REVIZII C 3 - service, pret, pareri
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 8
- Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:35
- Localitate: Timisoara
Salutare citro-mobilistilor
In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca topicul meu este putin cam lung, dar in cazul in care aveti rabdare sa-l cititi o sa aflati si parerea mea. Una poate prea critica sau negativista, dar acesta este puntul meu de vedere.
Am vazut de mult acest topic in cadrul forumului C3 si mi-am propus ca atunci cand o sa-mi vina si mie randul sa fac vreo revizie o sa scriu si eu ce si cum s-a intamplat in cadrul service-ului. Revizia a fost la 15000 km, prima programare (ora 8:00) a zilei de ieri (25.10.07)
Sa o luam pe rand:
1. Service-ul unde s-a efectuat servicul a fost cel din Timisoara (timisoreni stiu la care ma refer) – nu se da nume pentru a nu se face reclama (asta am obsevat eu aici pe site)
2. Preturile consumabilelor, operatiilor si manoperei afisate pe factura:
Materiale:
Filtru ulei C3 – 36,85 lei
Filtru aer C3 – 51,13 lei
Filtru polen C3 – 64,72 lei
Filtru motorina C4 – 182,88 lei (nu stiu de ce cauta C4 aici cand eu am C3!?)
Garnitura buson baie – 4,62 lei
Ulei motor 5W40 Total Q 9000-5L – 185,04 lei
Antigel concentrat Total – 18,90 lei
Materiale auxiliare – 31,21 lei
Total materiale cu TVA – 684,67 lei
Manopera:
Revizie 15000 km – 245 lei
Roti (4 buc.) echilibrare – 36 lei
Total manopera cu TVA – 281 lei
Total factura 965,67 lei
Timp de lucru 1,5 ore.
3. Modul in care lucreaza cu clientul: nesatisfacator... unele dintre motivele pentru acest calificativ sunt:
– mi-au gresit numele intr-un mod grosolan. Eu sunt Vlad, ei m-au trecut in acte Vasile si asta nu pentru ca am spus eu cum ma cheama ci s-au uitat in talon unde scrie clar ca sunt Vlad.
– nu m-au lasat sa stau langa masina in timp ce individul lucra la ea (motivul fiind si ce s-a mai spus pe forum – protectia muncii). De unde stiu eu ca mi-au inlocuit toate filtrele, incredere nu am in ei.
– mi-au pus elemente in plus in factura, cum ar fi materiale auxiliare care nu mi-au spus ce sunt.... garnituri si alte chestii din aceste nu cred ca sunt fiindca daca au scris ca garnitura buson baie puteau sa scrie si celelalte garnituri. Mi-au bagat antigelul pe gat doar ca sa iese la factura, aveam nivelul la antigel intre min si max (exact cum scrie in manual – l-am completat eu cu o saptamana inaite), ei au complectat cu un deget peste maxim (lipsa de profesionalism)
– si cate si mai cate....
4. O nota pe care o acord service-ului in total este nota 5 si asta cu indulgenta. Unele dintre motivele pentru aceasta nota pe langa celelalte mai sus mentionate sunt:
- nu sunt constanti in ceea ce spun, adica: la telefon spun ceva si la fata locului se intampla altceva. La telefon mi-au spus ca revizia costa 750 minim (in cazul in care nu doresc sa schimb filtrul de motorina) 850 maxim (in cazul in care doresc sa schimb acest filtru). Uitandu-ne la pretul filtrului nu prea pusca valoriile pentru ca 750+182,88 nu da niciodata 850 maxim.
- i-am intrebat ca de ce nu am geamurile de pe fata la fel, unul este secvential iar celalalt doar electric si ce pot sa fac ca amandoua sa fie secventiale. Mi-au raspuns ca se schimba butonul electric cu unul secvential iar in cel mai rau caz exista posibilitatea sa nu mearga ca si unul secvential ca nu-l recunoaste calculatorul de bord si eu platesc numai acel buton. Adica platesc ceva care nu merge. Am idee ceea ce se intampla in spatele unui astfel de sistem secvential pentru ca am un coleg care si-a facut un astfel de sistem acasa pentru un Peugeot 206 care este var cu C3 nostru.
- singurul motiv pozitiv pentru care au primit nota 5 este ca motorul s-a auzit mai bine dupa revizie.
Astea ar fi intr-o mica masura ceea ce s-a intamplat ca revizia de 15000 km.
Multumesc ca m-ati citit si va urez cati mai multi kilometri fara probleme si cate mai putine vizite la service-uri oriunde v-ati afla.
In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca topicul meu este putin cam lung, dar in cazul in care aveti rabdare sa-l cititi o sa aflati si parerea mea. Una poate prea critica sau negativista, dar acesta este puntul meu de vedere.
Am vazut de mult acest topic in cadrul forumului C3 si mi-am propus ca atunci cand o sa-mi vina si mie randul sa fac vreo revizie o sa scriu si eu ce si cum s-a intamplat in cadrul service-ului. Revizia a fost la 15000 km, prima programare (ora 8:00) a zilei de ieri (25.10.07)
Sa o luam pe rand:
1. Service-ul unde s-a efectuat servicul a fost cel din Timisoara (timisoreni stiu la care ma refer) – nu se da nume pentru a nu se face reclama (asta am obsevat eu aici pe site)
2. Preturile consumabilelor, operatiilor si manoperei afisate pe factura:
Materiale:
Filtru ulei C3 – 36,85 lei
Filtru aer C3 – 51,13 lei
Filtru polen C3 – 64,72 lei
Filtru motorina C4 – 182,88 lei (nu stiu de ce cauta C4 aici cand eu am C3!?)
Garnitura buson baie – 4,62 lei
Ulei motor 5W40 Total Q 9000-5L – 185,04 lei
Antigel concentrat Total – 18,90 lei
Materiale auxiliare – 31,21 lei
Total materiale cu TVA – 684,67 lei
Manopera:
Revizie 15000 km – 245 lei
Roti (4 buc.) echilibrare – 36 lei
Total manopera cu TVA – 281 lei
Total factura 965,67 lei
Timp de lucru 1,5 ore.
3. Modul in care lucreaza cu clientul: nesatisfacator... unele dintre motivele pentru acest calificativ sunt:
– mi-au gresit numele intr-un mod grosolan. Eu sunt Vlad, ei m-au trecut in acte Vasile si asta nu pentru ca am spus eu cum ma cheama ci s-au uitat in talon unde scrie clar ca sunt Vlad.
– nu m-au lasat sa stau langa masina in timp ce individul lucra la ea (motivul fiind si ce s-a mai spus pe forum – protectia muncii). De unde stiu eu ca mi-au inlocuit toate filtrele, incredere nu am in ei.
– mi-au pus elemente in plus in factura, cum ar fi materiale auxiliare care nu mi-au spus ce sunt.... garnituri si alte chestii din aceste nu cred ca sunt fiindca daca au scris ca garnitura buson baie puteau sa scrie si celelalte garnituri. Mi-au bagat antigelul pe gat doar ca sa iese la factura, aveam nivelul la antigel intre min si max (exact cum scrie in manual – l-am completat eu cu o saptamana inaite), ei au complectat cu un deget peste maxim (lipsa de profesionalism)
– si cate si mai cate....
4. O nota pe care o acord service-ului in total este nota 5 si asta cu indulgenta. Unele dintre motivele pentru aceasta nota pe langa celelalte mai sus mentionate sunt:
- nu sunt constanti in ceea ce spun, adica: la telefon spun ceva si la fata locului se intampla altceva. La telefon mi-au spus ca revizia costa 750 minim (in cazul in care nu doresc sa schimb filtrul de motorina) 850 maxim (in cazul in care doresc sa schimb acest filtru). Uitandu-ne la pretul filtrului nu prea pusca valoriile pentru ca 750+182,88 nu da niciodata 850 maxim.
- i-am intrebat ca de ce nu am geamurile de pe fata la fel, unul este secvential iar celalalt doar electric si ce pot sa fac ca amandoua sa fie secventiale. Mi-au raspuns ca se schimba butonul electric cu unul secvential iar in cel mai rau caz exista posibilitatea sa nu mearga ca si unul secvential ca nu-l recunoaste calculatorul de bord si eu platesc numai acel buton. Adica platesc ceva care nu merge. Am idee ceea ce se intampla in spatele unui astfel de sistem secvential pentru ca am un coleg care si-a facut un astfel de sistem acasa pentru un Peugeot 206 care este var cu C3 nostru.
- singurul motiv pozitiv pentru care au primit nota 5 este ca motorul s-a auzit mai bine dupa revizie.
Astea ar fi intr-o mica masura ceea ce s-a intamplat ca revizia de 15000 km.
Multumesc ca m-ati citit si va urez cati mai multi kilometri fara probleme si cate mai putine vizite la service-uri oriunde v-ati afla.
@blacknoir02
Bine ai venit in clubul nemultumitilor de service-urile romanesti! Imi pare sincer rau pentru ceea ce ti s-a intamplat, dar asta e calitatea service-urilor in Romania. Cel putin service-urile de reprezentanta lasa mult de dorit. Se profita de faptul ca nu poti merge in alta parte la revizie, cat timp masina e inca in garantie. D-asta nici nu se prea zdrobesc sa creasca calitatea serviciilor oferite, pentru ca stiu ca atata timp cat vand masini, vor avea mereu de unde castiga.
Am o mica curiozitate. De ce te-au pus sa schimbi si filtrul de motorina? Masina e noua, ai facut doar 15.000 de km pana acum cu ea sau filtrul vechi fusese folosit mai multi km?
Bine ai venit in clubul nemultumitilor de service-urile romanesti! Imi pare sincer rau pentru ceea ce ti s-a intamplat, dar asta e calitatea service-urilor in Romania. Cel putin service-urile de reprezentanta lasa mult de dorit. Se profita de faptul ca nu poti merge in alta parte la revizie, cat timp masina e inca in garantie. D-asta nici nu se prea zdrobesc sa creasca calitatea serviciilor oferite, pentru ca stiu ca atata timp cat vand masini, vor avea mereu de unde castiga.
Am o mica curiozitate. De ce te-au pus sa schimbi si filtrul de motorina? Masina e noua, ai facut doar 15.000 de km pana acum cu ea sau filtrul vechi fusese folosit mai multi km?
Filtrul de aer si cel de motorina sunt "safe" sa le schimbi cam la 2 ani, indiferent de numarul de km, mai ales daca ai mers aproape numai prin oras. Filtrul de polen ar merita schimbat chiar de 2 ori pe an tinand cont de mizeria in care traim 
Antigelul de la radiator este garantat de asemenea 2 ierni insa se poate merge chiar si 4-5 ani daca nu dispare nicaieri sau nu capata o culoare mai dubioasa. Atentie la lichidul de frana: termenul de garantie este de 2 ani (desi "tine" de asemenea sensibil mai mult) insa nu prea merita sa te joci cu asa ceva.
A, si uleiul de la cutia de viteze: oare i-au verificat consistenta si coloratia? Chiar daca e practic "lifetime" exista si acolo un risc de depreciere a calitatilor

Antigelul de la radiator este garantat de asemenea 2 ierni insa se poate merge chiar si 4-5 ani daca nu dispare nicaieri sau nu capata o culoare mai dubioasa. Atentie la lichidul de frana: termenul de garantie este de 2 ani (desi "tine" de asemenea sensibil mai mult) insa nu prea merita sa te joci cu asa ceva.
A, si uleiul de la cutia de viteze: oare i-au verificat consistenta si coloratia? Chiar daca e practic "lifetime" exista si acolo un risc de depreciere a calitatilor

salutari la toata lumea!
am cinci zile de cand sunt c3 -ist! am un bondarete de 1,4 I, 2006, 76000 KM.
l-am adus din germania personal si imediat l_am si bagat la o revizie generala; nu am avut ce sa schimb totul fiind ok, dar am schimbat totusi urmatoarele piese pentru orice eventualitate:
ulei potrivit specificatiilor ; filtrul de ulei; filtrul de aer; curea de distributie ; pompa de apa; placute frana;
revizia totala cu schimbul pieselor amintite inclusiv manopera , m-a costat 1150 ron; s-a facut si testul lichidului de racire si al celui de frana ,plus a fost efectuat reglajul culbutorilor cap-coada;
s-a mai pus un litru de antigel pentru ca la schimbarea pompei de apa s-a mai pierdut ceva;
revizia am facut-o in craiova dar am vazut ca nu este voie sa se spuna nume, reclama etc;nu este service citroen;
pe tot parcursul reviziei am avut voie sa stau langa elevatorul mesterilor si am vazut fiecare operatiune in parte; au fost foarte grijulii si m-ar bate dumnezeu sa ii critic cu ceva;
poate cu un singur lucru si anume ca in ruptul capului nu au reusit sa imi schimbe si filtrul de benzina, pentru ca pur si simplu nu l-au gasit;
apropo, stie cineva daca c3 1,4 I are filtru de benzina iar daca da , va rog spuneti-mi si mie unde este sa il pot schimba
am cinci zile de cand sunt c3 -ist! am un bondarete de 1,4 I, 2006, 76000 KM.
l-am adus din germania personal si imediat l_am si bagat la o revizie generala; nu am avut ce sa schimb totul fiind ok, dar am schimbat totusi urmatoarele piese pentru orice eventualitate:
ulei potrivit specificatiilor ; filtrul de ulei; filtrul de aer; curea de distributie ; pompa de apa; placute frana;
revizia totala cu schimbul pieselor amintite inclusiv manopera , m-a costat 1150 ron; s-a facut si testul lichidului de racire si al celui de frana ,plus a fost efectuat reglajul culbutorilor cap-coada;
s-a mai pus un litru de antigel pentru ca la schimbarea pompei de apa s-a mai pierdut ceva;
revizia am facut-o in craiova dar am vazut ca nu este voie sa se spuna nume, reclama etc;nu este service citroen;
pe tot parcursul reviziei am avut voie sa stau langa elevatorul mesterilor si am vazut fiecare operatiune in parte; au fost foarte grijulii si m-ar bate dumnezeu sa ii critic cu ceva;
poate cu un singur lucru si anume ca in ruptul capului nu au reusit sa imi schimbe si filtrul de benzina, pentru ca pur si simplu nu l-au gasit;
apropo, stie cineva daca c3 1,4 I are filtru de benzina iar daca da , va rog spuneti-mi si mie unde este sa il pot schimba
@DORU.D
Salut si bun venit pe forum! Sa te bucuri de buburuza si la cat mai multi km fara probleme cu ea.
Pretul la revizia ta pare OK, tinand cont ca ai schimbat multe piese, mai ales distributia.
Au fost probabil mai grijulii tocmai pentru ca nu erau service Citroen
Daca nu as fi legat de garantie, probabil ca m-as duce si eu unde-as vedea cu ochii, numai la service Citroen nu.
Te-as ajuta in privinta filtrului de benzina, dar eu am C3 diesel. Filtrul de motorina e la mine in dreapta filtrului de aer, chiar langa motor, cum te uiti spre parbriz.
Salut si bun venit pe forum! Sa te bucuri de buburuza si la cat mai multi km fara probleme cu ea.
Pretul la revizia ta pare OK, tinand cont ca ai schimbat multe piese, mai ales distributia.
Au fost probabil mai grijulii tocmai pentru ca nu erau service Citroen

Te-as ajuta in privinta filtrului de benzina, dar eu am C3 diesel. Filtrul de motorina e la mine in dreapta filtrului de aer, chiar langa motor, cum te uiti spre parbriz.
Am facut revizia de 40000km si am schimbat placutele de frana la Champion. Baieti seriosi domne. La telefon mi-au spus ca ma costa 950ron. La fata locului, surpriza: mi-au mai schimbat si un bec de proiector (40ron) si m-a costat doar 935ron.
In semn de respect, am lipit abtipildele cu Champion peste cele cu ATS. Cu aceasta miscare super inteligenta o sa le fac foarte multa reclama, iar in 2-3 ani o sa se extinda asa de mult, incat ATS-ul va fi nevoit sa inchida firma. Who's with me?
Later edit: M-am mai gandit. Daca mi-au spus intentionat la telefon un cost mai mare ca sa ma bucur dupa aceea de pretul mai mic, dar care esti oricum MULT MAI MARE decat la un service normal ?!?
In semn de respect, am lipit abtipildele cu Champion peste cele cu ATS. Cu aceasta miscare super inteligenta o sa le fac foarte multa reclama, iar in 2-3 ani o sa se extinda asa de mult, incat ATS-ul va fi nevoit sa inchida firma. Who's with me?
Later edit: M-am mai gandit. Daca mi-au spus intentionat la telefon un cost mai mare ca sa ma bucur dupa aceea de pretul mai mic, dar care esti oricum MULT MAI MARE decat la un service normal ?!?
uauuuuuuuuuu!!!
dar ce ti-au facut Jarod la banii astia? ca doar era o simpla revizie in care sa -ti fi schimbat filtrele si uleiul; placutele nu sunt asa scumpe deci nu cred ca au o contributie substantiala la pretul ala platit de tine!
mult! pacat ca depindeti de acesti oameni neseriosi cu garantia aia...!
altfel nu se merita nici buna ziua sa le dai! astia isi imagineaza ca noi facem banii cu copiatorul!
dar ce ti-au facut Jarod la banii astia? ca doar era o simpla revizie in care sa -ti fi schimbat filtrele si uleiul; placutele nu sunt asa scumpe deci nu cred ca au o contributie substantiala la pretul ala platit de tine!
mult! pacat ca depindeti de acesti oameni neseriosi cu garantia aia...!
altfel nu se merita nici buna ziua sa le dai! astia isi imagineaza ca noi facem banii cu copiatorul!
-
- just curious
- Mesaje: 8
- Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:35
- Localitate: Timisoara
@vldst
Multumesc de urari... sincer sa fiu as fi vrut sa spun ceva de genul: "Da... domnilor se poate si mai bine" dar nu a fost sa fie...
Tura viitoare cica o sa trebuiasca sa ma duc la 30.000 km sau 1 an, de parca ar fi bicicleta si mi se face acelasi lucru. Acesti primi 15000 km au fost facuti in aproximativ 9,5 luni si majoritatea in afara orasului (fac naveta la 17km de Timisoara si am facut si 2 drumuri de Timisoara - Iasi)
Garantia la masina este de 2 ani si tura viitoare de revizie, daca totul merge conform planului, o sa fie aproape de expirarea garantiei... si o sa merg la ei, poate, doar ca sa-mi schimbe uleiul si filtrul acestuia dar cumparate de catre mine din alta parte decat de la ei, iar restul filtrelor o sa le schimb singur in fata casei.
Casetofonul l-am montat singur pentru ca nu am vrut sa dau 200 de lei numai pe manopera si nu mai stiu eu cat pe mufele adaptoare. Am citit acest forum si cu ajutorul celor care au avut aceleasi probleme ca mine am montat casetofonul in fata casei. Este adevarat ca nu a durat o jumatate de ora ci de 3 ori mai mult, dar sunt sigur ca l-am montat bine. Montare lui m-a costat numai mufele, adica in jur de 45 lei.
Sincer sa fiu ma bucur ca exista acest forum si ca exista si oameni care lupta impotriva mizerilor care sunt in service-urile de reprezentanta. Si vorba lui Badea: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"
Mi-au pus pre mult lichid de racire (peste maxim la rece) si prea mult ulei (l-am verificat tot la rece), m-am uitat pe joja, acum am o problema: cum pot sa scot nitel ulei din baie?, cu antigelul am rezolvat mai repede. daca stie cineva as dori sa-mi trimite-ti un mesaj pe privat ca topicul nu se refera la acest lucru.
Multumesc
Multumesc de urari... sincer sa fiu as fi vrut sa spun ceva de genul: "Da... domnilor se poate si mai bine" dar nu a fost sa fie...
Tura viitoare cica o sa trebuiasca sa ma duc la 30.000 km sau 1 an, de parca ar fi bicicleta si mi se face acelasi lucru. Acesti primi 15000 km au fost facuti in aproximativ 9,5 luni si majoritatea in afara orasului (fac naveta la 17km de Timisoara si am facut si 2 drumuri de Timisoara - Iasi)
Garantia la masina este de 2 ani si tura viitoare de revizie, daca totul merge conform planului, o sa fie aproape de expirarea garantiei... si o sa merg la ei, poate, doar ca sa-mi schimbe uleiul si filtrul acestuia dar cumparate de catre mine din alta parte decat de la ei, iar restul filtrelor o sa le schimb singur in fata casei.
Casetofonul l-am montat singur pentru ca nu am vrut sa dau 200 de lei numai pe manopera si nu mai stiu eu cat pe mufele adaptoare. Am citit acest forum si cu ajutorul celor care au avut aceleasi probleme ca mine am montat casetofonul in fata casei. Este adevarat ca nu a durat o jumatate de ora ci de 3 ori mai mult, dar sunt sigur ca l-am montat bine. Montare lui m-a costat numai mufele, adica in jur de 45 lei.
Sincer sa fiu ma bucur ca exista acest forum si ca exista si oameni care lupta impotriva mizerilor care sunt in service-urile de reprezentanta. Si vorba lui Badea: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"
Mi-au pus pre mult lichid de racire (peste maxim la rece) si prea mult ulei (l-am verificat tot la rece), m-am uitat pe joja, acum am o problema: cum pot sa scot nitel ulei din baie?, cu antigelul am rezolvat mai repede. daca stie cineva as dori sa-mi trimite-ti un mesaj pe privat ca topicul nu se refera la acest lucru.
Multumesc
De ce spui ca ai mai mult ulei in baie? Te-ai uitat pe joja si e depasit nivelul maxim? Mie mi-au pus fix 3,8 litri, cat scrie si in carte. Restul de 200 de ml mi l-au lasat in portbagaj (am platit pt. 4 litri).
E mai complicat daca vrei sa scoti tu ulei din baie. Masina trebuie urcata pe elevator, trebuie sa dai jos scutul de plastic (sau de metal, daca ai asa ceva) si sa sa desfaci sorbul de la baie.
E mai complicat daca vrei sa scoti tu ulei din baie. Masina trebuie urcata pe elevator, trebuie sa dai jos scutul de plastic (sau de metal, daca ai asa ceva) si sa sa desfaci sorbul de la baie.
-
- just curious
- Mesaje: 8
- Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:35
- Localitate: Timisoara
Da... m-am uitat la joja, pe teren drept si dimineata dupa ce masina a stat o noapte (si am platit si 5 litri ca bidonul era de 5 litri).
Multumesc de raspunsuri, dar haideti sa continuam discutia pe:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... light=ulei
Multumesc de raspunsuri, dar haideti sa continuam discutia pe:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... light=ulei
Revizii C3
Salutare tuturor!
Eu am un C3 1.4 Furio la 75 CP pe care trebuie sa-l duc acum la revizia de 1 an.
Va rog daca puteti sa-mi recomandati un service bun in zona Transilvaniei.
Am vrut sa merg la Ludus insa atunci cand am sunat acolo mi s-a spus ca ei nu-mi pot pune stampila pentru revizie si in cazul acesta banuiesc ca mi-as pierde garantia.
Din cate am vazut din discutii si preturile variaza destul de mult intre service-uri. A costat pe cineva mai mult de 6 milioane revizia pentru 1 an?
O alta problema: De un timp incoace am identificat niste zgomote destul de puternice, niste pacaituri, in zona din spate, stanga, dupa ce opresc masina, care se aud aproximativ 1 minut. Aveti cumva idee despre ce ar putea fi vorba?
Va multumesc!
Eu am un C3 1.4 Furio la 75 CP pe care trebuie sa-l duc acum la revizia de 1 an.
Va rog daca puteti sa-mi recomandati un service bun in zona Transilvaniei.
Am vrut sa merg la Ludus insa atunci cand am sunat acolo mi s-a spus ca ei nu-mi pot pune stampila pentru revizie si in cazul acesta banuiesc ca mi-as pierde garantia.
Din cate am vazut din discutii si preturile variaza destul de mult intre service-uri. A costat pe cineva mai mult de 6 milioane revizia pentru 1 an?
O alta problema: De un timp incoace am identificat niste zgomote destul de puternice, niste pacaituri, in zona din spate, stanga, dupa ce opresc masina, care se aud aproximativ 1 minut. Aveti cumva idee despre ce ar putea fi vorba?
Va multumesc!

Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO