picieri scrie:Astazi am probat un whistler pro3450. Ieri mia sosit prin curier si astazi m-am si dus pina in cj sal vad in actiune(stiam unde is camerele si puteam estima timpul si distanta de reactie). Pai sa stiti ca nu sunt incintat de el, e mai bun ca o cobra, dar nu-si merita banii.
Imi pare rau ca nu esti multumit de pro 3450. Eu il folosesc din 2005 (permanent, adica porneste singur cand bag cheia in contact) atat in Romania (unde e "salvarea" mea si unde nu pot spune ca-s corect), cat si in afara tarii (Bulgaria "X", Turcia "K" si "Ka"), Ungaria, Grecia etc....
Legat de Laser pot spune ca singura parte "vizata" de acesta e zona numarul, motiv pentru care am mutat Senzorul de sus, de pe parbriz, jos, in bara, intr-o caseta de plastic transparent, caseta etansata perfect.Primul drum facut la Budapesta mi-a confirmat pozitia excelenta (banuiesc ca stiti ca imediat dupa intrarea in tara e Radar LASER ce te "vede" de la 1 km)...Am mers prudent...acum nu stiu daca am avut noroc (datorita vitezei legale si a faptului ca stiam ca e acolo) sau chiar a dat randament mai bun decat vechea pozitie de sus (unde de regula se pun toate aceste "receptoare" laser).
Oricum, recapitulez: pozitia optima unde ar trebui sa fie pus acest senzor e cea din apropierea numarului, raza laser fiind foarte ingusta e foarte putin probabil sa fie receptionata din vreme pentru a avea timpul necesar reducerii vitezei pana la limitala legala.
Singurul handicap este lipsa benzii Ku insa nu am simtit nevoie nici macar in Grecia unde prezenta acesteia am sesizat-o numai la panourile de informare asupra vitezei de deplasare (ca cele de pe Kisselef, dintre Arcul de Triumf si Casa Presei Libere).
Cu stima,
Cata
Cand voi muri, vreau sa mor linistit in somn, ca si bunica. Nu vreau sa mor tipand ca ceilalti pasageri din masina.