Remorca

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mie 14-Feb-2007 10:52

:wink:
Ultima oară modificat Joi 15-Feb-2007 21:45 de către nitro_od, modificat 1 dată în total.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 14-Feb-2007 10:56



Complicat....dar bine lucrat
Vad acolo vreo 6 sfere, pompa, conjunctor, corectoare (cred)...au omorat vreo 2 citroenuri sa o faca (desi cred ca au avut bani sa comande piese noi)

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 14-Feb-2007 11:00

nitro_od scrie:p.s.: cuplele de presiune hidraulica presupun pierderi de ulei la fiecare demontare/montare si de regula, la utilajele agricole, fie sunt montate/demontate f. rar, fie sunt cuple pneumatice si, oricum, uleiul hidraulic pe care il foloseste un tractor costa 3.5-5 ron si nu 25ron!
la banii astia cat ulei esti dispus sa pierzi :?: :?: :?:

Tractoristii pierd ulei ca nu depresurizeaza sitemul... :wink:

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 14-Feb-2007 11:02

Am mai adaugat doau poze si am reusit sa pun thumbnails.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mie 14-Feb-2007 11:03

:wink:
Ultima oară modificat Joi 15-Feb-2007 21:45 de către nitro_od, modificat 1 dată în total.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 14-Feb-2007 11:07

nitro_od scrie: si cand decuplezi nu curge nimic chiar si cu sistemul depresurizat?


Mai pica un pic...cat sa vezi ca mai ai ulei :D . Cuplarea si decuplarea le faci cu masina (si remorca) pe burta amandoua

PS-ai PM

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 14-Feb-2007 11:09

Curge doar daca sunt cuplele proaste...Ce sa zic...m-ai convins. :) Nu uita sa pui o maneta lunga la pompa mecanica si un vas auxiliar de ulei.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mie 14-Feb-2007 11:30

:wink:
Ultima oară modificat Joi 15-Feb-2007 21:45 de către nitro_od, modificat 1 dată în total.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 14-Feb-2007 11:35

Amandoua variantele merg. Si cu cuple si cu maneta

Dar n-ar fi mai meserie sa se ridice si remorca odata cu masina ?

Am mai zis: la masina pompa de Cx Load runner - ca are 6 roti, deci 6 cilindrii

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 14-Feb-2007 11:46

Cred ca visam frumos, si asa e complicat sa omologhezi o remorca facuta in regim artizanal, dar sa mai aiba si hidraulica pe ea? Te pun astia sa aduci omologare I.S.C.I.R. !

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 14-Feb-2007 11:52

Am mai zis: la masina pompa de Cx Load runner - ca are 6 roti, deci 6 cilindrii

Plus un consumator mare de presiune care se numeste DIRAVI si tot face fata.
Nu trebuiesc 2 dozatoare.
am sa folosesc cilindrii ruginiti ca sa dau la cric la fiecare 2 minute.

O sa dai suficient numai ca sa o ridici de jos.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 14-Feb-2007 11:56

Dupa 3 pagini de inginerie de ocazie, se disting doua idei:

1) remorca cu suspensie inactiva, dar reglabila manual

2) remorca cu suspensie activa, dar cu o singura treapta de inaltime (sa mai faci sa ai si cele 4 trepte de inaltime pe remorca....greu)

Amandoua tipurile cu sistem de franare inertial

Trecand peste dificultatile legale de omologare / inmatriculare, iata cum vad eu avantajele / dezavantajele majore ale tipurilor amintite:

1) remorca cu suspensie inactiva, dar reglabila manual

Avantaje:
- simplitatea constructiei
- remorca poate fi purtata de oricare Cx sau alta masina

Dezavantaje:
- va trebui sa reglezi inaltimea remorcii de fiecare data cand o incarci sau descarci

2) remorca cu suspensie activa, dar cu o singura treapta de inaltime

Avantaje:
- va fi tot timpul la nivelul masinii, deci nu va incarca carligul si nu va face balans puternic prin gropi !
- aspect, estetica, impresie artistica cand va lucra impreuna cu masina 8)

Dezavantaje:
- va putea fi purtata doar de masina modificata pt remorca respectiva
- modificari importante aduse masinii care se vor vedea la cost

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 14-Feb-2007 12:01

jgr1001 scrie:.
.
.
Dezavantaje:
- va putea fi purtata doar de masina modificata pt remorca respectiva
- modificari importante aduse masinii care se vor vedea la cost


De aceea e mai buna solutia cu pompa electrica pe remorca, eventual cu comanda si din masina, cu semnalizare pt lipsa presiune, nivel lichid, etc pe un panou suplimentar montat in masina.

Ce spuneam eu, vise!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 14-Feb-2007 12:17

Dupa 3 pagini de inginerie de ocazie, se disting doua idei:

Foarte corect!
dar cu o singura treapta de inaltime (sa mai faci sa ai si cele 4 trepte de inaltime pe remorca....greu)

Se foloseste o punte spate cu corector, iar selectarea pozitiilor se poate face electric, cu un motor de comanda suspensi CX S2.
Ce spuneam eu, vise!

Din pacate e gru cu omologarea la noi...

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 14-Feb-2007 12:28

MARIAN scrie:
dar cu o singura treapta de inaltime (sa mai faci sa ai si cele 4 trepte de inaltime pe remorca....greu)

Se foloseste o punte spate cu corector, iar selectarea pozitiilor se poate face electric, cu un motor de comanda suspensi CX S2.


Am uitat de treaba cu comanda electrica...ce sa fac, eu eram cu gandul la Cx-ul meu rudimentar :lol:
Unul din cei 7 pini ai prizei standard, este liber de obicei si destinat altor consumatori. Poate fi folosit pt comanda inaltimii (asta ca sa nu mai ai inca un fir care sa atarne aiurea)


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats