Salut,
Dupa mai multe probleme care le-am avut cu masina CITROEN C4 1.6 HDI 110 CP (din cauza motorinei proaste au trebuit schimbate injectoarele - care va imaginati cat a costat distractia) mecanicii din service-ul Citroen specializat banuiesc ca au uitat/nu au stiut sa mai faca motorul la fel + alte mici maruntisuri etc. Imediat dupa ce am luat-o din service am facut aproape 1000km, turbina arata ca in imaginile de mai jos.
M-am dus la ei imediat cum am observat, au zis ca rezolva, dar cand ajuns acasa de la service situatia era neschimbata.
Am revenit cu aceiasi problema, la care am primit niste raspunsuri ironice: "totul se strica din cauza mecanicilor" .. "daca se spargea cauciul tot din cauza interventiei noastre era". Raspunsul a fost sa o las la ei si evalueaza costurile.
Inchei colaborarea cu acest tip de mecanici - nu mai vreau sa aud de ei, in cautarea altora sper seriosi.
Din pacate din ce am cautat pe forum ar fi service-ul din Ramnicu Valcea, dar nu rezolva probleme din pacate Sambata - lucreaza cu efectiv redus, iar programul meu nu permite o deplasare in timpul saptamanii.
As vrea sa stiu daca a mai patit cineva problema semnalata in imagini (cauza, costuri de reparatie, ce se poate intampla daca mai merg cu ea asa, recomandari de mecanici la care ati mai fost).
Poze:
http://img132.imageshack.us/g/dscf1580cg.jpg/
Film:
http://img693.imageshack.us/img693/7026/dscf1585.mp4
Multumesc.
Probleme scapari gaze turbina (afumarea acesteia)
Moderator: Echipa Tehnica
da-mi un semn la 0723592793. incercam sa rezolvam, cu toate ca nu inteleg ce s-a intimplat exact acolo
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Buna dimineata,
Din ce se vede,este vorba de o neetansare dintre turbina si esapament( sau FAP).Sistemul de cuplare se afla sub scutul de alumuniu ce se vede. Daca este asa,pur si simplu se reface etansarea cu ceva pasta de etansare speciala pentru esapament.
Daca nu,lucrurile sunt mai complicate. Trebuie desfacuta turbina si etansata. Costurile nu justifica rezultatele,ca alte cuvinta las-o asa.
Din punct de vedere functional nu arae o importanta prea mare.
Marius Moloce
0722247463
marius.molocea@gmail.com
Ploiesti/Strejnic.nr51
Din ce se vede,este vorba de o neetansare dintre turbina si esapament( sau FAP).Sistemul de cuplare se afla sub scutul de alumuniu ce se vede. Daca este asa,pur si simplu se reface etansarea cu ceva pasta de etansare speciala pentru esapament.
Daca nu,lucrurile sunt mai complicate. Trebuie desfacuta turbina si etansata. Costurile nu justifica rezultatele,ca alte cuvinta las-o asa.
Din punct de vedere functional nu arae o importanta prea mare.
Marius Moloce
0722247463
marius.molocea@gmail.com
Ploiesti/Strejnic.nr51
atita ca gazele pot intra in masina in mers, asta fiind doar un exemplu. nu e un lucru pe care sa il lasi asa, sorry
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Scaparea gazelor respectiv funingine la iesirea din turbina intrarea in catalizator sau imbinarea catalizator - FAP este o problema cunoscuta, la masinile PSA.
Rezolvarea este destul de simpla, ceva documentatie gasesti daca cauti unde trebuie.
Costuri ar fi un colier ~20-25lei la reprezentanta Pug si 1-2h de manopera.
Ce nu inteleg eu este de ce s-a umblat la turbina pentru inlocuirea injectoarelor.
Rezolvarea este destul de simpla, ceva documentatie gasesti daca cauti unde trebuie.
Costuri ar fi un colier ~20-25lei la reprezentanta Pug si 1-2h de manopera.
Ce nu inteleg eu este de ce s-a umblat la turbina pentru inlocuirea injectoarelor.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
la dr.warez problema e la etansarea dintre corpul central si carcasa de la turbina de evacuare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Nu am mai avut timp sa intru pe forum.
Intre timp am facut 5000km fara probleme, nu scoate fum tot timpul cred ... rar mai baga in interior dar serios
Deci problema poate fi rezolvat?
Daca da stiti pe cineva, la care ati apelat si a rezolvat o problema similara?
Am gasit pe internet urmatoarele firme:
http://www.turbineauto.ro/reconditionari
http://www.reparatiiturboserv.ro/contact.php
Ce parere aveti de firmele mentionate mai sus?
Intre timp am facut 5000km fara probleme, nu scoate fum tot timpul cred ... rar mai baga in interior dar serios
Deci problema poate fi rezolvat?
Daca da stiti pe cineva, la care ati apelat si a rezolvat o problema similara?
Am gasit pe internet urmatoarele firme:
http://www.turbineauto.ro/reconditionari
http://www.reparatiiturboserv.ro/contact.php
Ce parere aveti de firmele mentionate mai sus?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu