C4 VTS

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 28-Noi-2005 09:46

Intilnirea a fost super. Pentru prima data au venit mai multe masini noi decit vechi. Semn bun :!:
Din pacate nu imi aduc aminte sa fi facut cineva poze.
M-am dat cu VTS lui Mugurel. Masina e chiar superba, full options, are dosr o singura problema: motorul nu se comporta ca si cum ar fi unul de 180CP. In rest, tot ce nici cu gindul nu gindesti, inclusiv comenzi vocale.
Am mai facut un test drive cu un C5 pe benzina :D din pacate era motorul de 1.8 si in final un cu un C4 1.6l, 110 CP, tot pe benzina :lol:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Lun 28-Noi-2005 10:40

nicum scrie: motorul nu se comporta ca si cum ar fi unul de 180CP...


Man, si cum ai vrea sa se comporte un motor de 180CP? Ai dus-o pana in 6000rpm ca sa spui ca nu trage?
Lasa ca data viitoare vine Mugurel cu STi-ul. Daca si de ala zici ca nu trage.... :roll:

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Lun 28-Noi-2005 14:47

M-am dat cu VTS lui Mugurel. Masina e chiar superba, full options, are dosr o singura problema: motorul nu se comporta ca si cum ar fi unul de 180CP


Eu cand am spus intr-un alt topic ca motorul ala e un fiasco total s-a suprat lumea pe mine . . . .incepeti acum sa-mi dati dreptate :?: :?: :?: :?:

Data viitoare cand mai vine cineva cu un VTS sa ma anuntati sa vin si eu cu o masina de 140 cp si 1100 kg sa facem o comparatie . . . .tare mi-e teama pentru VTS . . .

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 28-Noi-2005 15:53

@Ford_V6: CX-ul tau are doar 1100kg? Mi se pare cam putin... BX-ul are o tona si mi se pare cam mica diferenta...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Lun 28-Noi-2005 15:57

aloooo . . .am zis eu ceva de CX ???? Am zis o masina :wink:

oricum cx-ul este greoi . . . . doar cele turbo pot fi competitive in eventualele intreceri.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 28-Noi-2005 16:18

S-ar putea ca la VTS problema sa nu fie din motor, ci din transmisie, astfel incat caii sa nu ajunga la roata. Cred ca asa am citit pe undeva...Se pare ca intr-adevar masina nu arata puterea comunicata de constructor.

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Lun 28-Noi-2005 16:30

Eu am mai spus o chestie mai de mult . . . Am testat 206 RC pe dyno si masina a scos 155 cp din 177 declarati de constructor. . . .

Proprietarul a facut reclamatie la Peugeot si a fost adusa alta masina etalon . . . .151 cp.

Afara exista un forum dedicat 206 S16, GT, si RC . . .acolo un RC scoate pe dyno 177-180 cp . . .a fost un caz cu o masina care a scos 190 cp.

Acesta este si cazul VTS-ului care va garantez ca pus pe dyno nu scoate mai mult de 160 cp.

Acum devine chiar evident ca noi in Romania nu cumparam masinile care se vand afara :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

mentionez ca pe acel dyno pana si o skoda s100 de prin 60 a scos puterea reala declarata de constructor . . .deci scula e buna.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 28-Noi-2005 16:40

Asta se stie, ca la noi aduc masini mai slabe...
Cel mai bine e sa iei masina adusa de acolo, altfel e pacaleala cu 15%!
Europeni cacaciosi...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 28-Noi-2005 16:42

Eu zic ca nu a tras nimeni de VTS-ul ala cum trebuie, pt ca nici nu prea aveai unde(in afara de Mugurel)
Am mers in dreapta, pilotul fiind NTT-Skippy :), si masina se infigea destul de bine, insa nu a depasit 6000 de ture(asta din ce am vazut eu).
Ce nu mi=a placut a fost la franare, cand parca fugea cand in stanga cand in dreapta(poate de la cauciucurile de iarna), si ESP-ul intra al naibii de repede.
Mugurel zicea ca nebunia mare acolo e la 6-7000 ture, in conditiile in care cuplul e la 4750, si puterea maxima la 7000 ture.
Oricum eu nu stiu ce asteptari aveati de la 180CP non turbo, dar mie mi s-a parut super OK.
Daca se schimba la 7000 ture eu zic ca o sa va schimbati parerea :)

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Lun 28-Noi-2005 17:21

Eu m-am "dat " cu ea si pot sa va spun ca pana la 4000 rpm nu e mare diferanta fata de un cu 1,6 16v dar dupa aia se schimba calimera..... :) ;de la 4200-4500 rpm incepe sa traga calumea, singura problema a fost ca nu am avut unde sa ma dau la ea mai tare....
Eu am facut comparatia cu BX-ul lui Claudiu(HSH) care are undeva aproape de 160CP;diferenta este ca BX-UL trage ceva mai devreme si pe o plaja poate putin mai mare....Oricum amandoua nu sunt masini cu care sa circuli zilnic in Bucuresti, pentru ca s-ar putea sa strangi un geamantan de amenzi....mai ales daca se conduce in stil WLD :)

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 28-Noi-2005 17:49

Puterea data de constructori la un motor este cea la arbore, nu la roata. Pina la roata se mai pierd vreo 20 de cai. Exemplu este masina lui khan: 90 CP la roata si aproape 110 la arbore. Ginditi-va ca motorul ala mai trebuie sa angreneze si alternatorul, tot soiul de pompe (de apa, de servo, etc.)
Sa nu fim circotasi: masina e de-a dreptul superba, are tot soiul de gadget-uri, insa se pare ca asteptarile mele au fost mai mari. Probabil ca datorita normelor de poluare si altele, masina accelereaza cum vrea ea, nu cum am vrea noi :( Spre exemplu, masina nu prea te lasa sa pleci cu scirtiit. Ca o paranteaza am la servici un ford fiesta cu motor pe benzina de 1.3 care e de-a dreptul lesinata, cred ca l-ar face lejer o dacie berlina.
@matrixu: ABS-ul intra mai devreme decit la C5-ul testat la SIAB, ale carui frine erau de-a dreptul superbe. Cind intra ESP-ul se aprinde becul pe consola centrala.
Un lucru de care pina acum n-a zis nimeni nimic e directia prea sensibila, dar poate ca ma insel, eu conduc o masina fara servodirectie si poate din cauza asta.
Una peste alta, cred ca am circotit prea mult, parca sintem vulpea care nu ajunge la struguri. Sint si eu de acord cu Arial ca acest VTS nu e masina de oras, cel putin nu de Bucuresti.
Oricum e de apreciat gestul lui Mugurel, care ne-a pus masina la dispoztie si ne-a permis sa ne facem o idee, ca altfel ne multumeam cu pozele si review-urile din reviste. Abia astept sa ma dau si cu STi-ul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 28-Noi-2005 18:27

Intra mai repede intra mai repede, dar masina nu prea statea pe traiectori e in momentul franarii, nu stiu poate a fost doar o senzatie mai ciudata eu stand in dreapta.
Stiu cum face cand intra ESP ca am si eu pe a mea.

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Lun 28-Noi-2005 18:36

sa inteleg ca pana la urma v-ati "impacat" cu mugurel. :D

imi pare rau ca nu am putut sa vin.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 28-Noi-2005 19:00

"masina nu prea statea pe traiectorie"?
Pai avea cauciucuri de iarna si voi ati incercat-o pe asfalt.
Aaaa... si am umblat eu un pic la geometria pe fata. Am facut-o asa cum imi place mie. pe un viraj mai strans abordat la viteza mare e de ajuns sa ridici un pic piciorul din "gaz" si se insurubeaza!
Eu oricum ma "dau" cu ESP-ul deconectat.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 28-Noi-2005 23:29

Ford_V6 scrie:
Una peste alta, cred ca am circotit prea mult, parca sintem vulpea care nu ajunge la struguri. Sint si eu de acord cu Arial ca acest VTS nu e masina de oras, cel putin nu de Bucuresti.


Mie mi se pare chiar potrivita pentru oras . . .este o masina de fete, dragutza, stilata si foarte potrivita pentru mersul in oras. Daca vrei pote fii si rapida . . .Spun asta tocmai pentru ca pe voi v-au incantat mai mult gadgeturile de pe ea decat performantele dinamice.

De aici pana sa spunem ca e o masina de curse cu care nu se poate merge in oras e cale lunga . . . .

Oricum orice seria 3 E30 de la BMW cu motor 4 cyl 2000 Is (sa nu vorbim de 6 cyl ca nu e corect ) o bate rau de tot.

Atunci cand o masina de 180 cp are tractiune fata si pe deasupra poate fii pilotata de orice domnisoara deja pretentia de masina sport este exagerata . . . . E doar o masina putin mai rapida decat restul


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats