Pierdere conjunctor
Moderator: Echipa Tehnica
Pierdere conjunctor
Buna seara. Sunt proaspatul posesor al unei Xantia 2 cu motor 2.0 HDI, 90cp, 1999, break. Am conjunctorul care pierde ulei LHM pe la capatul opus sferei centrale. As vrea sa stiu daca aceasta pierdere poate provoca o scadere de presiune in sistemul hidraulic care sa ma lase fara frane sau suspensie. Mentionez ca trebuie sa completez cu ulei LHM cam la 2 saptamani pentru a pastra nivelul in rezervorul de LHM. Va multumesc pentru ajutor.
			
									
									
						- 
				
				VALY giurgiu
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
Eu am patit treaba cu O-ringul ala de la conjunctor, la BX...E urat rau !!! Iti da afara tot LHM-ul in cateva minute....De obicei se intampla treaba asta, cand cineva si-a bagat nasul pe acolo, fara sa stie in ce se baga si a montat un O-ring oarecare...Fara sa stie ca e un O-ring special...dintr-un material special...cu dimensiuni speciale (cu virgula...  ).
 ).
Nici eu la acea vreme nu am luat in seama o mica pierdere pe la acel capac de pe conjunctor....pana a cedat...
Iti recomand sa schimbi cat mai curand acel O-ring, obligatoriu cu unul nou !!! Nu e o operatie extrem de grea, dar iti recomand sa o faci la un atelier specializat in Citroen (nu in alta parte)...pt. ca e o modalitate diferita/bizara de a demonta acel capac...
Colegii de aici de pe forum mai mult ca sigur te vor ajuta daca ii soliciti...
			
									
									
						 ).
 ).
Nici eu la acea vreme nu am luat in seama o mica pierdere pe la acel capac de pe conjunctor....pana a cedat...
Iti recomand sa schimbi cat mai curand acel O-ring, obligatoriu cu unul nou !!! Nu e o operatie extrem de grea, dar iti recomand sa o faci la un atelier specializat in Citroen (nu in alta parte)...pt. ca e o modalitate diferita/bizara de a demonta acel capac...
Colegii de aici de pe forum mai mult ca sigur te vor ajuta daca ii soliciti...
Nu! O-ringul acela nu te poate lasa fara frane si suspensie, decat daca ramai fara LHM...
Daca masina ramane fara frane, mai mult ca sigur ca mai exista o defectiune pe instalatia hidraulica....
Ori pompa hidraulica nu ridica presiune, ori conjunctorul este uzat...
Din cate stiu pe Xantia s-a montat o pompa hidraulica cu compartimente separate pt. servodirectie (6 pistonase parca) si pt. suspensie si frane (doar 2 pistonase).
.........................
Detaliaza un pic...In ce conditii ramane masina fara frane si suspensie ??? Sau doar era o intrebare legata de acel O-ring ?!?
			
									
									
						Daca masina ramane fara frane, mai mult ca sigur ca mai exista o defectiune pe instalatia hidraulica....
Ori pompa hidraulica nu ridica presiune, ori conjunctorul este uzat...
Din cate stiu pe Xantia s-a montat o pompa hidraulica cu compartimente separate pt. servodirectie (6 pistonase parca) si pt. suspensie si frane (doar 2 pistonase).
.........................
Detaliaza un pic...In ce conditii ramane masina fara frane si suspensie ??? Sau doar era o intrebare legata de acel O-ring ?!?
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
 Cauta in forum Cauta in forum
 
 Mesaje Mesaje
 
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
 
 PARTENERI PARTENERI
 
 Link-uri utile Link-uri utile
 
 Statistici Statistici
 
- Totals
 Total mesaje 187804
 Total subiecte 18661
 Total Announcements: 8
 Total Stickies: 86
 Total Attachments: 0
 
 Topics per day: 2
 Posts per day: 23
 Users per day: 1
 Topics per user: 2
 Posts per user: 16
 Posts per topic: 10
 
 Total membri 11830
 Cel mai nou membru Dady
 




