Sprituitoare parbriz

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

nickwu007
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mie 31-Dec-2008 12:37
Localitate: Galati

Sprituitoare parbriz

Mesajde nickwu007 » Dum 13-Mar-2011 17:54

Salutare...Am o mica problema...De vreo 2 zile am probleme cu presiunea lichidului de parbriz,in sensul ca pe duzele de pe capota,imi iese cu o presiune foarte mica(abia daca ajunge pe parbriz).Duzele pentru spalarea lunetei merg ok,cat si spalatoarele de faruri.Am incercat sa suflu niste aer cu o pompa,atat pe furtunasul care duce la duzele de pe capota,cat si pe cel ce duce in rezervorul lichidului de parbriz,si a mers ok(deci am eliminat posibilitatea de infundare).Mentionez ca daca desfac furtunasul de langa coltul din dreapta jos al parbrizului,si apoi actionez comanda de spalare parbriz,lichidul are o presiune mai mica decat in mod normal,si iese cu intreruperi dese ,la intervale aproximativ egale de timp.Atasez o poza cu o pompa cu care am mai avut probleme datorita impuritatilor.Sa fie tot aceasta piesa de vina?Multumesc.
Imagine
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 13-Mar-2011 18:38

posibil.
pompa are doua sensuri de functionare, directionanad astfel jetul catre luneta sau parbriz.
posibil ca pe sensul catre parbriz sa fie infundata in interior.
fa o smecherie: inverseaza furtunele care ies din ea si vezi daca e vreo diferenta, bineinteles si comenzile vor fi inversate, luneta cu parbrizul.
dar in felul asta poti vedea daca e din pompa sau din sprituitoare.
eu banuiesc sprituitoarele, chiar daca tu spui ca le-ai verificat.

nickwu007
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mie 31-Dec-2008 12:37
Localitate: Galati

Mesajde nickwu007 » Dum 13-Mar-2011 19:25

In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 800
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Dum 13-Mar-2011 21:30

nickwu007 scrie:In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!
Cred ca este instalata o alta pompa.... :?:
Imagine

Imagine

marius74
pasionat
Mesaje: 254
Membru din: Mie 21-Ian-2009 21:57
Localitate: CRAIOVA

Mesajde marius74 » Dum 13-Mar-2011 21:38

aceeasi problema am avut si eu,se dilatase "schimbatorul de sens"din cauza lichidului prost din comert.
am curatit si am subtiat putin "schimbatorul de sens" si e ok acum

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Dum 13-Mar-2011 21:56

urzica scrie:
nickwu007 scrie:In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!
Cred ca este instalata o alta pompa.... :?:
Imagine

Imagine

Nu cred sa fie vorba de alta pompa, pt ca din cate stiu e doar una singura.Cel mai sigur ai furtunasele obturate pe undeva.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 13-Mar-2011 22:00

pt sprituitoarele de la far, exista o a doua pompa.
eu cand spuneam sa schimbi furtunasele, ma refeream s-o faci la iesirile din pompa.
astfel, poti vedea daca in cele doua sensuri ale pompei, exista presiuni diferite.
asa cum spunea colegul mai sus, din cauza lichidului prost se pot intampla tot felul de surprize.

nickwu007
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mie 31-Dec-2008 12:37
Localitate: Galati

Mesajde nickwu007 » Dum 13-Mar-2011 22:11

Da,daca spalatoarele de faruri au traseu diferit...e clar unde e problema.Faza e ca in august 2010 am curatat foarte bine pompa aia,ca era blocata numai pe fata,iar pe luneta nu mai spala.Data asta o schimb.Are cineva de vanzare obiectul din poza?
Imagine
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 13-Mar-2011 22:43

daca ai rezervorul de lichid murdar, o schimbi degeaba, se va infunda si cea noua.
mai ai capacul la rezervor?

nickwu007
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mie 31-Dec-2008 12:37
Localitate: Galati

Mesajde nickwu007 » Dum 13-Mar-2011 23:51

Da,capacul e la locul lui.
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...

nickwu007
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mie 31-Dec-2008 12:37
Localitate: Galati

Mesajde nickwu007 » Mar 15-Mar-2011 21:22

Revin...Dupa cum spuneam,am mai avut probleme cu aceasta pompa,in sensul ca,se blocase doar pe spalare parbriz,iar cand vroiam sa spal luneta,tot pe duzele de pe capota iesea lichidul.Ceea ce ma nedumereste acum,este ca daca ar fi blocata,pe luneta,sa spunem,atunci cand vreau sa spal parbrizul,tot la luneta ar trebui sa iasa jetul,lucru care nu se intampla.Am sunat la citroen,si saracia asta de pompa e 230RON,si nu prea imi permit sa experimentez,mai ales ca data trecuta cand am umblat,fiind destept in cap,am rupt vreo doua cleme de la bara fata.Oare daca iau de aici....
http://cgi.ebay.com/Citroen-Windscreen- ... 35afc22f04
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 15-Mar-2011 21:46

dar nu e mai iesftin s-o demontezi si s-o speli la interior? ca ar putea sa te coste 1 ora de munca si atat.
si mie mi s-a infundat de nenumarate ori pt ca nu mai aveam capacul la lichid de parbriz si se infunda mereu si o demontam, o curatam si mergea parfum.

nickwu007
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mie 31-Dec-2008 12:37
Localitate: Galati

Mesajde nickwu007 » Mar 15-Mar-2011 21:51

Asta spuneam mai sus...Data trecuta cand am curatat-o am reusit sa rup niste cleme la bara fata,cand am demontat-o,si acum mi-e cam frica sa ma mai bag.
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 15-Mar-2011 23:02

bara fata? dar ce ai cautat la bara?
virezi max stanga, desfaci scutul un pic si ajungi la pompa.

nickwu007
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mie 31-Dec-2008 12:37
Localitate: Galati

Mesajde nickwu007 » Mar 15-Mar-2011 23:09

Scutul se scotea doar daca scoteam si ceva suruburi de la bara.Nu pot spune exact acum pe care,pt ca nu stiu pe de rost.Stiu ca a trebuit sa scot chiar si cateva suruburi de la scutul de plastic de sub motor,altfel,scutul rotii,nici nu vroia sa se clinteasca.
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV