Semnalizare grabita

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Semnalizare grabita

Mesajde bogdan78 » Sâm 04-Sep-2010 23:01

A inceput de ceva vreme, tacanitul la semnalizare sa se succeada mai rapir.
Presupun ca este releul de semnalizare.
Ma insel sau nu? Daca el este, unde ar fi situat si cam cat ar costa unul nou?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Dum 05-Sep-2010 06:34

Bogdane, nu cumva ai un bec de pe semnalizare dus??? La Dacia 1300 si 1310 se intampla fenomenul descris de tine cand se ducea un bec pe semnalizare...
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

silviu_79
pasionat
Mesaje: 592
Membru din: Joi 04-Dec-2008 17:21
Localitate: ag

Mesajde silviu_79 » Dum 05-Sep-2010 11:57

Asa cum spune si Hippo, verifica becurile, de obicei cand se arde unul se "grabeste" semnalizarea.
Mai poate fi un contact prost in soclul becului sau un scurt acolo, bine ar fi sa scoateti becurile sa va uitati daca nu sunt contactele oxidate.
Ultima oară modificat Dum 05-Sep-2010 12:02 de către silviu_79, modificat 1 dată în total.

marocanu
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Mar 02-Feb-2010 16:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde marocanu » Dum 05-Sep-2010 11:59

Salut la fel facea si la mine ,dar numai la semnal stinga. dar citeodata mergea OK am observat ca fenomenul se intimpla si cu stergatorul spate (atunci cind mergeam cu spatele si stergatorul mergea foarte repede odata cu semnalizarea). s-ar putea sa fie si un scurt pe undeva la, mine nu mai face. :D

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Vin 10-Sep-2010 20:48

Am observat ca atunci cand se aprindea becul de semnalizare, scadea intensitatea becului de pozitie. Am desfacut lampa. Cele 2 becuri prezentau un praf albicios pe partea metalica, ca si cand 2-a scurs lichid pe ele ce apoi s-a rvaporat. Deasemenea mufa care intra in priza stopul, prezenta plasticul topit putin in dreptul unuia dintre picioruse.
Am dat totul cu spray de contacte, am curatat, montat totul la loc si acum merge. Ma tem insa ca am inlaturat efectul, nu si cauza.
Concluzia este ca ori imi intra apa pe undeva, ori mufa de intrare nemaifiind cea originala (fusese schimbata pentru a se potrivi cu mufa stopului cu leduri-care intre timp s-a stricat si nu am avut timp sa il repar), nu se potriveste perfect cu cea de pe stop (cel original).
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

71-CRY
pasionat
Mesaje: 292
Membru din: Mie 25-Noi-2009 21:57
Localitate: Bucuresti

Mesajde 71-CRY » Vin 10-Sep-2010 21:00

De obicei cand lampa face ca pomul de craciun( vezi 90% din Logan-uri) este masa imperfecta. Verifica si curata firul de masa(la ambele capete).

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 14-Sep-2010 23:12

Azi nu am avut ce face si am desfacut si celalalt stop. Mare greseala. Acolo cam toate contactele ereau umede si pline de rugina. Concluzia..imi intra apa. Intrebarea mea este gasesc eu undeva sa cumpar cheder de etansare si sa il lipesc in locul celui actual? ..sau mai bine iau niste mastic si aplic intre caroserie si cheder?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 15-Sep-2010 00:39

pune purfix.... altceva nu cred ca ai cum sa pui acolo; totusi, s-ar putea sa fie condens, nu sa intre apa...

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mie 15-Sep-2010 14:01

Condens poate la unu, dar la cel de pe dreapta parca erea prea multa rugina.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Semnalizare grabita

Mesajde toro » Mie 15-Sep-2010 17:06

http://img375.imageshack.us/img375/7255/15625693.jpg - ai oxizi la contacte si de acolo si beleaua ta. Dai dupa curatare cu vazelina sau cu http://img840.imageshack.us/img840/3363/uleiteflon.jpg Daca intra apa, normal ar trebui sa aiba loc si de iesire. Condens ? tot ce se poate dar ma mira si de ce se formeaza.. Poti etansa cu silicon spec. pentru apa folosit la etansari sanitare.

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Semnalizare grabita

Mesajde toro » Mie 15-Sep-2010 17:11

Al 2-lea spray este cu ulei special antioxidare cu teflon. Se gasesc in comert si nu sunt scumpe. De la oxizii se incalzesc contactele .

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 12-Oct-2010 12:10

Etansarea am facut-o. problema a fost insa oxidarea contactelor, pe care am rezolvat-o. Problema este ca plasticul din jurul la piciorusul de nul de la mufa stopului dreapta. Deci acea mufa trebuie schimbata si am inteles ca noua nu voi gasi. (o parte vine cu cablajul iar cealalta vine cu stopul). Deci va trebui sa caut la dezmembrari. sau poate ca are cineva de vanzare?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Re: Semnalizare grabita

Mesajde motrocel » Joi 14-Oct-2010 20:40

bogdan78 scrie:A inceput de ceva vreme, tacanitul la semnalizare sa se succeada mai rapir.
Presupun ca este releul de semnalizare.
Ma insel sau nu? Daca el este, unde ar fi situat si cam cat ar costa unul nou?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.


Si la mine se auzea ticaitul rapid al releului de semnalizare pana cand am schimbat un bec ars.


Înapoi la “Electrica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats