Atelier Citroen SC.TOTCITRO Serv.SRL

Pentru cei cu maşini ieşite din garantie

Moderator: Echipa Tehnica

razvan_f
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 31-Dec-2012 15:23
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 II 2005 2.0 HDI BVM

Reparatie C5 punte spate

Mesajde razvan_f » Mie 06-Aug-2014 17:22

Salutare

Azi am vizitat atelierul Totcitro si am plecat cu o impresie foarte buna.
Am avut de efectuat o reparatie la puntea spate, inlocuirea rulmetilor bratelor puntii spate, operatie efectuata cu success (chiar daca unul dintre brate era de nerecuperat).
Multumesc Mihai si Cristi pentru profesionalism.

Ii recomand pentru orice reparatie la Citroen.

Avatar utilizator
altair4819
simpatizant
Mesaje: 99
Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata

Mesajde altair4819 » Joi 07-Aug-2014 07:55

videosuzy scrie:Servus colegi. De 11 ani folosesc C5 Hydractive 3+ si de cand am cumparat-o de la ATS a avut acest comportament, respectiv dimineata, dupa mai bine de 24 de ore de stationare, la deschiderea din telecomanda, corecta pozitia abia perceptibil.


Salutari!

Si la mine (masina din semnatura) a avut mereu acest comportament, iar daca nu se corecteaza la deschiderea din telecomanda, se corecteaza cand ma urc eu in ea (90 Kg :D )

Un fenomen MAI ciudat cred eu este ca dupa o stationare mai lunga la deschiderea masinii botul coboara vizibil (5 - 10 cm).
La mine am sesizat asta o singura data, iar la fratemiu (C6 - 2006) de mai multe ori. E normal?

paulsebastiant
pasionat
Mesaje: 109
Membru din: Mie 14-Noi-2012 17:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde paulsebastiant » Joi 07-Aug-2014 14:11

DA. In sectiunea tehnica a constructorului, am citit acum multi ani si e logic ce se spune, in momentul in care masina nu am percepe greutate si este inchisa din telecomanda, intra in asa zisul repaus mode, ceea ce face sa scape un pic de presiunea din instalatie, iar in momentul in care masina este deschisa, se initiaza sistemul...un fel de ready to go, iar cand te pui in masina, incepe sa-si faca treaba. Bug ar fi daca ar avea comportament haotic, piergeri de ulei, pozitii inegale, nepastrarea liniei de mers.
Imagine

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Lun 11-Aug-2014 00:56

mihaistan scrie:La c6 (care urmeaza sa`l schimbam) bruscheaza uneori in tr 3 , sau la schimbari smuceste . Imi este greu sa dau un verdict atat timp cat nu am mers cu masina . In principiu daca schimbul uleiului se face corect , nu ar trebui sa se inrautateasca comportamentul , poate sa se simta in bine schimbarea . Din ce imi povestiti nu cred ca ar fi cazul de schimb de ulei dar va fac oferta . Am rugamintea sa imi comunicati pe mail totcitro_serv@yahoo.com seria de sasiu , imi este mai usor acolo si imi raman salvate toate datele .


Buna seara!

Am schimbat un burduf planetara, la desfacere am observat ca uleiul din cutie avea culoarea maro.

Ar trebui schimbat? Masina merge bine dar din cand in cand la retrogadari nu sta acul turometrului fix si oscileaza putin, generand in masian o mica miscare pendulara fata spate.
Ma puteti ajuta cu un pret/durata? Se schimba mult ulei?
VF7RDRHRJ54097261

Avatar utilizator
altair4819
simpatizant
Mesaje: 99
Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata

Mesajde altair4819 » Lun 11-Aug-2014 08:23

mihaistan scrie:altair4819 - daca masina dupa 1 zi de stat , este un pic lasata de fata , la deschiderea usilor corecteaza inaltimea , acesta ar fi primul semn ca este o problema pe amortizor , exista riscul sa se arda pompa daca pierde foarte mult si pompa lucreaza non stop sa o tina ridicata sus , ceea ce nu este cazul . Pana acum toate c5`urile noi cu amortizoare stricate , uleiul este curs pe exterior , este vizibil .


Buna ziua!

Am inlocuit cilindrii pe fata si comportamentul s-a pastrat, respectiv cand opresc masina se lasa de bot (la fel si cand cobor din ea / o golesc de incarcatura), iar la deschiderea usilor (dupa o perioada de repaos) isi corecteaza nivelul (se inalta putin).

Alte scurgeri sau scapari pe instalatie nu am depistat...

Ar trebui sa fiu ingrijorat?

Multumesc!

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 535
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Mie 20-Aug-2014 20:01

Mihai, ti-am trimis pe adresa de e-mail un mesaj, multumesc.

P.S. id-ul meu este salex69
YOU"LL NEVER WALK ALONE

athpr
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Sâm 07-Noi-2009 10:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde athpr » Mie 20-Aug-2014 20:04

cred ca ai trimis gresit acest mesaj. Nu sunt Mihai. Verifica te rog, ca sa ajunga la cine trebuie. :))

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 535
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Mie 20-Aug-2014 20:48

athpr scrie:cred ca ai trimis gresit acest mesaj. Nu sunt Mihai. Verifica te rog, ca sa ajunga la cine trebuie. :))


este vorba de Mihai Stan, amice
YOU"LL NEVER WALK ALONE

athpr
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Sâm 07-Noi-2009 10:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde athpr » Mie 20-Aug-2014 20:51

Ok, cum doresti. Nu sunt Mihai Stan si ti-am semnalat acest lucru in ideea ca, probabil mesajul tau nu a ajuns la el. In rest nici o problema. O seara placuta!

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 535
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Mie 20-Aug-2014 20:58

athpr scrie:Ok, cum doresti. Nu sunt Mihai Stan si ti-am semnalat acest lucru in ideea ca, probabil mesajul tau nu a ajuns la el. In rest nici o problema. O seara placuta!


Eu sunt la servici, sper sa nu fiu foarte obosit, adresa la care am trimis mesajul este totcitro_serv@yahoo.com, cum sa ajunga la tine...?
YOU"LL NEVER WALK ALONE

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 535
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Mie 20-Aug-2014 21:40

athpr scrie:Ok, cum doresti. Nu sunt Mihai Stan si ti-am semnalat acest lucru in ideea ca, probabil mesajul tau nu a ajuns la el. In rest nici o problema. O seara placuta!


un reply la mesajul meu si lamurim confuzia
YOU"LL NEVER WALK ALONE

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 25-Aug-2014 14:24

Bun , sa incepem cu raspunsurile , am avut foarte mult de treaba si nu am apucat sa mai intru pe forum .
Colegului Sorin69 i-am raspuns pe mail .
Athpr , sper ca a rezolvat problema la c3 , a fost vb de un fir intrerupt .
Pentru cutia de viteze am6 noi am folosit un ulei SWAG(se poate pune
FEBI sau Mobil atf3309) , echivalent JWS3309 , costa 49 ron 1L sunt necesar 3L + 1 L de facut nivelul . Noi momentan suntem in teste cu masina , sa vedem cum se comporta cu noul ulei . La aceasta era uleiul NEGRU , nici macar maro nu mai era ...
Altair84 , pana nu aruncam un ochi la masina, nu ne putem da seama daca este totul ok sau nu .

Pentru ca tot sunt multe vizualizari aici, va anunt ca pentru c5 III , anul trecut nu reuseam sa gasesc livrabila bucsa la basula(din cate am reusit eu sa gasesc... nici magazinele online nu le livrau ) , cea din spate si clientul era obligat sa cumpere toata bascula , cu placere va anunt ca acum se gasesc bucsile marca SIDEM si MEYLE , costul fiind mult mai mic .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

indecis
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Dum 31-Aug-2014 22:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde indecis » Dum 31-Aug-2014 23:23

am si eu o problema cu AC, respectiv am bagat la un prieten freon (impropriu spus ca e de fapt alt agent) in instalatie fiinda era mort, mi-a verificat si instalatia pe presiune negativa cu un compresor, cert e ca m-a tinut aprox o saptamana, dupa care m-a trimis la un alt service unde aveau o scula mai procopsita unde s-a repetat operatiunea cu verificarea presiunii samd doar ca acolo au bagat cat scrie la carte 600gr, m-a tinut aproape 20 de zile, intrebarea era daca puteti diagnostica unde e buba si ce costuri implica?

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 01-Sep-2014 09:58

Din pacate , nu avem posibilitatea sa verificam sistemul de a/c . Dar in cele mai multe cazuri , radiatorul din fata este cu problema .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 535
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Vin 12-Sep-2014 08:26

Schimbat distributia, totul este ok, recomand serviciile lor.
YOU"LL NEVER WALK ALONE


Înapoi la “Service-uri independente”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu