Majorarea CP
Moderator: Echipa Tehnica
Majorarea CP
Am o intrebare: Se pot mari Cp la citroen picasso? Ca la skoda, VW etc? am 90 CP oare o pot duce la 110 sau cat se poate? si unde se face asta? Sunt din constanta
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
CIP
Incearca cu Cristi ( electrician) 0726132368, la sevice-ul de la "Podul de la buteli ".
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
se poate creste puterea prin tuning electronic, dar mie mi se pare foarte scump, ca sa te lamuresti vezi toate datele aic i www.obdtuning.ro/
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Personal nu am facut un chip tuning dar am asistat la operatiune la un golf 4 variant, ce concluzii am tras: cei cativa cai in plus nu ii observi decat pe autostrada deoarece poti creste viteza maxima cu cativa Km/h in plus, in rest demarajul nu mi s-a parut mai dinamic, partea de consum nu ma pronunt, in fine sa nu te astepti ca tuningul electronic sa faca minuni. Cu toate asigurarile celor care fac aceasta operatiune ca motorul nu are de suferit,dupa o logica simpla ce tine de functionarea motorului diesel, acestuia ii poti creste turatia de functionare strict prin marirea cantitatii de combustibil injectate in cilindru in momentul compresiei adiabate a a aerului de admisie, din aceasta cauza cred ca se face o alta diagrama dupa care functioneaza injectoarele ducand la fortarea acestora, si a presiunii de supraalimentare prin fortarea de asemenea a turbinei, in timp aceste modificari ducand la uzura prematura a acestor elemente in principal si secundar a ambreiajului, planetarelor si a cutiei de viteze. Producatorul poate avea in gama la aceeasi capacitate cilindrica motoare cu puteri diferite, de aceea se poate face si acest chip tuning electronic, ce nu stiu baietii de la chip tuning este faptul ca la puteri diferite motoarele au accesorii dimensionate altfel. Sfatul meu e sa nu dai banii degeaba, poate pe moment sa obtii o crestere de putere dar pe termen lung motorul tau va avea de suferit.
MESERIAS
oricum, caii putere sint greu de marit, ei vor avea valoarea individuala de 0,746 kw indiferent de fusul orar sau coordonata geografica din univers. poti incerca sa maresti puterea insa, lucru care e posibil si probat deja de multi si care daca e folosit cu masura poate scadea consumul per total si creste reprizele in mare masura cit si viteza maxima si timpul in care se ajunge la ea
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
PEDROS69 scrie:Personal nu am facut un chip tuning dar am asistat la operatiune la un golf 4 variant, ce concluzii am tras: cei cativa cai in plus nu ii observi decat pe autostrada deoarece poti creste viteza maxima cu cativa Km/h in plus, in rest demarajul nu mi s-a parut mai dinamic, partea de consum nu ma pronunt, in fine sa nu te astepti ca tuningul electronic sa faca minuni. Cu toate asigurarile celor care fac aceasta operatiune ca motorul nu are de suferit,dupa o logica simpla ce tine de functionarea motorului diesel, acestuia ii poti creste turatia de functionare strict prin marirea cantitatii de combustibil injectate in cilindru in momentul compresiei adiabate a a aerului de admisie, din aceasta cauza cred ca se face o alta diagrama dupa care functioneaza injectoarele ducand la fortarea acestora, si a presiunii de supraalimentare prin fortarea de asemenea a turbinei, in timp aceste modificari ducand la uzura prematura a acestor elemente in principal si secundar a ambreiajului, planetarelor si a cutiei de viteze. Producatorul poate avea in gama la aceeasi capacitate cilindrica motoare cu puteri diferite, de aceea se poate face si acest chip tuning electronic, ce nu stiu baietii de la chip tuning este faptul ca la puteri diferite motoarele au accesorii dimensionate altfel. Sfatul meu e sa nu dai banii degeaba, poate pe moment sa obtii o crestere de putere dar pe termen lung motorul tau va avea de suferit.
1. Gresit, nu creste viteza maxima pe autostrada. De ce? Pentru ca daca motorul functioneaza ok (nu este cu probleme) limitarea pe autostrada o ai din cutia de viteze (ajungi la turatia maxima in treapta maxima) sau electronica. Daca vrei strict viteza mai mare, modifici cutia de viteze (raportul in ultima treapta) sau scoti limitatorul electronic, dupa caz.
2. Pentru cei cu motoare care nu sunt top de gama, cum ar c3 cu 1,4 hdi, i-as sfatui sa nu isi riste motorul cu remapari. Daca vrei putere, schimba motorul sau ia o alta masina cu un motor mai puternic. Cei care au motorizarea de top, sigur sunt multumiti

"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats