Sfat schimbare distributie

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

PSA
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Sâm 19-Sep-2009 18:05
Localitate: ploiesti

Sfat schimbare distributie

Mesajde PSA » Sâm 03-Mar-2012 12:02

Dupa cum spun si in titlu, va rog sa-mi dati cateva sfaturi. Pe piata sunt destul de multi producatori pentru kit distributie sau componentele acestuia ceea ce face destul de grea alegerea. As dorii sa stiu de exemplu , cu ce producator este echipata din fabrica masina si daca rolele sunt metalice sau nu. Deasemenea pentru cureaua de distributie am gasit latime de 25,4mm dar si de 25mm ?! iar pentru cureaua de transmisie agregat antrenat: generator + compresor aer conditionat + pompa servodirectie avem lungime 1755 mm-MYLE, 1740 mm-DAYCO, 1750 mm-GOODYEAR :shock: .
Va multumesc anticipat si astept cu interes parerile dvs.
PS. Masina are 110.000km dar si 8 ani deci cred ca ar fi timpul , nu?

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 03-Mar-2012 13:14

Buna ziua , in principiu ar fi mult mai bine ca cei care monteaza distributia sa aleaga piesele necesare cu care sa ofere garantia !

Noi la atelier folosim dayco + ruville (in ambalaj ina) sau cand nu gasim folosim LUK sau SNR .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

PSA
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Sâm 19-Sep-2009 18:05
Localitate: ploiesti

Mesajde PSA » Sâm 03-Mar-2012 16:20

Am inteles : folositi curea Dayco si role Ruville care sunt de fapt Ina . Atunci spuneti-mi care este diferenta intre un set Ina si un set Ruville , pentru ca la pret este diferenta.
In setul de role Ina avem cumva rola de metal iar in setul Ruville nu ?! Si mai spuneti-mi daca a-ti observat cand a-ti desfacut masina, cu ce vine pe original din fabrica?
Pentru 100 ron in plus, la role vorbind, as prefera sa pun cu ce a venit din fabrica.

Avatar utilizator
dassy
simpatizant
Mesaje: 48
Membru din: Vin 13-Ian-2006 20:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde dassy » Sâm 03-Mar-2012 17:36

Din fabrica eu stiu ca vin cu DAYCO + INA. Dar diferenta intre Ruville si INA nu e de 100 lei... mai degraba vreo 30 lei
Peugeot 205 '87 1.9 GTI

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 03-Mar-2012 18:52

Dupa cum spune si colegul dassy ... cam aia este si stock . Eu am comparat piesele care le-am montat si erau fix acelas lucru .
Este un grup ruviile/ina/luk ... in ambalaje sunt in teorie aceleasi piese , insa mai se fac jmecherii la distribuitori si te trezesti in pachet cu role facute dupa blocuri ... deci atentie si cu sursa de achizitie :wink:
Pretul este mai ok daca compui kitul de distr din piese decat la "set" ... inca nu am aflat de ce :wink: si iarasi daca este montata prost ... degeaba este distributia de calitate ...
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Sâm 03-Mar-2012 20:14

dassy scrie:Din fabrica eu stiu ca vin cu DAYCO + INA. Dar diferenta intre Ruville si INA nu e de 100 lei... mai degraba vreo 30 lei


MĂŁ uimeÂşti cu analiza diferenĂžei de 30 de lei ĂŽntre un Ruville Âşi INA.

Pãi nu demult am vrut sã schimb o rolã de ghidare (nu cea de Întindere) la o Xsara ca ºi a colegului PSA. Am ales dupã preÞ un Ruville care avea Înauntru rulment INA fãcut În Slovenia ºi calea de rulare .... dintr-un plastic de slabã calitate (asta nu am putut sã vãd decât atunci când a sosit piesa). Pãi vreau sã spun cã am preferat sã pun la loc rola veche care avea calea de rulare din metal ºi pãrea de 10 ori mai fiabilã ºi rulmentul .... nu scârÞâia.
Îmi amintesc cã urmãtorul preþ ca ºi calitate era cu vreo 40-50 lei mai mult ºi era INA (fãcut poate în altã þarã) sau SKF dar ºi acestea erau departe de calitatea originalului (DAYCO). Dacã rola DAYCO ar fi fost doar cu 100 lei mai mult aº fi cumpãrat-o cu ochii închiºi.

Deci sfatul meu de ĂŽncepĂŁtor ĂŽn ale Xsarei este: nu lua Ruville Âşi nu lua niciodatĂŁ Optimal. Chiar dacĂŁ dai niÂşte bani ĂŽn plus, meriĂži mai mult.

Avatar utilizator
dassy
simpatizant
Mesaje: 48
Membru din: Vin 13-Ian-2006 20:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde dassy » Sâm 03-Mar-2012 20:38

Rolele originale montate pe Peugeot/Citroen sunt INA, iar curelele DAYCO. Ma uimeste faptul ca exista oameni care stiu sa aleaga calitatea, dar schimba doar o rola din doua. Si cureaua veche arata mai bine decat cea noua? :) Piesele de genul asta se schimba doar ca set complet la un anumit numar de kilometrii sau o anumita perioada de timp in functie de care intervine prima.
Comparatia intre Ruville si Optimal este ca cea intre coada vacii si stampila primariei
Peugeot 205 '87 1.9 GTI

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Mesajde toro » Sâm 03-Mar-2012 21:08

Dac stam si analizam calitatea curelelor si a rolelor nu realizam mare lucru. Acum mai toate brandurile fac calitate. Doar ca pe unele avem noi din auzite o mai mare incredere dar nu demonstrata . Curelele se rup datorita proastei montarii (necalificata) Schimbul kitului o face un personal bine calificat si care garanteaza pe ceace face. Recomand totusi la curele DAYCO sau Gates si la role SKF (rola met.). Vorba aia : dai un ban ,dar sti ca face .
Peace on earth ... War under the blanket !

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Sâm 03-Mar-2012 23:36

dassy scrie:Rolele originale montate pe Peugeot/Citroen sunt INA, iar curelele DAYCO. Ma uimeste faptul ca exista oameni care stiu sa aleaga calitatea, dar schimba doar o rola din doua. Si cureaua veche arata mai bine decat cea noua? :) Piesele de genul asta se schimba doar ca set complet la un anumit numar de kilometrii sau o anumita perioada de timp in functie de care intervine prima.
Comparatia intre Ruville si Optimal este ca cea intre coada vacii si stampila primariei


SpeÞã: Schimbi tot ce trebuie la 110000 - 120000 km.
Pe la 145000 se duce o rolĂŁ sau pompa de apĂŁ. Ce faci? Schimbi totul?

Da, mai existĂŁ oameni care schimbĂŁ doar piesele defecte.
ªi n-a comparat nimeni Ruville cu Optimal, ci le-a pus una dupã alta la capitolul ... "nu faceÞi ca ei". E o pãrere ºi doar atât.

VĂŁd cĂŁ ai luat-o la modul personal Âşi chiar nu meritĂŁ.
Respecte !

PSA
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Sâm 19-Sep-2009 18:05
Localitate: ploiesti

Mesajde PSA » Joi 15-Mar-2012 21:14

Multumesc tuturor pentru sfaturi si parerile exprimate. Iata ce am gasit pe masina pus din fabrica : curea distributie DAYCO, rola intinzatoare INA - metalica, rola ghidare SKF - metalica, pompa de apa nu am reusit sa-mi dau seama dar scrie ITALY -probabil SALERI SIL .

berzecus2003
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
Localitate: bucuresti

Mesajde berzecus2003 » Lun 28-Mai-2012 20:09

deci curea dayco
role METALICE ina

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 28-Mai-2012 20:44

PSA scrie:Multumesc tuturor pentru sfaturi si parerile exprimate. Iata ce am gasit pe masina pus din fabrica : curea distributie DAYCO, rola intinzatoare INA - metalica, rola ghidare SKF - metalica, pompa de apa nu am reusit sa-mi dau seama dar scrie ITALY -probabil SALERI SIL .


Oare au fost stock piesele ? pana acum nu am reusit sa gasesc rola intindere o marca si cea de ghidare alta marca ...
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

berzecus2003
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
Localitate: bucuresti

Mesajde berzecus2003 » Mar 24-Iul-2012 16:09

24.iulie 2012.....multumesc fam. Stan ptr ajutorul dat in schimbarea distributiei masinii mele ,a fost o placere sa-i cunosc si ca un sfat ptr cei care stau in apropierea Ploiestiului .....cautati-i ,cereti-le ajutorul,ve-ti fii multumiti!!!!


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo