ciudatenii cu hidractive3
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
am fost la totcitro serv din ploiesti si prin rabdarea lor am reusit sa mai eliminam din posibile cauze pentru comportamentul mai mult decat straniu al suspensiei.
1. sferele sunt ok - la presiunea potrivita si egala
2. palpatorul a lucrat ok la fiecare test
3. daca scot furtunul de retur de la unul din telescoapele din fata iese ulei sub presiune dinspre instalatie (vas) in mod normal ar fi trebuit doar sa picure...
ramane de verificat daca bsi-ul masinii are nevoie de un update de soft, si cu un palpator nou pe fata, iar intr-un final alte telescoape...
unde-mi recomandati update-ul de soft si cam la ce preturi sa ma astept?
la promotor valcea e posibil?
1. sferele sunt ok - la presiunea potrivita si egala
2. palpatorul a lucrat ok la fiecare test
3. daca scot furtunul de retur de la unul din telescoapele din fata iese ulei sub presiune dinspre instalatie (vas) in mod normal ar fi trebuit doar sa picure...
ramane de verificat daca bsi-ul masinii are nevoie de un update de soft, si cu un palpator nou pe fata, iar intr-un final alte telescoape...
unde-mi recomandati update-ul de soft si cam la ce preturi sa ma astept?
la promotor valcea e posibil?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Problema de genul ridicare aleatoare a suspensiei spate ( in special cand stergatoarele functioneaza) este posbil sa fie datorata unei interferente de la cablurile electrice ale stergatoareleor transmisa la cablurile electrice ale senzorului de pozitie spate.
Solutia ar fi ca sa se izoleze cablurile ce duc la senzorul de pozitie de celelalte cabluri, sa fie pozitionate intr-un tub de izolatie propriu si separate de celelalte cabluri la o mica distanta. Eu asta as incerca prima data cu cablurile de la ambii senzori de pozitie.
Rezervorul de LDS este presurizat deci depinde ce furtun scoti posibil sa-ti iasa cu presiune asta daca nu cumva are vre-o supapa care sa nu permita iesirea pe returul respectiv si respectiva nu lucreaza.
tu ai H3 sau H3+ ?
Este vre-o recomandare de upgrade de sw la BSI ( calc confort... ) ptr a corecta probleme de suspensie la BHI ( calc pompa suspensie ), eu n-am auzit ?
Upgrade de sw la toate calc masinilor (teoretic ) poti sa-ti faci la orice service autorizat Citroen... preturi cred ca ar fi ~1H manopera.
La Valcea precis este posibil si chiar recomandat.
Daca tot te duci sa-ti faci sw la BSI si BHI fa-ti si la ECU, stiu ei.
Solutia ar fi ca sa se izoleze cablurile ce duc la senzorul de pozitie de celelalte cabluri, sa fie pozitionate intr-un tub de izolatie propriu si separate de celelalte cabluri la o mica distanta. Eu asta as incerca prima data cu cablurile de la ambii senzori de pozitie.
Rezervorul de LDS este presurizat deci depinde ce furtun scoti posibil sa-ti iasa cu presiune asta daca nu cumva are vre-o supapa care sa nu permita iesirea pe returul respectiv si respectiva nu lucreaza.
tu ai H3 sau H3+ ?
Este vre-o recomandare de upgrade de sw la BSI ( calc confort... ) ptr a corecta probleme de suspensie la BHI ( calc pompa suspensie ), eu n-am auzit ?
Upgrade de sw la toate calc masinilor (teoretic ) poti sa-ti faci la orice service autorizat Citroen... preturi cred ca ar fi ~1H manopera.
La Valcea precis este posibil si chiar recomandat.
Daca tot te duci sa-ti faci sw la BSI si BHI fa-ti si la ECU, stiu ei.
Salutare ,
Lui ovidiu ii face fata probleme(sau ii facea... la noi a mers ok)
Cablajul este chiar impecabil , totul se misca foarte bine , amortizoare ok ! insa dupa 2 zile masina se lasa de fata !
Acum masina are suspensie normala(sfere normale nu comfort) h3 simpla ! Legat de amortizoare , logic nu trebuia sa dea decat cateva picaturi de ulei pe retur ,dinspre amortizor! au venit c5`uri cu ele rupte... si erau uscate ! pe cand la el.. curgea cu presiune si mult !
M`am gandit ca ar fi un bug de soft ... este cel mai usor de incercat !
Acum intrebarea mea este.. poate nu stiu eu(sau poate asa este la modelele mai noi) lexia mi`a vazut electrovalve de hidractive (pentru a treia sfera pe punte) este normal ? sa aiba incorporata "extensia"? caci toate c5 s1 verificate de mine ,cu suspensie normala ,nu aveau chestia asta!
Lui ovidiu ii face fata probleme(sau ii facea... la noi a mers ok)
Cablajul este chiar impecabil , totul se misca foarte bine , amortizoare ok ! insa dupa 2 zile masina se lasa de fata !
Acum masina are suspensie normala(sfere normale nu comfort) h3 simpla ! Legat de amortizoare , logic nu trebuia sa dea decat cateva picaturi de ulei pe retur ,dinspre amortizor! au venit c5`uri cu ele rupte... si erau uscate ! pe cand la el.. curgea cu presiune si mult !
M`am gandit ca ar fi un bug de soft ... este cel mai usor de incercat !
Acum intrebarea mea este.. poate nu stiu eu(sau poate asa este la modelele mai noi) lexia mi`a vazut electrovalve de hidractive (pentru a treia sfera pe punte) este normal ? sa aiba incorporata "extensia"? caci toate c5 s1 verificate de mine ,cu suspensie normala ,nu aveau chestia asta!
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
de precizat ar mai fi, cu masina oprita se aude cum corecteaza mereu inaltimea dupa care intra in economy mode si dupa 1-2 zile se vede cu ochiul liber cum a mai coborat de fata de parca ar fi o roata care se dezumfla dupa cateva zile.... asta mi se pare a fi un defect totusi?
nici eu nici ei nu am putut intelege de ce la service citroen cand am adus-o dupa schimbarea pompei (cu una noua - intreg ansamblul de sub rezervorul de lds) cobora la minut de fata si se ridica intruna, a scos un telescop l-a curatat la exterior si nu mai face la minut ci asa cum am descris mai inainte...
ma gandeam la varianta updatarii softului/softurilor daca exista care cu putin noroc poate contine si un remediu pentru problemele astea, doar pentru a elimina si posibilitatea unui bug software
nici eu nici ei nu am putut intelege de ce la service citroen cand am adus-o dupa schimbarea pompei (cu una noua - intreg ansamblul de sub rezervorul de lds) cobora la minut de fata si se ridica intruna, a scos un telescop l-a curatat la exterior si nu mai face la minut ci asa cum am descris mai inainte...
ma gandeam la varianta updatarii softului/softurilor daca exista care cu putin noroc poate contine si un remediu pentru problemele astea, doar pentru a elimina si posibilitatea unui bug software
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
nu contine nici un remediu soft-ul pt ca nu de acolo e problema ... ai 3 variante care merg prin eliminare 1. pompa hidraulica, daca aia merge treci la punctul 2. senzorii de inaltime(asiete) sau cum le-o zice vezi daca merg aia si 3 telescoapele. la mine astea s-au dus am inceput sa pierd ulei si din cauza asta mi se tot ridica si lasa masina. cu atat mai mult ca dupa curatarea telescoapelor a inceput din nou sa faca figuri mai rar ai semn ca ar putea fi de la ele. eu unul dupa schimbarea lor nu am mai avut nici cea mai mica problema cu suspensia. a mers perfect
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
aurelian21 scrie:nu contine nici un remediu soft-ul pt ca nu de acolo e problema ... ai 3 variante care merg prin eliminare 1. pompa hidraulica, daca aia merge treci la punctul 2. senzorii de inaltime(asiete) sau cum le-o zice vezi daca merg aia si 3 telescoapele. la mine astea s-au dus am inceput sa pierd ulei si din cauza asta mi se tot ridica si lasa masina. cu atat mai mult ca dupa curatarea telescoapelor a inceput din nou sa faca figuri mai rar ai semn ca ar putea fi de la ele. eu unul dupa schimbarea lor nu am mai avut nici cea mai mica problema cu suspensia. a mers perfect
la tine din ce cauza s-au stricat amortizoarele? la mine totusi putin probabil telescoapele, poate din cauza statului in parcare furnicile si-au facut de cap... dar nu are decat 4 ani masina...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
"dupa vreo 10 minute s-a lasat pe fata cum se lasa de obicei dupa las masina in parcare iar spatele ramasese sus. am pornit motorul si nu a vrut sa mai coboare de spate, am inchis portbagajul si a raspuns la comenzi."
probabil ai plecat de cateava ori cu ea fara suspenie pe fata si ti-ai distrus garniturile de la telescoape ... crede-ma ca se duc usor daca sunt pe capat ... eu facusem cu ea cel mult 15 Km cu ea lasata si s-au distrus
probabil ai plecat de cateava ori cu ea fara suspenie pe fata si ti-ai distrus garniturile de la telescoape ... crede-ma ca se duc usor daca sunt pe capat ... eu facusem cu ea cel mult 15 Km cu ea lasata si s-au distrus
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
aurelian21 scrie:=)) la mine din cauza faptului ca am umblat cu ea pe burtica s-au dus ... probabil si tu ai rulat la un mom. dat cu ea jos cand ai avut problema cu asieta
da am mers pe burtica de cateva ori dar f putin, chiar si asa, eram odata in rond la parc herastrau pe piatra aia cubica, am zis ca fac infarct cum m-a zdruncinat dar am tras pe dreapta repede si am ridicat-o din buton...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
aurelian21 scrie:"dupa vreo 10 minute s-a lasat pe fata cum se lasa de obicei dupa las masina in parcare iar spatele ramasese sus. am pornit motorul si nu a vrut sa mai coboare de spate, am inchis portbagajul si a raspuns la comenzi."
probabil ai plecat de cateava ori cu ea fara suspenie pe fata si ti-ai distrus garniturile de la telescoape ... crede-ma ca se duc usor daca sunt pe capat ... eu facusem cu ea cel mult 15 Km cu ea lasata si s-au distrus
aceasta distrugere nu se poate vedea la fatza locului? sau e ceva in interiorul telescopului, ca la mine nu pierde ulei pe nicaieri
Ultima oară modificat Vin 07-Aug-2009 15:11 de către viorelovidiu, modificat 1 dată în total.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
pai telescoapele le elimini usor din ecuatie.scoate retururile de la ambele si baga-le in ceva vas sa nu curga lds pe jos.porneste motorul si cind incepe sa danseze uita-te pur si simplu daca pe la returul vreunuia din telescoape curge puternic ulei .daca nu curge,ambele telescoape sunt ok,nu ?
a,si daca ziceai ca-ti curge din cealalta parte a returului,baga un dop in fiecare pina faci testul.asteptam noutati!
a,si daca ziceai ca-ti curge din cealalta parte a returului,baga un dop in fiecare pina faci testul.asteptam noutati!
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Salut,
Asta imi apare la masinile mele ( C5-1.6HDI FAP -2005 ) cu H3 pe Lexia v3.45.24 si pe Proxia v3.42 la testare suspensie:

mihaistan scrie:Salutare ,
...!
Acum intrebarea mea este.. poate nu stiu eu(sau poate asa este la modelele mai noi) lexia mi`a vazut electrovalve de hidractive (pentru a treia sfera pe punte) este normal ? sa aiba incorporata "extensia"? caci toate c5 s1 verificate de mine ,cu suspensie normala ,nu aveau chestia asta!
Asta imi apare la masinile mele ( C5-1.6HDI FAP -2005 ) cu H3 pe Lexia v3.45.24 si pe Proxia v3.42 la testare suspensie:

Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw