Mesajde gg61 » Joi 13-Ian-2011 15:59
am intrebat baieti care au masini cu cutie de viteza automata (limuzina, suv, nu conteaza marca), si mi-au spus ca au un consum mai mare decat masinile cu cutii manuale intrucat schimabarea vitezelor se face la cca 3000 rot/min; daca se schimba manual vitezele (treptele superioare) la turatii prea mari ai probleme: una ridici consumul, doi uzezi prematur motorul; speram la un raspuns motivat tehnic, dar stiu ca nu gresesc daca schimb viteza incepand de la 2000 rot/min; prefer o turatie medie de cca 2000 rot / min in viteza a IV-a si cca 2500 rot / min in viteza a V-a; asa cred ca nu fortez uzura prematura a motorului; asta e logica mea pe distante scurte (cateva zeci de km, cu treceri prin localitati, curbe, drum cu un singur fir); daca plec intr-un concediu sau miniconcediu, gata cu socotelile, drum intins! talpa tata!
masina are o dotare standard: climatronic, abs/asr; nu are mp3; acum vreau s-o tunez: sa-i pun senzor parcare pe oglinda retrovizoare si carkit bluetooth; asta inseamna ca peste oglinda retrovizoare se monteaza o alta oglinda care: la mersul inapoi imi da distantale de la 0,2 cm pana la 2,5 m vizual plus semnalizare acustica si la apelul pe telefon in oglinda retrovizoare nou montata apare nr. de telefon; pot raspunde la telefon fie apasand un buton de pe oglinda, fie direct de pe telefonul mobil; sonorizarea se face prin doua difuzoare montate pe oglinda sau pe difuzoarele masinii; deocamdata am dat comanda pe net si costa cc 530 lei; montajul la firma speciala de tunat (mai ieftin si calitativ mai bun decat la reprezentanta unde nu au specialisti asa buni la tunat) cca 200 lei; cand nu merg inapoi sau nu primesc telefoane, oglinda originala isi face treaba fara sa fie afectata de existentaunei noi oglinzi peste ea;
masina a costat 23 000 lei (cca 5300 euro la cursul 1 euro = 4,3 lei)