fi bine sa risti. Ei zic 10 ani de la punerea in circulatie. A mea este decembrie 2004, pusa in circulatie in mai 2005. Cum am spus, cureaua se prezinta excelent, doar pompa prezenta usoare scurgeri si joc. Stii mai bine cum ai intretinut-o. Incepi sa cumperi pe rand rolele, pompa, antigelul, iar la final iei cureaua.
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Joi 04-Iun-2015 00:05
- Localitate: Ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh