Sal la toata lumea !!
sunt nou inscris in forum, recent am internet acasa, simai recent sunt proprietar XM. As vrea si eu sa contribui la rezolvarea unor probleme si anume : dati un click la adresa asta poate va gasiti unele raspunsuri ! pcare ca-i in engleza da bine-i ca nu e in franceza !!
http://www.tramontana.co.hu/citroen/index.html
Ps: stie cineva unde pot sa-mi duc Xm-ul cu suspensia in zona Arad, Oradea sau Timisioara ? imi curge LHM din sfera principala si cred ca pompa merge prea des( odata la 5 sec !!) ...poate ma ajuta si pe mine cineva !!
Mersi
date tehnice dc intereseaza pe cineva
Moderator: Echipa Tehnica
de tramontana stiu multi, dar multumim oricum ca te-ai gindit! cit despre scurgerea de la disjunctor, incearca sa detaliezi: curge chiar pe la sfera sau din alta parte a corpului dijunctorului? ca daca e pe la sfera se inlocuieste garnitura, daca insa e in partea opusa sferei, trebuie desfacut disjunctorul si schimbat un o-ring din interior. o-ringul il gasesti, nu trebuie decit sa aiba aceleasi dimensiuni cu cel original, nu stiu insa daca ai toate conditiile sa faci singur lucrarea. cit despre tacanitul des, primul lucru de facut e sa verifici daca sfera de la disjunctor e incarcata. daca nu merge nici dupa asta... mai intrebi si vedem de la ce ar mai putea fi. si nu in ultimul rind, bine ai venit!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
La Oradea exista un mecanic foarte bun pe nume Constantin Vasile si se afla undeva la intrarea in oras, venind dinspre Cluj, cam pe la Metro. Nu am numarul lui de telefon, am pierdut cartela de mobil cu toate numerele de pe el. Am apelat la el de vreo trei ori, si mi-a rezolvat toate problemele hidraulice, teava sparta, sfera stricata, masina cazuta, etc.
revenind la xm-ul meu care tot tacane prea des.
-am verificat toate sferele - sunt ok
-am schimbat conjuctor
-am schimbat distribuitor
-am schimbat pompe in numar 4 !!!
iar masina tzacane in continuare odata pe secunda...
...azi m-am intalnit cu cineva care mi-a spus ca pomplele ce am incercat si cea care este pe masina sunt de bx cica toate pompele de bx ar fi verzi....iar pompa ce imi trebuie mine este neagra...deoarece cele de xm sint negre si au 6 pistonase
in loc de 4 !!!!
nush in ce am calcat azi, dar tipu' se ocupa de dezmembrari de xm. exclusiv. sa vad maine ce ii poate capul si dc dau de un cimitir de xm va anunt...
-am verificat toate sferele - sunt ok
-am schimbat conjuctor
-am schimbat distribuitor
-am schimbat pompe in numar 4 !!!
iar masina tzacane in continuare odata pe secunda...
...azi m-am intalnit cu cineva care mi-a spus ca pomplele ce am incercat si cea care este pe masina sunt de bx cica toate pompele de bx ar fi verzi....iar pompa ce imi trebuie mine este neagra...deoarece cele de xm sint negre si au 6 pistonase

nush in ce am calcat azi, dar tipu' se ocupa de dezmembrari de xm. exclusiv. sa vad maine ce ii poate capul si dc dau de un cimitir de xm va anunt...
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
r
Cam aceeasi faza am patit-o si eu.Aveam probleme cu servodirectia si se ridica greu masina.Am pus tot felul de pompe,disjunctoare,pompe de frana verzi(de bx,cx,etc)care mai decare mai bune.N-a mers cu niciuna.Am fost la Bacau la Sandu Valentin si mi-a zis acelasi lucru :ca daca nu sunt piesele astea negre(de XM)n-o sa-mi mearga.Am scris ceea ce mi-a zis mecanicul de la Bacau,undeva aici pe forum, si cineva a ras,ca ce fel de mecanic e ala,ca toate componentele de hidraulic la care m-am referit mai sus(pompa de ulei hidraulic,pompa de frana,disjunctor-conjunctor) sunt la fel...Faza e ca dupa ce am pus toate astea de pe un Xm dezmembrat,au inceput sa mearga toate brici:se ridica repede,tacane rar,servodirectia merge f bine.Daca e sa trag concluzia ,cred ca cel de la Bacau a avut dreptate...
si la BX-urile dupa '88 (cred) sunt vopsite piesele in negru (pompa, conjunctor, repartitor de servo). pompa de Bx are sigur 5 pistonase si nu 4. dar nu pompa cred ca e problema daca masina se ridica. ai verificat conjunctorul sa vezi presiunile de conjunctie si de disjunctie sau ai luat unul la intamplare?
sincer, nu. nu ma pricep asa de bine. stiu ca am schimbat conjunctor de 2 ori...used evident....la intamplare....de cand am masina asta e a 3-a...
masina se ridica destul de repede....sfera centala e ok...azi am verificat.....asa sunt si celelate 2 sub masina....
degeabaa...face tzak....nu pssst !!!....
masina se ridica destul de repede....sfera centala e ok...azi am verificat.....asa sunt si celelate 2 sub masina....
degeabaa...face tzak....nu pssst !!!....

ca sa reusesti sa aduci masina intr-o stare de functionare ti-as recomanda sa incepi metodic. pentru ca tu nu ai sculele necesare, mergi la un specialist in hidraulica.
O sa inceapa sa masoare presiunile pentru piesele pe care le crede defecte si le va inlocui cu altele care, testate fiind, functioneaza corect.
Daca inlocuiesti cu piese alese la intamplare dintr-un morman de fiare nu-i vei mai da de capat.
O sa inceapa sa masoare presiunile pentru piesele pe care le crede defecte si le va inlocui cu altele care, testate fiind, functioneaza corect.
Daca inlocuiesti cu piese alese la intamplare dintr-un morman de fiare nu-i vei mai da de capat.
am dat intre timp de un tip, care are si el xm, unul diesel, si dezmembreza doar xm-uri.
el lucreaza ca si mecanic in felul urmator: nevand aparatura specializata el scoate de pe masina lui piesa care o monteaza la client.
asa a facut si la mine: am schimbat o pompa hidraulica, pompa de frana, conjuctor (cu simeringuri noi), distribuitor, sferele toate de pe masina lui pe a mea....
la el toate functionau perfect, masina lui face un psst cam odata pe minut....toate astea montate la mine nu au avut nici un efect...masina face tzac tzac cam odata de doua ori pe secunda...!
daca mai are cineva o idee ce as putea sa fac cu masina asta il log sa-si exprime puncul de vedere ca eu nu mai am idee...unde sa mai caut? ce ar putea fi ? unde poate sa scpae presiune? sau de ce lucra pompa asa des...?
el lucreaza ca si mecanic in felul urmator: nevand aparatura specializata el scoate de pe masina lui piesa care o monteaza la client.
asa a facut si la mine: am schimbat o pompa hidraulica, pompa de frana, conjuctor (cu simeringuri noi), distribuitor, sferele toate de pe masina lui pe a mea....
la el toate functionau perfect, masina lui face un psst cam odata pe minut....toate astea montate la mine nu au avut nici un efect...masina face tzac tzac cam odata de doua ori pe secunda...!
daca mai are cineva o idee ce as putea sa fac cu masina asta il log sa-si exprime puncul de vedere ca eu nu mai am idee...unde sa mai caut? ce ar putea fi ? unde poate sa scpae presiune? sau de ce lucra pompa asa des...?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO