Rupere curea de distributie
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Rupere curea de distributie
Stie cineva daca in caz de rupere a curelei de distributie la motorul de 2000 hdi se produce avarierea pieselor motorului?
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
rupere cure
Urzica , trecand peste spiritele de capitala , in fuctie de momentul in care a avut loc ruperea curelei ( viteza de deplasare , cat ai dat la automat sa porneasca , daca ai tras-o sa porneasca ) aceste motoare au fost gandite cu o protectie de rupere initiala a culbutorului = 30 - 35 lei/buc si apoi deformarea supapelor 35- 45 lei. buc . Daca tot o desfaci presupun ca vei inlocui si semeringurile ( ghidajele ) supapelor = 37 lei/set , garnitura de chiuluasa = 135 lei ,la care ar trebui sa ai in vedere manopera =400 lei
La masinuta ta nu cred ca ar fi necesar sa inlocuiesti compensatorii hidraulici sau rectificarea scaunelor de supapa .
Mare grija la care atelier te hotarasti sa incepi " batalia ".
La masinuta ta nu cred ca ar fi necesar sa inlocuiesti compensatorii hidraulici sau rectificarea scaunelor de supapa .
Mare grija la care atelier te hotarasti sa incepi " batalia ".
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Re: rupere cure
iliescu sorin scrie:Urzica , trecand peste spiritele de capitala , in fuctie de momentul in care a avut loc ruperea curelei ( viteza de deplasare , cat ai dat la automat sa porneasca , daca ai tras-o sa porneasca ) aceste motoare au fost gandite cu o protectie de rupere initiala a culbutorului = 30 - 35 lei/buc si apoi deformarea supapelor 35- 45 lei. buc . Daca tot o desfaci presupun ca vei inlocui si semeringurile ( ghidajele ) supapelor = 37 lei/set , garnitura de chiuluasa = 135 lei ,la care ar trebui sa ai in vedere manopera =400 lei
La masinuta ta nu cred ca ar fi necesar sa inlocuiesti compensatorii hidraulici sau rectificarea scaunelor de supapa .
Mare grija la care atelier te hotarasti sa incepi " batalia ".
Multumesc de raspuns dar din fericire nu am aceasta problema cu ruperea curelei de distributie, ci a fost o intrebare doar, inca odata multumesc.
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
rupere cure
OK !
Un sfarsit de saptamana placut !
Un sfarsit de saptamana placut !
schimbare distributie c5 2000 HDI 136 cp
buna ziua ,am o intrebare pt cei care intadevar gindesc inginereste, in cartea masinii scrie ca prima schimbare distributie se face la 240000 km sau 10 ani , eu am 128000, si 8 ani si unii mecanici ma sfatuiesc sa fac scimbul ca s-ar putea ca ar trebui ,etc si eu sint ing si judec ca ce este scrris in carte acopera si o marja de siguranta , astept comentarii , va multumesc
ambreiaj
am un zgomot la ambreiaj in relanti , volanta masa dubla este uzata , intrebare ? sa ramin pe varianta de volanta masa dubla sau sa trec pe cea cu masa simpla , este mai ieftina si ulterior in caz de uzura se schimba numai discul deci costuri mai mici , astept argumente pro si contra , se pierde din putere ,cuplu, si mers "rotund" al motorului daca se monteaza ambreaj cu masa simpla?. vA MULTUMESC
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
varianta de inlocuire contine o volanta cu aceeasi masa, dar fixa, iar arcurile vor veni pe disc; poti sa pui linistit aceasta varianta, dar o sa pierzi putin din rafinamentul masinii. din ratiuni banesti, eu as pune varianta inlocuitoare. nu m-as gandi la o urmatoare schimbare, petru ca personal, nu am tinut nicio masina mai mult de 100.000 km, asa ca nu s-a pus problema asta. paradoxal, am schimbat ambreiajul la toate masinile care le-am avut, dar la toate din cauza rulmentului, nu de uzura. pe de alta parte, daca diferenta nu este mai mare de 3-400 lei, te sfatuiesc sa pui tot volanta cu mase separate (mobila).
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 31-Ian-2019 14:49
- Localitate: Madrid
- Masina: Citroen C5 Milenium
Re: Rupere curea de distributie
aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi
Ultima oară modificat Dum 17-Mar-2019 09:14 de către MarianMazochi, modificat de 3 ori în total.
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 31-Ian-2019 14:49
- Localitate: Madrid
- Masina: Citroen C5 Milenium
Re:
aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 31-Ian-2019 14:49
- Localitate: Madrid
- Masina: Citroen C5 Milenium
Re:ambreiaj
aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw