Probleme Xsara

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 04-Iun-2004 11:21

Ma ajuta si pe mine cineva in weekend-ul asta sa-mi rezolv problema cu oglinda? De preferat, sambata dimineata sau duminica.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 04-Iun-2004 11:24

Revin. Daca voi credeti ca nu e prea complicat, chiar si in seara asta dupa ora 18:00.

Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba: oglinda din stanga nu mai pot s-o reglez electric decat pe 3 directii cu toate ca motorasul functioneaza normal. Se pare ca a sarit din suport, dar eu nu ma pricep s-o desfac si nu vreau s-o stric mai rau.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 04-Iun-2004 11:27

Daca ai incredere :lol: te ajut eu in seara asta ca in WE va ploua.
Suna-ma si discutam.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 07-Iun-2004 10:45

In manualul de service de la BX cel putin (dar cred ca e perfect valabil pt orice tip de masina) scrie ca stergatoarele se schimba la 1 an...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

menta
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Vin 30-Iul-2004 00:13
Localitate: Bucuresti

Inghetare ventilator

Mesajde menta » Vin 30-Iul-2004 00:19

Va mai amintiti de cartonul care se punea in fata radiatorului la Dacia? Citroen a inventat un plastic care are acest rol la Xsara 2.
Se monteaza in prizele de aer de la spoiler......daca poti de suportul numarului de inmatriculare de mecanicii de la ATS... cica doar iarna. Se livreaza cu masina noua si habar nu am daca se gaseste pe lista de accesorii.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 30-Iul-2004 08:38

Eu am trecut doua ierni cu Xsara mea si nu a fost nevoie de nici un plastic. Care ar fi rolul lui?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 30-Iul-2004 10:05

Nici eu la BX-ul meu nu am absolut nimic in fata, iar BX-ul lui draku (Narcis) are un soi de plastic cu gaurele. Vara e cel mai bine asa, dar asta iarna, la drum intins (viteze peste 60 km/h) am constatat ca aerul de la aeroterma nu mai era asa cald, pentru ca racirea motorului se facea prea mult. Pina la iarna o sa ma gindesc la o solutie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Dum 01-Aug-2004 15:32

din cate am auzit eu, la Oltcit exista un plastic (calandru parca se cheama)care iarna se baga in fata turbinei de racire a motorului
la masina mea exista, asa cum spunea Nicu, un plastic gaurit in fata radiatorului, dar eu cred ca este mai mult pentru protectia electroventilatorului (si el montat tot in fata radiatorului) sau pentru a nu baga diverse "extremitati" (gen degete) in ventilator cand acesta functioneaza
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 02-Aug-2004 08:07

La Oltcit si GSA, exista acest ecran de plastic care se monteaza la temperaturi sub 10 grade Celsius.
La VW Broasca (motor racit cu aer), exista niste clapete actionate de niste termostate.
Se pare ca in primul rand motoarele air cooled au nevoie de asa ceva, pt a nu se raci prea tare.
La masinile cu motoare water cooled, nu stiam ca este nevoie de acest ecran.

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Turatie

Mesajde metrathon » Mie 26-Ian-2005 16:34

Filmul:
45k km la Xsara din 2003. Mers in forta, de multe ori pana la 6000 ture/min. Benzina de 100 de la OMV atat in tara cat si afara.
Probelma:
Pornesc motorul si stiti ca intra socul ala automat, sau ce draq este si se ridica la 1000 si un pic de ture. Iar apoi scade la 800, cum e normal relantiul. Eh, de la un timp, cam o data la 20 de porniri, mi se ineaca si dupa cateva oscilatii intre 300 si 1000 de ture, imi moare motorul. Ii dau cheie, imi face la fel: se salta initial la 1000 iar apoi incepe si face ca o lumanare care da sa se stinga, coboara-urca, coboara-urca si in cele din urma moare. Asta intr-un interval de vreo 10 sec. Cam la a treia cheie consecutiva, ramane pornit si se stabilizeaza.

Nu pricep ce se intampla. Nu-mi face tot timpul, ca m-as duce la service imediat. Daca ma duc acum, stiti cum sunt romanii nostrii, ii dau o cheie, doua, ii sufla in clante si iti baga: "n-are domle nimic". Degeaba te chinui sa ii explici ca nu face mereu, sa-ti faca o verificare generala ... se uita la tine alb.

E clar ca am ceva, motorul nu merge rotund. Dar mi-e groaza sa ma duc la ATS. Trebuie cineva care chiar sa-si dea interesul si s-o caute ca si cum as cauta-o eu.

Ce ziceti?

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 26-Ian-2005 16:44

Daca ti-e frica de ATS, du-te la Champion.


PS: Unde ai disparut atata timp de pe Forum?

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mie 26-Ian-2005 17:23

Eh, am trecut printr-o perioada de nepasare fata de fetita mea. Acum, m-au apucat fricile. Mi se pare ca zdrangane totul. Dar cu motorul, chiar am ceva.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mie 09-Mar-2005 09:37

metrathon, ai rezolvat pina la urma problema?
masina mai e in garantie?

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mar 29-Mar-2005 15:16

Nu am rezolvat. Motorul uneori nu merge rotund, are variatie destul de mare in turatii (+-100). Dupa ce se incalzeste e super ok, dar cand ii dau drumul uneori face urat. Si in plus e destul de zgomotos, tot pana se incalzeste.

Ma tot gandesc daca nu cumva i-am scos sufletul prea devreme, Xsara nefiind o masina sport. La mine 5000 de turatii sunt un lucru destul de comun. Probabil ca l-am istovit (pe motor).

Ma seaca ca daca te duci sa reclami probleme care apar si dispar, iti fac o verificare superficiala si daca nu ai norocul ca problema sa apara atunci, ramai cu ea. Nu ar cauta mai adanc. Pentru roman, pana nu iti ramane masina in drum, nu e nici o problema.

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mar 29-Mar-2005 15:50

Revin cu inca doua chestiuni.
Prima despre diferentele de putere date de benzina de 98 vs 100 (OMV). Si de sunet. Eu bag in a mea OMV 100 de vreo 6 luni fara pauza. Sambata am avut ocazia sa ma dau extensiv intr-o Xsara identica cu a mea, dar pe benzina de 98. Domnilor, diferenta e mai mult decat sesizabila. A prietenului meu trage bine, a mea trage excelent. Si sunetul motorului e mai mai fioros la a mea. Ma rog, sunt un pic offtopic ...
A doua chestiune: lasand probleme care le am cu motorelul, mai am o zdranganeala de la centura de siguranta fata, ambele locuri, din pilonul central. Sambata o dezbrac sa vad despre ce e vorba. Avand in vedere ca a inceput sa zdrangane la ambele piloane, in acelasi timp, e clar ca s-a slabit ceva care se poate remedia ... e de la ea ca sa zic asa.


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu