Nu credeam că o voi păţi atât de repede, dar oricum, de data asta nu mi se mai pare!
Problema se prezintă ĂŽn felul următor: de 2 zile, după ce se ĂŽncălzeşte maşina (3-4 km), indiferent de viteza ĂŽn care sunt (inclusiv 1, - practic numai cu 5 nu am ĂŽncercat), când calc un pic mai tare acceleraţia, cu piciorul stânga "ĂŽn aer", maşina ĂŽncepe să se tureze, urcă până pe la 3000rpm, dar viteza... ioc! Zici că e melc! Apoi ĂŽncepe să bâzâie urât, scade turaţia până la punctul "de ĂŽntâlnire" cu viteza (aprox 2000rpm), şi ĂŽncepe să meargă normal. Uneori, după ce o bag ĂŽn viteza superioară (şi ajung la o turaţie gen 1700-1800), bâzâie chiar urât, de zici că se dezmembrează maşina, şi se calmează după ce apăs ambreiajul de vreo 2 ori.
Evident, primul drum luni va fi la ATS. Chiar să fiu eu un "ambreiaj"-killer, ĂŽn 5500km de condus?
Patineaza ambreiajul!
Moderator: Echipa Tehnica
Ia uite ce zic băieţii aici: http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... hp?t=31537
(Rezumat) - C3-ul are ambreiaj hidraulic , predispus la astfel de probleme. Ăn cazul tipului de la planete-citroen "nu ştiu ce ulei" a mâncat "nu ştiu ce garnituri", şi i-au ţinut maşina 3 sau 4 zile ĂŽn service, fiind totuşi acoperit de garanţie.
Concluzia mea: WTF?!
(Rezumat) - C3-ul are ambreiaj hidraulic , predispus la astfel de probleme. Ăn cazul tipului de la planete-citroen "nu ştiu ce ulei" a mâncat "nu ştiu ce garnituri", şi i-au ţinut maşina 3 sau 4 zile ĂŽn service, fiind totuşi acoperit de garanţie.
Concluzia mea: WTF?!
Azi la ATS: suntem primii cu o astfel de problemă! (Era şi timpul, nu?)
Ăn mare: 2 persoane au dat câteva ture cu maşina, au constatat problema, a fost urcată pe elevator, şi probabil "aerisită" cu nişte aer comprimat; nu au văzut urme de ulei, dar mie mi s-a părut totuşi că ar mirosi ceva ars după una dintre "turele" astea. Ăn fine, am fost programaţi săptămâna viitoare la "desfăcut" maşina, ni s-au rezervat de pe acum piesele necesare (sau nu, ĂŽn funcţie de ce vor găsi acolo), şi ni s-a recomandat să conducem prudent... şi calm! Oricum, e foarte probabil să fie vorba de un defect acoperit de garanţie, şi mai puţin de o "uzură" datorată piciorului din stânga a persoanei de faţă.
(Uf, şi câte dacii m-au depăşit azi.... )
Ăn mare: 2 persoane au dat câteva ture cu maşina, au constatat problema, a fost urcată pe elevator, şi probabil "aerisită" cu nişte aer comprimat; nu au văzut urme de ulei, dar mie mi s-a părut totuşi că ar mirosi ceva ars după una dintre "turele" astea. Ăn fine, am fost programaţi săptămâna viitoare la "desfăcut" maşina, ni s-au rezervat de pe acum piesele necesare (sau nu, ĂŽn funcţie de ce vor găsi acolo), şi ni s-a recomandat să conducem prudent... şi calm! Oricum, e foarte probabil să fie vorba de un defect acoperit de garanţie, şi mai puţin de o "uzură" datorată piciorului din stânga a persoanei de faţă.
(Uf, şi câte dacii m-au depăşit azi.... )
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ca sa iti cada ambreiajul in 5000km exista o singura modalitate: sa pleci cu a 3-a de pe loc!!! Am mai auzit cazuri, dar posesorii de Citroen sint oameni destepti
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
DanCld, un sfat prietenesc. Fa tot posibilul si stai langa masina cand te duci joi cu ambreiajul, te duci la director si ceri sa stai langa masina cat timp se lucreaza la ea.
Sa nu patesti ca mine(4 ore de stat si nu se uita nici draq la masina, dar teoretic pe hartie, care ulterior s-a facut pierduta, apar tot felul de investigatii)
Sa nu patesti ca mine(4 ore de stat si nu se uita nici draq la masina, dar teoretic pe hartie, care ulterior s-a facut pierduta, apar tot felul de investigatii)
Le-am dus maşina din seara asta (să "doarmă" la ei, că noi avem o mică-mare problemă cu trezitul la 5 dimineaţa ). Cei de la recepţie erau ĂŽntr-o şedinţă, cu excepţia persoanei care a luat-o ĂŽn primire. A bifat toate problemele raportate (ambreiaj, greieraşul deja clasic - la modelul C3 - la hayon, o clemă de plastic ruptă de subsemnatul, probleme minore cu radioul după montarea boxelor pe spate). Când am vrut să ĂŽi predăm maşina "pe viu", ne-a zis că o găseşte el ĂŽn curte
Bun, aşteptăm telefon mâine...
Bun, aşteptăm telefon mâine...
Până acum, nici o concluzie. Sunt curios dacă recepţionerul care ne-a preluat (Ionuţ XXXX) e tocmai cel "concediat", dat fiind că ne-a vorbit f. urât la telefon şi nu a putut să ne ofere nici un detaliu, dar nici unul - exceptând chestii gen "maşina nu mai e pe rampă, mecanicul care s-a ocupat de ea a plecat acasă, directorul de service e ĂŽn şedinţă".
...şi poate doream alt răspuns pentru o maşină de 12,000 eur cu "ambreiajul picat" şi 5500km la bord!
...şi poate doream alt răspuns pentru o maşină de 12,000 eur cu "ambreiajul picat" şi 5500km la bord!
De parcă mi-ar fi citit gândurile, telefon acum 2 minute, de la acelaşi personaj cu "bot" mare:
* la ambreiaj, se rupsese "semeringul" de la cutia de viteze, a curs tot uleiul pe discul de ambreiaj, şi au ĂŽnlocuit tot (exact ca ĂŽn cazul de pe planete-citroen) - pe garanţie (mişto)
* la casetofon - nu ştim, pare ĂŽn regulă (să zicem că e de la frig, de la posturile de radio, de la asfalt, de la...)
* greieraşul clasic de la hayon - "e de la cutia din portbagaj" (cred că bag eu un burete ceva intre plastic şi tablă, până la urmă)
* clema ruptă de mine - au ĂŽnlocuit-o
(detalii scoase de la persoana respectivă cu.... cleştele, uh!)
* la ambreiaj, se rupsese "semeringul" de la cutia de viteze, a curs tot uleiul pe discul de ambreiaj, şi au ĂŽnlocuit tot (exact ca ĂŽn cazul de pe planete-citroen) - pe garanţie (mişto)
* la casetofon - nu ştim, pare ĂŽn regulă (să zicem că e de la frig, de la posturile de radio, de la asfalt, de la...)
* greieraşul clasic de la hayon - "e de la cutia din portbagaj" (cred că bag eu un burete ceva intre plastic şi tablă, până la urmă)
* clema ruptă de mine - au ĂŽnlocuit-o
(detalii scoase de la persoana respectivă cu.... cleştele, uh!)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib