Problema motor - este incredibil!
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Mar 14-Iul-2009 13:06
- Localitate: Galati
Problema motor - este incredibil!
Salutare!
Am identificat o scurgere de ulei la capacul de la distributie - zona zuperioara (38.000km are masina). Merg la service si imi spune ca am garnitura de chiuloasa arsa - nu inteleg nimic - nu are ulei in apa si nici apa in ulei, nu bolboroseste la cald!
Stie cineva ce se intampla s-au e teapa de la cei de la service.
Intradevar a scazut nivelul la antigel -cam 1/2l in 8 luni dar garnitura de chiuloasa? Nu vad ulei in antigel si nici antigel in ulei.
Iar pt schimbare semering distributie este necesara inlocuirea intregului kit de distributie?
Am identificat o scurgere de ulei la capacul de la distributie - zona zuperioara (38.000km are masina). Merg la service si imi spune ca am garnitura de chiuloasa arsa - nu inteleg nimic - nu are ulei in apa si nici apa in ulei, nu bolboroseste la cald!
Stie cineva ce se intampla s-au e teapa de la cei de la service.
Intradevar a scazut nivelul la antigel -cam 1/2l in 8 luni dar garnitura de chiuloasa? Nu vad ulei in antigel si nici antigel in ulei.
Iar pt schimbare semering distributie este necesara inlocuirea intregului kit de distributie?
Keep Walking!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Mar 14-Iul-2009 13:06
- Localitate: Galati
Garnitura de chiulasa se poate arde in multe locuri, de exemplu intre o zona pe unde trece ulei si exterior si atunci curge ulei pe motor, cum e la tine, nu e neaparat sa intrea apa in ulei, apa intra cand e arsa garnitura in dreptul peretelui ce desparte circuitul de apa de cel de ungere.
Kit-ul de distributie o sa trebuiasca sa-l schimbi, sau macar cureaua, pentru ca la schimbarea garniturii de chiulasa trebuie sa dai jos chiulasa si trebuie desfacuta distributia (axa cu came e actionata de cureaua de distributie). Desi ai putini km si masina relativ noua cureaua nu e uzata dar la detensionare se recomanda schimbarea si e mai sigur asa ca daca se rupe e grav.
Kit-ul de distributie o sa trebuiasca sa-l schimbi, sau macar cureaua, pentru ca la schimbarea garniturii de chiulasa trebuie sa dai jos chiulasa si trebuie desfacuta distributia (axa cu came e actionata de cureaua de distributie). Desi ai putini km si masina relativ noua cureaua nu e uzata dar la detensionare se recomanda schimbarea si e mai sigur asa ca daca se rupe e grav.
- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Mar 14-Iul-2009 13:06
- Localitate: Galati
nu schimba tot, doar simeringul de la axa, garnitura de la capac tacheti si cureaua daca a ajuns ulei pe ea. daca e curata las-o in pace, nu necesita neaparat inlocuire la demontare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Mar 14-Iul-2009 13:06
- Localitate: Galati
La o prima estimare costa 900 RON.
Daca nu schimb si cureaua ei nu dau garantie, si considerand ca masina noua - din fabrica a facut figuri eu nu risc sa busesc motorul.
Daca se intampla ceva cu motorul dupa interventie le dau masina in brate sa se spele pe cap cu ea.
Si oricum componentele scoase de pe masina le duc la expertiza tehnica (i-au legatura cu producatorul).
Daca nu schimb si cureaua ei nu dau garantie, si considerand ca masina noua - din fabrica a facut figuri eu nu risc sa busesc motorul.
Daca se intampla ceva cu motorul dupa interventie le dau masina in brate sa se spele pe cap cu ea.
Si oricum componentele scoase de pe masina le duc la expertiza tehnica (i-au legatura cu producatorul).
Keep Walking!!!
pai intreb din nou: a ajuns ulei pe curea? daca nu, pune-o linistit! bine, ideea e sa nu o stringa ca ghiolbanii, sau sa o lase larga, si sa zica dupa aia ca s-a rupt ca era uzata, ca exista si varianta asta. oricum. in ultima instanta, schimba doar cureaua daca sint dubii, nu tot kit-ul, nu are nimic nici o rola daca masina are doar 38.000 km. si restul pieselor la ce expertiza le duci? sa afli ca ce?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Mar 14-Iul-2009 13:06
- Localitate: Galati
Lucrarea o fac cei de la dealer Citroen Galati - la ei am facut toate reviziile. Iar despre curea ei ma sfatuiesc sa o schimb, la fel si cei de la service unde am facut a doua constatare - sunt ceva urme usoare de ulei pe curea (partea exterioara , nu este ulei pe partea dintata si nici pe role).
Si daca schimba cureaua, nu trebuie sa schimbe intreg kit-ul? Ce fac? dupa alti doi sau 3 ani schimb iar tot? Ii pun sa verifice tot, pompa apa role tot. Nu vreau sa mai intervin la asa ceva in perioada urmatoare.
Legat de chiuloasa:
Este posibil sa fie un defect de fabricatie (si incazul asta suporta ei cheltuiala). Cei de la Citroen Galati spun ca daca e defect de fabricatie vor solicita fabricantului plata cheltuielilor.
Si exista si posibilitatea ca ei sa ma "pacaleasca" ce fac, las asa? Am solicitat sa imi returneze componentele demontate de pe masina.
Referitor la expertiza caut date de contact la Citroen Fr. pt a discuta cu ei pe problema mea. Si poate voi deduce din cheltuieli. Incerc orice varianta. Nu garantez ca voi castiga, dar eu zic ca merita sa incerc.
Si daca schimba cureaua, nu trebuie sa schimbe intreg kit-ul? Ce fac? dupa alti doi sau 3 ani schimb iar tot? Ii pun sa verifice tot, pompa apa role tot. Nu vreau sa mai intervin la asa ceva in perioada urmatoare.
Legat de chiuloasa:
Este posibil sa fie un defect de fabricatie (si incazul asta suporta ei cheltuiala). Cei de la Citroen Galati spun ca daca e defect de fabricatie vor solicita fabricantului plata cheltuielilor.
Si exista si posibilitatea ca ei sa ma "pacaleasca" ce fac, las asa? Am solicitat sa imi returneze componentele demontate de pe masina.
Referitor la expertiza caut date de contact la Citroen Fr. pt a discuta cu ei pe problema mea. Si poate voi deduce din cheltuieli. Incerc orice varianta. Nu garantez ca voi castiga, dar eu zic ca merita sa incerc.
Keep Walking!!!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu trebuie schimbat tot! se schimba doar ce e defect, dar cum cei de la citroen au norma la schimbat de piese, faci cum doresti. daca ai bani sa ii arunci pe geam, nu ai decat. sustin si eu ideea lui khan, si pot confirma multi ca stie ce vorbeste, dar repet, faci cum doresti. eu merg cu simeringul ala de la axa cu came zemuind cam de un an, si merge asa binemersi. cand oi avea timp il schimb doar pe el, restul pul la loc. intr-adevar, daca ajunge ulei pe curea nu e bine, dar rolele poti sa le si scufunzi in ulei, si sa le speli dupa aia ca nu au nimic, pompa de apa la fel. nu e posibil sa fie necesar sa inlocuiesti distributia la 38000
sau... e de carton cumva?! pe ce criterii le schimba ei? daca ar fi sa te iei dupa service-urile de la reprezentante in 2-3 ani ar fi indicat sa schimbi cam toate piesele dintr-o masina.

-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Mar 14-Iul-2009 13:06
- Localitate: Galati
Ok cu asta incerc sa ii conving sa nu schimb distributia! Dar garnitura de ciuloasa?
Cu pierderea de antigel ce fac?
Inainte de revizia din lulie 2010 nu era nevoie de completare iar atunci am completat pt siguranta (era intre min si max cu motor rece). Problema sa acutizat recent in iarna asta in ianuarie - februarie si acum este sub minim. Am cautat la alt service eventuale pierderi in circuitul de racire si nu am gasit. Am discutat astazi cu cei de la service citroen si spun ca este sigur ca sunt probleme cu garnitura de ciuloasa.
Cu pierderea de antigel ce fac?
Inainte de revizia din lulie 2010 nu era nevoie de completare iar atunci am completat pt siguranta (era intre min si max cu motor rece). Problema sa acutizat recent in iarna asta in ianuarie - februarie si acum este sub minim. Am cautat la alt service eventuale pierderi in circuitul de racire si nu am gasit. Am discutat astazi cu cei de la service citroen si spun ca este sigur ca sunt probleme cu garnitura de ciuloasa.
Keep Walking!!!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst