Acelasi disjunctor

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Acelasi disjunctor

Mesajde Catalin29 » Mie 26-Apr-2006 18:37

Avand scurgeri si fiind uzat am schimbat disjunctorul. Problema e ca dupa 20-30 km a inceput sa tacane exagerat de des (o data pe sec) si nu se ridica de fata ... Eu suspectez sfera centrala (datorita unei scaderi bruste nivel lichid in rezervor), sfera care era pe disjunctorul schimbat si care a stat ceva timp demontat. De spate se lasa f-foarte incet (6 ore aproximativ). Varianta b mai urata e sa nu fi fost ceva mizerii in disjunctor si sa fi infundat ceva... ca in cazul asta o vand de piese de schimb ca m-am saturat de defecte hidaulice (multumesc inca o data pt asta "specialistilor" de la Ludus- Mures). mentionez ca nu stiu starea exacta a noului disjunctor.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 26-Apr-2006 19:36

Daca tacane des ai 2 variante: fie disjunctorul pierde presiune (sa zicem datorita mizeriei din el sau altceva bila nu mai etanseaza corect), fie sfera centrala subit a decedat (mai putin probabil).
Fata nu se ridica din cauza lipsei de presiune.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mie 26-Apr-2006 23:52

Inteleg ca esti putin dezamagit. Daca mai ai forta si vrei sa o repari incepe metodic: verifica presiunea din sfera acumulator si presiunile de disjunctie si conjunctie ale regulatorului de presiune. Astea ar putea fi cauzele tacanitului des (nu suspectez dozatorul de frana pentru ca spui ca nu se lasa repede spatele)
Apoi, verifica comanda corectorului de la bara de torsiune. Daca nu este nimic slabit aici, corectorul ar putea fi blocat (daca o curatare nu este suficienta ar trebui sa-l schimbi) Tot legat de faptul ca puntea fata nu se ridica, ar trebui sa vezi si ce retur ai la cilindrii fata.
Si daca imi permiti un sfat: piesele de la instalatia hidraulica nu pot fi recunoscute ca fiind in buna stare de functionare decat daca sunt testate. Si inca ceva: evita cumpararea pieselor care au fost depozitate in aer liber, fara ca orificiile sa fie acoperite cu busoane si care sunt golite de LHM. Impuritatile, umezeala si aerul fac ca aceste piese sa devina nefunctionale.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot