Ulei pe pe furtunul de gaze carter
Moderator: Echipa Tehnica
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Ulei pe pe furtunul de gaze carter
Se pare ca problemele nu inceteaza sa mai apara , iese ulei pe furtunul de gaze , dar gaze carter nimic (l-am tinut in gura si tot degeaba ca nu existau gaze), fum nu scoate si totusi de ce scoate ulei pe furtun? Stie cineva?
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
poate s-a busit separatorul ala de gaze si ulei si a inceput sa scape si ulei pe acolo. asta daca zici ca motorul nu are uzura si nu consuma ulei
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Esti sigur ca ala nu e un furtun de recirculare a gazelor? In mod normal uleiul nu prea are ce sa cate prin furtune...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Pe bune la motoarele care sunt pe Xantia are un furtun care vine de la culbutori si merge inspre baia de ulei .Acel furtun care preia de la culbutori uleiul se ramifica in doua.
Stiti ce nu inteleg, normal este un furtun pentru recircularea gazelor , dar cred ca la aceste motoare este posibil sa fie doua , eu asa cred, daca va uitati la la capacul (pe unde se introduce ulei in motor),unde sunt montate cateva furtune , una dintre ele duce la dozatorul de aer(clapeta de acceleratie , si senzorii de temp aer, etc), cu un diametru mai mic si una merge in conducta de aer dupa filtru de aer, care dintre aceste doua este pentru recirculare, legatura intre ele exista, chestie care pana acum nu am stiut si motorul are ceva gaze , dar tot nu ar trebui sa arunce ulei pe furtunul care duce la dozatorul de aer.
Stiti ce nu inteleg, normal este un furtun pentru recircularea gazelor , dar cred ca la aceste motoare este posibil sa fie doua , eu asa cred, daca va uitati la la capacul (pe unde se introduce ulei in motor),unde sunt montate cateva furtune , una dintre ele duce la dozatorul de aer(clapeta de acceleratie , si senzorii de temp aer, etc), cu un diametru mai mic si una merge in conducta de aer dupa filtru de aer, care dintre aceste doua este pentru recirculare, legatura intre ele exista, chestie care pana acum nu am stiut si motorul are ceva gaze , dar tot nu ar trebui sa arunce ulei pe furtunul care duce la dozatorul de aer.
amindoua sint de recirculare a gazelor, atita vreme cit se ramifica din acelasi loc si unul merge in filtru. s-a intimplat ce ti-am spus, separatorul de gaze e problema, mai mult ca sigur
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Imi cer scuze ca te-am contrazis in legatura cu furtunul , inradevar este de gaze, desfacand carcasa care este protejat motorul mai precis culbutori , am observat ca nu are nici o treaba gazele cu spatiul unde se afla culbutori mai precis pe unde se introduce uleiul, gazele sunt duse prin intermediul unui furtun (cel cu care te-am contrazis), si captaze intr-o cutiuta sa-i zis asa , de unde se ramifica in doua furtune .Intradevar ulei acolo nu are cum sa ajunga numai in cazul cad este peste nivel uleiul , cred eu .
Eu am acelasi motor de 1.8 pe ZX. Saptamana trecuta s-a rupt furtunul (a imbatranit cauciucul) care face legatura dintre culbutori/chiuloasa si piesa de plastic in forma de Y. Zona de langa ruptura s-a acoperit cu un strat subtire de ulei (imi este greu sa aproximez cand s-a rupt si cat am mers asa, cred ca cel putin o saptamana) - pe acolo nu curge ulei dar gazele care circula sunt amestecate cu ulei in stare mai mult sau mai putin lichida (mai precis este pulverizat si amestecat cu gazele).
Separatorul de gaze si ulei unde se afla exact?
Separatorul de gaze si ulei unde se afla exact?
Fun Citroen
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats