probleme pornire c5 2.0hdi 138 cp 2005
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
probleme pornire c5 2.0hdi 138 cp 2005
Va salut pe toti. de vreo 2 - 3 luni incoace uneori dimineata face figuri porneste la prima cheie dar merge foarte prost adica merge in 2 sau in 3 cred si da foarte mult fum de motorina nearsa (albastru) masina are 55.000 km . O opresc ,o pornesc din nou si merge perfect. Chestia asta o face numai la pornire la un interval de cateva zile - 1 saptamana. Am pus-o pe Lexia masina nu are nici o problema.Are toate filtrele schimabate.
Multam frumos astept niste sugestii!!
Multam frumos astept niste sugestii!!
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
probleme pornire c5 2.0hdi 138 cp 2005
Pare a fi smptoma de bujii arse, desi cred ca Lexia ar fi trebuit sa vada acest lucru.
asta este singura problema merge f prost la rece dimineata uneori nu tot timpul se intampla la cateva zile si scoate mult fum albastru (motorina nearsa). Exact cum ai scoate la benzina o fisa sau doua asa merge.Daca o pornesc din nou merge perfect. In rest nu are nici un fel de problema.La cald merge perfect. Bordul nu-mi afiseaza nici o problema. Folosesc motorina de la petrom sau rompetrol . Daca o las sa mearga asa prost nu-si revine numai daca o opresc si o pornesc din nou.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Ai zis ca scoate fum albastru.
Fumul albastru nu e de la motorina asa cum ai zis tu. Fum albastru=ulei, fum negru=motorina .
Corectati-ma daca gresesc..dar nu cred.
La km masinii e destul de dubios ce se intampla
Nu scot ele motoare de 300 de mii de km fum albastru..
Si legat de pornire..zici ca nu ai pus niciodata alt tip de motorina, nu?stiam pe vineva tot cu o masina de generatie noua(50.000km) si a pus motorina tip vechi(cu parafina), iar in 3 luni a reusit sa faca sa nu ii mai porneasca masina.(filtru+ceva la injectoare)
Fumul albastru nu e de la motorina asa cum ai zis tu. Fum albastru=ulei, fum negru=motorina .
Corectati-ma daca gresesc..dar nu cred.
La km masinii e destul de dubios ce se intampla

Si legat de pornire..zici ca nu ai pus niciodata alt tip de motorina, nu?stiam pe vineva tot cu o masina de generatie noua(50.000km) si a pus motorina tip vechi(cu parafina), iar in 3 luni a reusit sa faca sa nu ii mai porneasca masina.(filtru+ceva la injectoare)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
nu e putin invers ?
Vana EGR nu se mai inchide complet, blocata ?
Daca EGR-ul este deschis permite recircularea gazelor, daca este inchis nu permite recircularea gazelor.
In mod normal la pornirea masinii, motorul rece EGR-ul trebuie sa fie inchis.
Se poate testa relativ usor EGR-ul daca se decupleaza si se obtureaza tubul ce vine de la ea in admisa de aer. Daca masina porneste OK ea e vinovata.
EGR-ul parca mai are si un senzor de pozitie si in Lexia apare cat la % este deschis EGR-ul.
Vana EGR nu se mai inchide complet, blocata ?
Daca EGR-ul este deschis permite recircularea gazelor, daca este inchis nu permite recircularea gazelor.
In mod normal la pornirea masinii, motorul rece EGR-ul trebuie sa fie inchis.
Se poate testa relativ usor EGR-ul daca se decupleaza si se obtureaza tubul ce vine de la ea in admisa de aer. Daca masina porneste OK ea e vinovata.
EGR-ul parca mai are si un senzor de pozitie si in Lexia apare cat la % este deschis EGR-ul.
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
probleme pornire c5 2.0hdi 138 cp 2005
Intr-adevar, bujiile nu au nici o legatura cu ce ti se intampla tie.Dar nici nu cred ca ar fi ceva de la EGR fiindca, dupa cum spui,motorul merge normal numai daca-l opresti si repornesti. Nu cumva este o problema electrica,ceva contacte imperfecte?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
b04epc scrie:asta este singura problema merge f prost la rece dimineata uneori nu tot timpul se intampla la cateva zile si scoate mult fum albastru (motorina nearsa).
Fum albastru = ulei. Daca era motorina scotea ceva foarte negru si inecacios.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV