scut C3
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@vldst: pachetul de drumuri grele costa la Skoda 116 euroi fara TVA si accize, dar masina aia e porno, scuze de expresie, lista de "optionale" e de-a dreptul plictisitoare, ca sa nu zic jenanta. Masina standard e cheala, ia priviti aici optiune: "ESP - include ABS, ASR, EDS, EBV EUR 348,-" sau asta "Oglinzi exterioare electrice si incalzite, cu functie de memorie EUR 76,-". iar asta e cea mai tare "Optiune dezactivare airbag pasager EUR 38,-"
@kata: scutul chiar e o necesitate in RO. Riscurile sint majore: il lovesti ceva mai tare, si s-ar putea sa ramii cu masina prin cine stie ce coclauri.
@kata: scutul chiar e o necesitate in RO. Riscurile sint majore: il lovesti ceva mai tare, si s-ar putea sa ramii cu masina prin cine stie ce coclauri.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
100-150 euro? Super ! La Tulcea ajunge 250 euro la comanda
!
Chiar aveam de gand sa va impartasesc ce-am patit cu C3 -ul : condus noaptea ; dobitoc din contrasesn ; camion cu remorca neasistata electric plina cu stupi; isi da seama tarziu ca are de facut dreapta ; din scurt trage volan dreapta; fractiune de secunda banda mea de mers se micsoreaza simtitor - max un sfert si continua sa "dispara"; ce urmeaza ? impact frontal stanga sau sant? Cum banuiti si voi : santul e de preferat !
Nici nu va inchipuiti cat de cumplit a fost impactul. Sant de jumatate de metru si neregulat (santulete mai mici formate de la apa cursa de la ploi; iarba cat santul si uscata pe deasupra). S-a oprit masinuta la jumatate de metru de un cap de podet (se continua santul , dar de data asta era ceva mai adanc si cimentuit).Nici nu vreau sa ma gandesc ce-ar fi urmat....
Multe manevre fata-spate, patinaj de disc ambreiaj , strans din dinti cumplit si rugat la Dzeu sa pot iesi din sant . Incretibil : nici o zgaraietura de la crengile imense de iarba uscata (pe picioare am niste zgaraieturi de mai mare frumusetea de la crengi). A fost decizie grea de a pleca mai departe la drum in conditiile in care nu stiam ce este pe sub masina, dar mai aveam de facut 260 km si de prins un avion
- la lumina altei masini, ce sa vezi?
Am ajuns cu bine si m-am si intors. Aveam o bataie la pornire,oprire si la anumita turatie a motorului. Era bara transversala de sub motor . Se infundase putin , cu siguranta de la vreo piatra din sant. Am indreptat-o si e ok acum, dar scutul nu mai este intreg - lipsesc mici bucatele din partea interioara a masinii ( probabil de la manevrele inainte - inapoi prin iarba ).
De aceea stiu cat ajunge un scut
!
Pana la urma voi ajunge la CT vreau, nu vreau. Ma doare sufletul sa umblu asa cu masinuta mea noua.
Una peste alta , sta super pe drum denivelat. Nu-mi vine sa cred c-a scapat intreaga in urma socului respectiv.
Daca as fi fost cu audi (cealalta masina), cu siguranta nu mai ieseam din sant
. Cine impingea ditai masina? Iar baia este mult mai joasa, deci raspandeam uleiul categoric in sant
.
Evenimente....
Ce sa-i faci ? Se intampla si gata . Nu conteaza ca ai mii de km la activ , ca esti preventiv, etc....

Chiar aveam de gand sa va impartasesc ce-am patit cu C3 -ul : condus noaptea ; dobitoc din contrasesn ; camion cu remorca neasistata electric plina cu stupi; isi da seama tarziu ca are de facut dreapta ; din scurt trage volan dreapta; fractiune de secunda banda mea de mers se micsoreaza simtitor - max un sfert si continua sa "dispara"; ce urmeaza ? impact frontal stanga sau sant? Cum banuiti si voi : santul e de preferat !
Nici nu va inchipuiti cat de cumplit a fost impactul. Sant de jumatate de metru si neregulat (santulete mai mici formate de la apa cursa de la ploi; iarba cat santul si uscata pe deasupra). S-a oprit masinuta la jumatate de metru de un cap de podet (se continua santul , dar de data asta era ceva mai adanc si cimentuit).Nici nu vreau sa ma gandesc ce-ar fi urmat....
Multe manevre fata-spate, patinaj de disc ambreiaj , strans din dinti cumplit si rugat la Dzeu sa pot iesi din sant . Incretibil : nici o zgaraietura de la crengile imense de iarba uscata (pe picioare am niste zgaraieturi de mai mare frumusetea de la crengi). A fost decizie grea de a pleca mai departe la drum in conditiile in care nu stiam ce este pe sub masina, dar mai aveam de facut 260 km si de prins un avion

Am ajuns cu bine si m-am si intors. Aveam o bataie la pornire,oprire si la anumita turatie a motorului. Era bara transversala de sub motor . Se infundase putin , cu siguranta de la vreo piatra din sant. Am indreptat-o si e ok acum, dar scutul nu mai este intreg - lipsesc mici bucatele din partea interioara a masinii ( probabil de la manevrele inainte - inapoi prin iarba ).
De aceea stiu cat ajunge un scut

Pana la urma voi ajunge la CT vreau, nu vreau. Ma doare sufletul sa umblu asa cu masinuta mea noua.
Una peste alta , sta super pe drum denivelat. Nu-mi vine sa cred c-a scapat intreaga in urma socului respectiv.
Daca as fi fost cu audi (cealalta masina), cu siguranta nu mai ieseam din sant


Evenimente....
Ce sa-i faci ? Se intampla si gata . Nu conteaza ca ai mii de km la activ , ca esti preventiv, etc....
Pana la urma am facut-o pe asigurarea mea Casco . M-am gandit sa postez preturile de facturare poate vor folosi candva cuiva in fata problemei :
scut motor C3 (plastic) - 1012.21
traversa fata C3 - 179.2
si manopera aferenta :
inlocuire scut motor - 22.5
inlocuire traversa lonjeroane fata - 20.25
cu TVA s-a ajuns la 1468.65
Ieftin, nu ?
scut motor C3 (plastic) - 1012.21
traversa fata C3 - 179.2
si manopera aferenta :
inlocuire scut motor - 22.5
inlocuire traversa lonjeroane fata - 20.25
cu TVA s-a ajuns la 1468.65
Ieftin, nu ?

laremia scrie:Pana la urma am facut-o pe asigurarea mea Casco . M-am gandit sa postez preturile de facturare poate vor folosi candva cuiva in fata problemei :
scut motor C3 (plastic) - 1012.21
traversa fata C3 - 179.2
si manopera aferenta :
inlocuire scut motor - 22.5
inlocuire traversa lonjeroane fata - 20.25
cu TVA s-a ajuns la 1468.65
Ieftin, nu ?
Scuze, dar e posibil ca scutul de plastic la C3 sa coste 1000 RON

Sincer este vorba de cel de plastic . N-au scapat de mine , i-am urmarit la fiecare pas . A fost ceva circ la genul ca ma tot invitau sa ies de sub elevator din cauza unor posibile accidente , insa eu nu si nu
.
Lasand gluma la o parte ma intereseaza tot ce are masina mea.
Dar de ce te mira ? Doar am mai scris cu ceva timp inainte ca m-am interesat la o firma de piese de schimb si era undeva la 8 milioane, deci eram pregatita cumva sa nu ma apuce lesinul
.
Si... nu ma mira preturile pt ca cealalta masina este audi, ba chiar mai raman bani de cheltuiala
.

Lasand gluma la o parte ma intereseaza tot ce are masina mea.
Dar de ce te mira ? Doar am mai scris cu ceva timp inainte ca m-am interesat la o firma de piese de schimb si era undeva la 8 milioane, deci eram pregatita cumva sa nu ma apuce lesinul

Si... nu ma mira preturile pt ca cealalta masina este audi, ba chiar mai raman bani de cheltuiala

laremia scrie:Sincer este vorba de cel de plastic . N-au scapat de mine , i-am urmarit la fiecare pas . A fost ceva circ la genul ca ma tot invitau sa ies de sub elevator din cauza unor posibile accidente , insa eu nu si nu.
Lasand gluma la o parte ma intereseaza tot ce are masina mea.
Dar de ce te mira ? Doar am mai scris cu ceva timp inainte ca m-am interesat la o firma de piese de schimb si era undeva la 8 milioane, deci eram pregatita cumva sa nu ma apuce lesinul.
Si... nu ma mira preturile pt ca cealalta masina este audi, ba chiar mai raman bani de cheltuiala.
Ma surprinde pentru ca si eu m-am interesat de pretul scutului si am aflat ca scutul metalic impreuna cu elementele de fixare (traversele) ar costa in jur de 10 milioane. La care se adauga manopera de montaj care mai inseamna cel putin 6-7 milioane, pentru ca e vorba de sudura, bla, bla. Scutul de plastic auzisem c-ar fi ieftin, undeva in jur de 2-3 milioane. Nici n-ar avea de ce sa coste 10 milioane, pentru ca n-are nevoie de traverse si nici de sudura (manopera scumpa). D-asta mi s-a parut exorbitant pretul pe care l-ai dat tu. Din moment ce spui ca ai stat sub masina si ai vazut ce-au facut aia acolo, banuiesc ca esti sigura ca au pus un scut de plastic si nu unul metalic.
E bine ca te intereseaza ce se face la masina ta. Mai rar fete asa grijulii cu buburuzele lor. Bravo, felicitari pentru atentia pe care i-o acorzi!
laremia scrie:Sincer ma uimeste pretul de care zici. De la ATS il ai ? Pe de o parte nu ma mira pt ca si la Subaru si Skoda m-am intalnit cu diferente de pret de la o locatie la alta a reprezentatelor.
Multumesc pt felicitari! Probabil Doamne-Doamne pt ca nu i-a daruit tatalui meu un baiat m-a conceput pe mine.
Pretul asta mai mult informativ il am de la Augsburg. Dintre user-ii de pe forum, stiu ca DanCld si-a montat scut metalic la ATS si n-a dat mai mult de 18 milioane. Pe bune, esti sigura ca ti-au pus scut de plastic? Poate e o greseala. Inainte aveai tot scut de plastic? Ma tem ca ala nu te-ar fi ajutat cu mare lucru tinand cont ca ai intrat cu masina intr-un sant destul de urat.
laremia scrie:Pe bune , e de plastic ! Inainte tot de plastic era . Si eu am ramas socata de cum s-a comportat masinuta . Cu aceasta ocazie mi-am intarit inca odata convingerea ca am ales o masina BUNA.
Da, e ciudat. Raman totusi la convingerea ca pretul ala e exagerat. Nu-i de mirare. Astia din service-uri d-abia asteapta sa te prinda la ei cu o reparatie facuta pe CASCO. Sa te tii atunci cate ore de manopera si ce preturi isi baga pe factura! Tatal mea a julit putin Avensis-ul din semnatura mea si reparatia facuta pe Casco la Allianz a costat 16 milioane

Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot