BX in progresss

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 16-Mai-2010 22:39

mihaistan scrie:p.s. sa vorbim acolo la pompe ... o sa trebuiasca iar modificata pompa de injectie la mine ... trebuie marit foarte mult debitul de motorina si nu o sa reusesc asta fara modificare hardware :cry:


mmmm nu stiu ce sa zic, dar ma gindesc ca tie iti trebuie ceva care sa iti dea motorina in plus pe presiunea suplimentara in primul rind, si abia apoi ceva pe general. e posibil sa poti adapta un alt cap hidraulic ma gindesc de la un motor ceva mai mare. sau sa treci pe injectia electronica la care sa rescrii chip-ul, dar asta presupune mai multe modificari (adaugat senzori, cablaj, pompa, injectoare, ecu...)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 16-Mai-2010 22:43

din cate am vorbit cu oamenii de la anglia d`acolo ... in primul rand trebuie marit debitul general ... + debitul pentru presiune ... dar n`am inteles prea bine... e treaba de pompagiu ... cert este ca 100 % se poate face mecanic chestia asta ....
Momentan merg cu 1.3 bar si nu prea mai am fum la full boost ... adica nu mai am deloc :lol: ceea ce e cam rau ... oricum setarile finale o sa le fac dupa ce montez ambreiajul.. acum ma cam pacaleste... ca trage in gol

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 22-Mai-2010 14:20

mult a fost putin a ramas... in cateva zile ajunge si la mine ambreiajul upgrade garantat cica 400 nm+


Imagine

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 22-Mai-2010 17:19

nu era mai simplu sa pui cutie de xsara, si sa folosesti ambreiaj mai mare?

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 22-Mai-2010 17:28

NU REZISTA NIMIC STOCK !

Eu dublez puterea si cuplul... chiar si pt ambreiaju de xsara :)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 22-Mai-2010 17:46

adapteaza de la altceva atunci, pt ca se poate; sau fa o combinatie cumva...

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 22-Mai-2010 17:51

pai nu inteleg de ce sa adaptez ... daca ce am luat acuma rezista :lol: tot ce mai trebuie sa iau este un diferential care l`am gasit pe la 600 lire :wink:
nick fiecare are solutia lui la diferite probleme... nu suntem o turma :lol:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 22-Mai-2010 17:56

mai.... acuma e clar ca daca l-ai luat pe asta il pui si te astepti sa tina...
eu spuneam de adaptat in ideea ca stiu ca de fro 3 luni stai dupa el; acum, bine ca in sfarsit a venit...

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 22-Mai-2010 23:19

nu 3 luni , am stat 2 ani pana am gasit un suplier ! eu am fost primul care am adus asa ceva in romania si d`aia s`a miscat treaba greu , ambreiajul a venit in 4 saptamani de la comanda :) acum oricare este doritor si doreste upgrade ( exista si kit fast road pentru cei cu resoftari tine cu 25% mai mult decat unu stock) vine in 7 zile lucratoare :)

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Dum 23-Mai-2010 20:40

Despre reglajul pompei:

http://www.youtube.com/watch?v=X4l5on3_IrA

si presiunea in turbina

http://www.youtube.com/watch?v=telXJxsd4gE&NR=1

Poate te ajuta. Bafta!
citroen - o pasiune permanenta

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 24-Mai-2010 00:31

multumesc ... acestea sunt chestiile de baza la care am lucrat de un an si jumatate incoa :) la aria bx am pus un articol si mai interesant despre functionarea pompei si reglajele ei (ma refer la pompele bosch) :)
Acum am ajuns la un nivel care depaseste posibilitatile hardware ale pompei :) desigur asta cand voi monta viitoare turbina :wink:

Pe 6 iunie particip la a doua etapa de drag , sper sa vin cu rezultate bune , voi fi cronometrat cum trebuie ... sper la sub 15 sec pe 400m cu toate ca grupa mea este undeva intre 14-14.5 sec , poate reusesc ceva special pentru ca o sa fiu echipat cu slickuri !

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 24-Mai-2010 19:13

multa bafta... 8)
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 24-Mai-2010 20:23

multumesc :wink:

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 07-Iun-2010 18:25

Si uite asa si`a facut primu bx diesel aparitia la legale , multi nu prea stiau ce si cum , comentarii inutile... dar a fost ok :) Masina a mers bine , fara probleme majore , per total sunt multumit ... Din cauza unei probleme tehnice in cursa eliminatorie(lupta pt cashcaval) am ratat a 3 a , mai exact nu a intrat , am pierdut cursa si am iesit din joc ... insa este doar inceputul :)
Mai am ceva de lucru la ea , masina trage foarte bine :) de unde am plecat si unde am ajuns , este cale lunga ! Am invatat foarte multe si nu imi pare rau de nici un cent bagat in aceasta masina :D
Deci oficial TOTCITRO Customs este deschis si publicului larg :wink:

Cateva poze de la urziceni :arrow:


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
jony
pasionat
Mesaje: 683
Membru din: Dum 23-Ian-2005 21:19
Localitate: Brasov

Mesajde jony » Lun 07-Iun-2010 18:48

felicitari dom`le babutza e de nerecunoscut :) tine`o tot asa


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot