Xantia - nu se opreste AC-ul

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Mie 21-Apr-2010 09:45

Bine ca era alarma falsa :)

Ar trebui sa ai incalzire auxiliara in fata roti stanga fata. Daca te uiti trebuie sa fie o teava pt esapament.

E o chestie daca ai si o alta daca functioneaza.

Daca ai, se poate transforma usor in incalzire stationara. (siroco, webasto,... :D nu stiu de ce numimi lucruri cum se cheama firma... adidas,xerox,etc...)
Oricum in Xantia este Eberspacher D3WZ

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 21-Apr-2010 16:56

nu cred ca are.incalzitoarele webasto stiu ca se pun optional,dupa ce masina a iesit din fabrica asa ca nu are nimic cu sistemul de climatizare.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 22-Apr-2010 08:47

imi verifica cineva trim levelul pentru masina (eventual si alte detalii)? VF7X2RHZF72366062
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 09:49

sandor mihai scrie:nu cred ca are.incalzitoarele webasto stiu ca se pun optional,dupa ce masina a iesit din fabrica asa ca nu are nimic cu sistemul de climatizare.


Salut
La multe tipuri de Citroen se pun incalzitoare din fabrica si se numesc incalzitoare auxiliare si intra automat in functiune daca temperatura de afara scade sub 5 grade.
La Xantia se pune doar la HDi (ca se incalzesc mai lent) si numai la cele dotate "Exclusive" dar nu la fiecare. (era o optiune care se putea cere la cumparare) La unele se pune incalzitor auxiliar electronic care are 4 buji. (pt modelele vandute spre tari cu ierni mai lungi)

La Xantia incalzitorul nu e Webasto ci Eberspacher. La C5, Berlingo,... e webasto (Thermo Top)

Incalzitoarele auxiliare se pot transforma usor in incalzitoare stationare adaugand o pompa sa circule apa si un programator ca sa poti programa cand sa faca cald in masina.

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 09:54

mbc scrie:imi verifica cineva trim levelul pentru masina (eventual si alte detalii)? VF7X2RHZF72366062


Sal
Euro 2 , hidropneumatic (normal fara hydroactiv)
Trimit toata lista pe mail.

Nu are incalzitor din fabrica.

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 10:13

Incalzitoare montate din fabrica:

Nr. 1 incalzitor cu motorina (Eberspacher D3WZ)
Nr. 6 incalzitor cu buji

Imagine

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 22-Apr-2010 10:40

pot sa iti zic sigur ca e euro 3. De ce? Pentru ca acum vreo 2 ani a fost inmatriculata in romania si s-a platit taxe de euro 3. Plus stiam ca toate HDI-urile de 2 litri si 110cp sunt euro 3.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 11:27

mbc scrie:pot sa iti zic sigur ca e euro 3. De ce? Pentru ca acum vreo 2 ani a fost inmatriculata in romania si s-a platit taxe de euro 3. Plus stiam ca toate HDI-urile de 2 litri si 110cp sunt euro 3.


Bine :) sa ai tu dreptate :)

Dar adevarul e altceva...

Pt. seria ta da: EMISSIONS STANDARD (ENGINE) EEC 95 DEPOLL (ENGINE)
EEC 95 inseamna EURO 2

Si nu toate 110 cai HDi 2.0 era Euro 3, si foarte putie dintre ele.
Numarul de sasiu:
VF7X2 - Xantia
RHZ - cod motor 110 cai 2.0 HDi
F - Euro 2 daca era B atunci era Euro 3

Ai avut noroc ca nu se pricepe lumea de la RAR la Citroenuri...

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Joi 22-Apr-2010 12:30

cirki scrie:
mbc scrie:pot sa iti zic sigur ca e euro 3. De ce? Pentru ca acum vreo 2 ani a fost inmatriculata in romania si s-a platit taxe de euro 3. Plus stiam ca toate HDI-urile de 2 litri si 110cp sunt euro 3.


Bine :) sa ai tu dreptate :)

Dar adevarul e altceva...

Pt. seria ta da: EMISSIONS STANDARD (ENGINE) EEC 95 DEPOLL (ENGINE)
EEC 95 inseamna EURO 2

Si nu toate 110 cai HDi 2.0 era Euro 3, si foarte putie dintre ele.
Numarul de sasiu:
VF7X2 - Xantia
RHZ - cod motor 110 cai 2.0 HDi
F - Euro 2 daca era B atunci era Euro 3

Ai avut noroc ca nu se pricepe lumea de la RAR la Citroenuri...


Daca imi permiti am sa te contrazic putin: in august 2008 am inmatriculat si eu masina tot xantia 2.0hdi fabricatie dec. 1999, iar pe listele lor pe care le-au publicat aparea motorul RHZ ca fiind euro3;ai dreptate cand spui ca aia de la rar sun cam tampitei....mie imi spuneau la sediul din Afumati ca este euro2 iar la sediul de pe Grivita mi-au trecut euro 3...si uite asa am scapat sa le dau aproape 3000 euro taxa de poluare...culmea e ca nu am intervenit cu absolut nimic si m-am mirat ca nu au stat cu mana intinsa.

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 12:38

Sal
Nu prea vad cu ce ma contrazici ? :)
Chestia e ca Xantia cu cod motor RHZ a fost si Euro2 si Euro3 si acest lucru da de neinteles pt. cei de la RAR, dar daca te duci la o reprezentanta Citroen si ceri o constatare dupa serie de sasiu o sa-ti zica ca e Euro2 daca e euro 2 si euro3 daca e euro 3
Eu ziceam de ce e masina lui cu adevaratelea nu ce zic cei de la rar...

la RHZ blocul ii acelas dar care e Eur3 sunt cateva piese in plus. Pot sa va arat dar cred ca deja ar trebui deschis pt. asta un alt topic.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 22-Apr-2010 13:14

foarte complicat....
daca ziceau astia de la rar ca e euro2 masina, iesea nasol pentru atunci (ca si acum) taxa pt euro2 era muuult mai mare. Dar eu din chestia asta vad o oportunitate: mergi in franta sau germania sau undeva, iei masina si o platesti ca fiind euro2 iar aici daca oricum ti-o considera euro3, aia e. Mi-ai dat de gandit...
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 13:41

Eu aproape 2 ani am cautat in germania sa gasesc o Xantia care sa fie Eur3 si sa-mi placa. Am gasit multe ieftine si frumoase dar euro2.
Cand am gasit pe al meu si am adus la RAR nu au gasit seria de la motor (ii era lene sa gaseasca) si a dat din cap si a scris Euro 3... Bine ca eu ca fraerul cautam sa fie chiar euro 3....
Dar ori cum in "brief" scria Euro3.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 22-Apr-2010 14:17

am inmatriculat o xantie 2000 hdi din luna 10 1998, si in prima faza au dat euro 2; am cerut la citroen franta un certificat de conformitate care atesta faptul ca era euro 3, certificat ce a costat parca 60 de euro, si am mers iar la rar unde au scos-o de aceasta data euro 3...

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 14:31

dj01fad scrie:am inmatriculat o xantie 2000 hdi din luna 10 1998, si in prima faza au dat euro 2; am cerut la citroen franta un certificat de conformitate care atesta faptul ca era euro 3, certificat ce a costat parca 60 de euro, si am mers iar la rar unde au scos-o de aceasta data euro 3...

Poti sa dai numarul de sasiu ? (ultimele 8 cifre)

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Joi 22-Apr-2010 16:05

cirki scrie:Incalzitoare montate din fabrica:

Nr. 1 incalzitor cu motorina (Eberspacher D3WZ)
Nr. 6 incalzitor cu buji

Imagine

pai nu exista incalzitor stationar fara pompa de apa si programator.
iar la un incalzitor auxiliar tip 4 bujii sau tip resou ca si la c5 nu vad rostul unei pompe de apa pt. ca incalzeste foarte lent.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!


Înapoi la “Electrica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst