Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
-dupa cum se vede in poza , robinetul inchide turul si returul , deci este normal sa ai ambele furtune calde
-clapeta de rece/cald sa fie pe pozitia rece , aerul nu mai trece prin calorifer
- caloriferul sa fie infundat cu mizerie
- dai jos capacul de a.c si poti verifica daca caloriferul se incalzeste pana in capatul opus robinetului
-clapeta de rece/cald sa fie pe pozitia rece , aerul nu mai trece prin calorifer
- caloriferul sa fie infundat cu mizerie
- dai jos capacul de a.c si poti verifica daca caloriferul se incalzeste pana in capatul opus robinetului
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
capacul acela de care zici tu se afla pe partea opusa? adica din ce inteleg eu..acolo unde afla aeroterma la motor dar in partea dreapta?Acolo e intr-adevar un capac...probabil sa ii poti pune inca o aeroterma...nu stiu..am presupus..corecteaza-ma unde gresesc pls.Acela e ca[acul?Sau altul?
Cred ca nu acelasi capac de care zic eu..adica nu are cum sa fie..am presupus gresit..
Ajuta-ma sa identific capacul pt a.c.Ar fi super daca pe acolo as ajunge la calorifer si sa vad daca e cald sau nu.
Da..ambele furtune sunt calde..unul mai mult pt ca e si logic asta.
Cred ca nu acelasi capac de care zic eu..adica nu are cum sa fie..am presupus gresit..
Ajuta-ma sa identific capacul pt a.c.Ar fi super daca pe acolo as ajunge la calorifer si sa vad daca e cald sau nu.
Da..ambele furtune sunt calde..unul mai mult pt ca e si logic asta.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti


am dat caloriferul jos.
cum spuneam, in o jumatate de ora se da jos.floare la ureche.
l-am spalat si desfundat, era 80% infundat.
problema e ca stuturile de sus(se vad in poza) sunt cam ciupite un pic...au aparut unele gaurele la stuturi..sper sa mearga cu poxipol astupate..ca doar sunt mici si vine si capacul de plastic al radiatorului care acopera stuturile
concluzia:ori il fac pe asta, ori daca nu reusesc, iau unul nou (270 ron..e diferit cel de break fata de hatchback dupa cum mi-au zis cei de la magazin)Nu se merita sa iau s-h pt ca nu are cum sa fie mai bun ca al meu.
e al naibii de scump unul nou...daca puteam sa gasesc unul asemanator. Nu pot pune unul mai lat pt ca are o carcasa acolo de plastic. Cel de dacie nu merge din pricina a 1,5cm. (si era diferenta mare la pret). Nici cel de cielo nu merge pus(e mai lat iarasi)...si ala de cielo era fff bine realizat. Asta de citroen nu e chiar grozav din fabrica facut...cel de cielo e super pe langa asta. Pacat ca nu merge pus..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
de curiozitate... la ce difera cel de break? fata de cele berline? caci eu nu am observat diferente
daca poti lua unu nou... ia`l ! mai mergi cu el inca 20 de ani
p.s. 30 de minute de dat jos? eu cam in 10 minute maxim.. l`am praduit

daca poti lua unu nou... ia`l ! mai mergi cu el inca 20 de ani

p.s. 30 de minute de dat jos? eu cam in 10 minute maxim.. l`am praduit

TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
asa au zis aia de la magazin ca difera codul....nu stiu diferente sincer.Doar e acelasi bord.10min?e,.,..nici chiar asa..ai vazut ca te cam chinuie un surub jos la robinet..ai inteles tu la ce ma refer. Nu ai pozitie sa il dai jos.In rest e simplu sa il dai jos.L-am curatat, spalat cu presiune cu apa fierbinte.S-a desfundat.Maine trebuie sa ii lipesc capacul de plastic ca s-a desprins.Am lipit porii de la stuturile alea cu poxipol. Trebuie luat su smirghel surplusul ca sa intre capacul.Mai...daca ar fi mai ieftin de 270 ron l-as lua sincer..nu pricep de ce cel de xantia e doar 130. Ma intereseaza dimensiunile la cel de xantia! Are cineva?Preturile la mine in buzau pt calorifer sunt cam aceleasi:250, 270, 310 sau 330 cel mai scump...difera furnizorii cred. Nemtesti se gasesc cel mai des.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
o mare tampenie e caloriferul la BX. Francezi tampiti!
Caloriferul are un capac din plastic care la mine s-a desprins...si curgea inainte cate un pic. Eu vreau sa lipesc capacul cum a fost..adica lipit de calorifer.
Problema e urmatoarea:cum bagi caloriferul cu tot cu partea de plastic?E imposibil daca nu dai jos si acolo unde vine robinetul.Corect?Nu ai loc.
Deci si daca iau calorifer nou o sa am problema asta.
Separat..adica sa bag caloriferl si apoi capacul de plastic merge..dar nu etanseaza..e logic.
Nu pot sa cred ca nimeni de pe forum nu a mai demontat si pus la loc caloriferul....

Caloriferul are un capac din plastic care la mine s-a desprins...si curgea inainte cate un pic. Eu vreau sa lipesc capacul cum a fost..adica lipit de calorifer.
Problema e urmatoarea:cum bagi caloriferul cu tot cu partea de plastic?E imposibil daca nu dai jos si acolo unde vine robinetul.Corect?Nu ai loc.
Deci si daca iau calorifer nou o sa am problema asta.
Separat..adica sa bag caloriferl si apoi capacul de plastic merge..dar nu etanseaza..e logic.
Nu pot sa cred ca nimeni de pe forum nu a mai demontat si pus la loc caloriferul....



Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 173
- Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
- Localitate: TARGOVISTE, DB
nu-l mai poti pune la loc. intre tevile de aluminiu ale caloriferului si capacul de plastic este o garnitura de cauciuc ce etanseaza tevile. ideea este ca aceasta garnitura imbatraneste si atunci cand scoti tevile se rupe gulerul ei(din ca[pacul de plastic cad niste ineluse de cauciuc, ca niste seibi). eu am taiat plasticul in doua, am lipit cu poxipol tevile prin interiorul capacului si apoi capacul lipit la loc.
a tinut aprox 100km, cand la prima groapa si temperatura mare a cedat poxipolul.
solutia logica-altul nou.
acum astept primavara, sa cresca ceva bani
a tinut aprox 100km, cand la prima groapa si temperatura mare a cedat poxipolul.

solutia logica-altul nou.
acum astept primavara, sa cresca ceva bani

- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Da...daca il dai jos poti sa il arunci.
Am degresat ff bine...am pus si o garnitura din pluta.Am lipit cu poxipol si apoi facuti niste suporti sa tina presat capacul.
Nu am intalnit asemenea radiator la alte masini...foarte proasta gandirea. De fapt e de unica folosinta caloriferul.\
Citroen-ul e o masina cu motor excelent, tabla perfecta..dar f slaba la accesorii.(nu calitatea neaparat ci modul de gandire al lor)
@emil paunas. Cum ai bagat caloriferul cu totul?Nu de alta..dar nu prea intra!Separat intra. Ai demontat acolo jos unde vine robinetul cumva???
@dj01fad Ori il fac pe al meu..ori ii iau unul nou. Solutiile propuse de tine unde se gasesc?In praktiker cumva?
Pacat ca nu merge alt calorifer.E prea mica cutia in care intra acolo. Ca ii luam altul si il puneam pur si simplu cu furtune.Pastram de la capacul de plastic doar tevile..capacul il taiam. Desi probabil nu as fi avut cine stie ce caldura...pt ca fiecare calorifer e facut pt un anumit tip de masina. Dar cel putin ii puneam nou si fara batai mari de cap cu lipit...etc..
Am degresat ff bine...am pus si o garnitura din pluta.Am lipit cu poxipol si apoi facuti niste suporti sa tina presat capacul.
Nu am intalnit asemenea radiator la alte masini...foarte proasta gandirea. De fapt e de unica folosinta caloriferul.\
Citroen-ul e o masina cu motor excelent, tabla perfecta..dar f slaba la accesorii.(nu calitatea neaparat ci modul de gandire al lor)
@emil paunas. Cum ai bagat caloriferul cu totul?Nu de alta..dar nu prea intra!Separat intra. Ai demontat acolo jos unde vine robinetul cumva???
@dj01fad Ori il fac pe al meu..ori ii iau unul nou. Solutiile propuse de tine unde se gasesc?In praktiker cumva?
Pacat ca nu merge alt calorifer.E prea mica cutia in care intra acolo. Ca ii luam altul si il puneam pur si simplu cu furtune.Pastram de la capacul de plastic doar tevile..capacul il taiam. Desi probabil nu as fi avut cine stie ce caldura...pt ca fiecare calorifer e facut pt un anumit tip de masina. Dar cel putin ii puneam nou si fara batai mari de cap cu lipit...etc..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
cat am fost eu acasa(ca de azi-dimineata tot am migalit la masina), tata a montat caloriferul. Se pare ca a reusit pana la urma sa il puna cu totul. L-am liptit cu poxipol+strans bine si suporti.. Nu stiam de acele solutii ca le foloseam..Maine verific daca curge. Oricum, sunt decis sa ii iau unul nou!
Da na..mi-am facut nervi si am muncit in zadar...poate totusi nu o curge..vad maine
Stiti cum se monteaza fara mare efort?Se slabeste surubul de la suportul robinetului(ala care ramane pe masina)
Da na..mi-am facut nervi si am muncit in zadar...poate totusi nu o curge..vad maine
Stiti cum se monteaza fara mare efort?Se slabeste surubul de la suportul robinetului(ala care ramane pe masina)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 173
- Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
- Localitate: TARGOVISTE, DB
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu se demonteaza robinetul.
Se slabeste acel surub si robinetul se misca in o parte si alta cu tot cu tevile/furtune ce vin de la motor.
Am mers cu masina toata dimineata. Am dat caldura la maxim.Nu poti sa stai in masina. Problema e sa nu curga...deocamdata nu curge..dar nu se stie.
Daca vreti pot sa va explic modul in care l-am lipit...nu am folosit doar poxipol pt ca nu lipeste ala!
Am curatat bine caloriferul in capat si am mai luat din el vreo 2-3 mm. Astfel, stuturile alea au intrat in capacul de plastic pana in capat.(la capatul lor erau gaurite..de asta am facut asa)
Am pus garnitura de pluta.
Gaurile pt stuturi in garnitura de pluta sunt facute cu preduceaua ca sa iasa perfect rotunde. Indr-adevar, am pus si poxipol sa lipesc garnitura..dar nu cred ca era necesar.
Apoi am strans bine capacul de plastic de radiator cu niste chingi...niste suporti facuti.
Sper sa tina...desi am mari emotii sincer!
Am anulat si o conducata de la calorifer(are 7) pt ca mi se parea ca era fisurata.Nu au legatura intre ele conductele, deci nu are importanta ca am anulat-o.Am anulat-o folosind dopuri mici de lemn facute la polizor. (lemn de trandafir sa se umfle).
Rezultatul:stai in tricoul in masina.
Dar imie frica sa nu curga
Se slabeste acel surub si robinetul se misca in o parte si alta cu tot cu tevile/furtune ce vin de la motor.
Am mers cu masina toata dimineata. Am dat caldura la maxim.Nu poti sa stai in masina. Problema e sa nu curga...deocamdata nu curge..dar nu se stie.
Daca vreti pot sa va explic modul in care l-am lipit...nu am folosit doar poxipol pt ca nu lipeste ala!
Am curatat bine caloriferul in capat si am mai luat din el vreo 2-3 mm. Astfel, stuturile alea au intrat in capacul de plastic pana in capat.(la capatul lor erau gaurite..de asta am facut asa)
Am pus garnitura de pluta.
Gaurile pt stuturi in garnitura de pluta sunt facute cu preduceaua ca sa iasa perfect rotunde. Indr-adevar, am pus si poxipol sa lipesc garnitura..dar nu cred ca era necesar.
Apoi am strans bine capacul de plastic de radiator cu niste chingi...niste suporti facuti.
Sper sa tina...desi am mari emotii sincer!
Am anulat si o conducata de la calorifer(are 7) pt ca mi se parea ca era fisurata.Nu au legatura intre ele conductele, deci nu are importanta ca am anulat-o.Am anulat-o folosind dopuri mici de lemn facute la polizor. (lemn de trandafir sa se umfle).
Rezultatul:stai in tricoul in masina.
Dar imie frica sa nu curga
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh