Remapare C4

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 18-Dec-2006 10:02

Ce garantie? ca am schimbat un far?
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 18:56 de către mituc, modificat 1 dată în total.

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Lun 18-Dec-2006 10:13

Mie mi se pare corect, exact asa cum mi s-a parut corect sa nu pierd garantia cand mi-am overclock-at procesorul la PC,
dar lor... oricum, eu am incredere deplina in stupiditatea celor de la ATS... e singura chestie care nu se dezminte niciodata,
ca atare, stai linistit, s-ar putea ca martalogii sa nu se prinda niciodata... LOL

Acuma hai, zi... stop teasing and start pleasing... cum e? simti diferenta?
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Lun 18-Dec-2006 10:19

mituc scrie:...ahhhaaahhhhaaaaaaaaaaa.... :) :) :)


incearca sa-ti stapanesti bucuria si spune-ne si noua mai multe...

dannastasa scrie:si cum e??? trage mai bine? :roll:

Avatar utilizator
bizkit1
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Dum 17-Sep-2006 14:39
Localitate: bucuresti

Mesajde bizkit1 » Lun 18-Dec-2006 10:37

Am si eu o intrebate...daca imi fac chip tunning am cum sa imi pierd garantia??? Am 3 ani garantie si mi-e sa nu o pierd daca ma ating de motor.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 18-Dec-2006 10:49

Bai deci halogenele astea fac toata treaba. Sa-mi trag una!
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 18:57 de către mituc, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
bizkit1
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Dum 17-Sep-2006 14:39
Localitate: bucuresti

Mesajde bizkit1 » Lun 18-Dec-2006 11:45

Pai e bine...dar imi afecteaza garantia la masina...si daca ai cum zi si mie cat te-a costat. :)

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 18-Dec-2006 11:50

Nu sint 100% sigur ca-ti afecteaza garantia... Anyway e un risc pe care mi-l asum, si sa nu ma turnati la dealeri ca ma bag cu rabla-n voi cind va vad pe strada :twisted:
Desi oricum se vor vedea balasturile acolo :twisted:
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 18:58 de către mituc, modificat 1 dată în total.

Kerekash_KRK
simpatizant
Mesaje: 93
Membru din: Joi 14-Sep-2006 10:16
Localitate: Bucuresti

Mesajde Kerekash_KRK » Lun 18-Dec-2006 12:02

Sincer nu ma consider cunoscator in domeniu (din cauza asta si vreau sa invat) dar cum poate sa scada consumul (mai ales atat de mult 1.5 l/100). In plus in bucuresti consumul mare se inregistreaza la relantii, sau scade si asta? Inteleg, la o remapare pentru scaderea consumului sa se inregistreze o scadere a acestuia, dar la o remapare de putere? Iluminati-ma si pe mine va rog!

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 18-Dec-2006 12:06

In mod normal, daca vrei sa ai o sansa sa nu se prinda la revizii ca ai facut remapare, trebuie sa rescrii softul original al producatorului in ECU. Chiar si asa, exista metode prin care baietii de la ATS sa se prinda ca soft-ul ECU-ului a fost rescris (controller-ul ECU-lui s-ar putea sa aiba un contor hardware care sa indice de cate ori a fost flash-uit). Eu zic ca cei care aleg sa faca remapare, cat timp masina e inca in garantie, o fac pe barba lor. S-ar putea ca cei din service sa nu se prinda, dar la fel de bine s-ar putea ca posesorul unei masini remapate sa nu aiba noroc si sa piarda garantia. E un risc pe care cei care-si fac remapare la motor trebuie sa si-l asume.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 18-Dec-2006 13:09

stiu ca exista sisteme piggyback care constau in casetute instalate inainte de intrare in ecu...si care se pot monta demonta de catre oricine..sunt chipuri in plus care nu intra peste softul original si nu sunt detectabile...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 18-Dec-2006 13:22

T.rac3Er scrie:stiu ca exista sisteme piggyback care constau in casetute instalate inainte de intrare in ecu...si care se pot monta demonta de catre oricine..sunt chipuri in plus care nu intra peste softul original si nu sunt detectabile...


Se cheama powerbox parca, costa 600EUR una, celputin pentru HDI-uri. La aia parca ii poti face tu ce setari vrei :) , pe linga niste harti cu care vine ea.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 18-Dec-2006 13:27

Inca ceva: stie cineva exact la cit se taie alimentarea la 1.6i?
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 18:59 de către mituc, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 18-Dec-2006 14:10

uite cam la ce ma refeream eu..fara intentii de reclama cuiva
http://www.mastertuner.ro/detalii.php?c ... p&act=prod
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 18-Dec-2006 14:22

Da, dar din ce stiu eu, cresterea de putere substantiala vine de la remapare si nu de la unichipul asta, crestere substantiala la motoare turbo, ca la restul mai putin.
Il vad atat de entuziasmat pe Mituc, ca parca as face si eu un experiment, cu toate ca nu o sa simt mare lucru..
Partea "proasta" e ca, nu s-au mai facut la Dok, motoare de 1.4, si poate o sa fiu eu cobaiul.. :lol:

Avatar utilizator
Doc
pasionat
Mesaje: 183
Membru din: Vin 24-Dec-2004 10:17
Localitate: Bucharest
Contact:

Mesajde Doc » Lun 18-Dec-2006 21:23

Vad ca vestea a circulat destul de repede aici, nici eu nu ma asteptam sa vad un asa om incantat ca si mituc. Eu inca sunt la Iasi unde am de facut mai multe masini in decursul acestei saptamani, dar si in Bucuresti se afla colegul meu in caz ca e nevoie de vreo remapare.
Am sa incerc sa va raspund la fiecare intreabare:
1. @mituc: nu am un test dyno facut pe acest tip de motor pentru ca niciunul din clienti nu a vrut sa ai de-a 50 euro in plus pentru a face acest test. Cu prima ocazie cand vom avea un client care doreste un dyno test fii sigur ca voi posta si aici hartile de putere. Cert este ca am testat mai multe masini cu motorizari benzina aspirate oe dyno test si rezultatele au fost apropiate cu previuziunile noastre. De exemplu: DACIA Logan 1.4i 75CP pe dyno are 70Cp (original) si dupa modificare 77.8CP.
2. Modificarea prin portul de diagnoza la PSA nu se vede cu Lexia sau PPS. Sistemul nu are counter pentru a se vedea numar de rescrieri. Va spun asta din cunostiinta de cauza, am avut posibilitatea sa testez cu Lexia si PSS-ul ambele motorizari 1.6i si 1.6HDi.
3. Modulele Rapid (asa zise powerbox-uri) pe care le pune la dispozitie firma noastra costa destul de mult si nu sunt simple cutiute cum am vazut pe la diverse firme din Romania. Este un sistem intreg de cabluri ce se conecteaza la senzori si ecu, are soft propriu, buton de on/off si nu dau aceleasi rezultate ca o remapare. Aceste sisteme noi le instalam doar la anumite modele de masini. gen Nissan, Toyota, Opel etc. Se poate pierde garantie masinii deoarece aceste sisteme se monteaza pe masina si se pot detecta in service.
4. la motorizarile aspirate consumul de combustibil poate scade foarte putin 0.3-0.5l/100km in conditiile unui condus normal si poate creste la turatie maxima, la motorizarile turbo consumul scade cu aprox 0.5-1l/100km si la blana poate ramane la fel cu cel initial sau creste in limite mici;
5. motorizarile turbo diesel se pot modifica prin portul OBD sau direct pe ecu prin BDM. Cresterea de putere este cuprinsa intre 20-40%.

Orice alta intrebare este binevenita pe acest topic si am sa incerc sa va raspund la fiecare in limita posibilitatilor noastre.

De asemenea va pun la dispozitie si informatiile de contact pentru a lua legatura cu noi.

Doc (Alex Stancu)
Telefon: 0788.194.100 / 0751.194.100
Email: obdtuning@gmail.com
Web: www.obdtuning.ro | www.dimsport.ro
ID: obdtuning
Ultima oară modificat Sâm 13-Ian-2007 02:03 de către Doc, modificat 1 dată în total.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen