salut  
urmatoara problema : 
directia mergea greu ceva vreme  ,am dus-o la un mecanic  ,  schimbat garnituri caseta directie   ,cam 2 saptamini  parea ok  ,cu toate ca prin demontarea     si remontarea volanului  ,imi atinge   butoanele  de semnalizare ,in fine.
a tinut oarecum cam  3 saptamini   ,urma sa  ma duc  sa ii fac  geometria cind  a picat  din  nou directia  ,la fel de dur de manevrat  volanul.
am fost la   Antim 19  si   se pare ca  pompa ar putea fi  cauza ,vineri   ma duc sa gasesc  unde este   problema reala .
stiti cumva  unde se reconditioneaza   convenabil o pompa servo-directie    ?
la o firma  din bucuresti  au cerut  pe o pompa reconditionata  650 de  ron   .
multumesc anticipat   pentru  sfaturi  si propuneri  .
			
									
									probleme directie ---volan merge greu
Moderator: Echipa Tehnica
- 
				
				peter_2000
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Joi 05-Mar-2009 21:56
- Localitate: Bucuresti
probleme directie ---volan merge greu
keep smilling even in the worst moments
						- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7681
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
din ce an este masina? 
daca este s1 pana in 94 (adica pompa cu un singur circuit), e posibil sa ai distribuitorul hidraulic de servo/suspensie zapacit'
daca este cu pompa cu 2 circuite, este destul de posibil sa ai teava de presiune infundata - am patit asta chiar ieri (mai exact la articulatia din cauciuc). cum anume merge greu? poti sa ai si crucea cardanica din compartimentul motor ruginita si sa blocheze; ridici masina de fata si vezi daca se invarte greu si in suturi volanul.
pompa se strica FOARTE GREU. poate doar sa se rupa arcurile de la pi, dar eu pompa uzata care sa nu mai bage presiune nu am gasit pana acum. pe de alta parte, pompele nu se pot reconditiona. poate doar sa schimbi garniturile de la capace, iar un set de garnituri de etansare costa cateva zeci de lei!
daca ai teava aia infundata, se incinge tare uleiul hidraulic, si foarte repede!
			
									
									
						daca este s1 pana in 94 (adica pompa cu un singur circuit), e posibil sa ai distribuitorul hidraulic de servo/suspensie zapacit'
daca este cu pompa cu 2 circuite, este destul de posibil sa ai teava de presiune infundata - am patit asta chiar ieri (mai exact la articulatia din cauciuc). cum anume merge greu? poti sa ai si crucea cardanica din compartimentul motor ruginita si sa blocheze; ridici masina de fata si vezi daca se invarte greu si in suturi volanul.
pompa se strica FOARTE GREU. poate doar sa se rupa arcurile de la pi, dar eu pompa uzata care sa nu mai bage presiune nu am gasit pana acum. pe de alta parte, pompele nu se pot reconditiona. poate doar sa schimbi garniturile de la capace, iar un set de garnituri de etansare costa cateva zeci de lei!
daca ai teava aia infundata, se incinge tare uleiul hidraulic, si foarte repede!
- 
				
				peter_2000
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Joi 05-Mar-2009 21:56
- Localitate: Bucuresti
salut 
ma bucura stirea ca pompa de servo directie se poate strica foarte greu .
deci masina este din 1993 fabricata ,inmatriculata 1 oara in 1994 ,cine sa uitat la pompa a zis ca are 2 camere ,nu stiu ce inseamna asta .
mentionez ca uleiul lhm nu l-am schimbat complet din mai 2007 ,a mai avut pierderi pe la disjungtor cred si in perioada aceasta de 7 ani am mai completat ,cred ca 1 litru sau 1 ,5lL
mulumesc de sfat
			
									
									ma bucura stirea ca pompa de servo directie se poate strica foarte greu .
deci masina este din 1993 fabricata ,inmatriculata 1 oara in 1994 ,cine sa uitat la pompa a zis ca are 2 camere ,nu stiu ce inseamna asta .
mentionez ca uleiul lhm nu l-am schimbat complet din mai 2007 ,a mai avut pierderi pe la disjungtor cred si in perioada aceasta de 7 ani am mai completat ,cred ca 1 litru sau 1 ,5lL
mulumesc de sfat
keep smilling even in the worst moments
						Daca pe undeva pe langa disjunctor se afla cumva piesa asta (dar de culoare neagra) http://i139.photobucket.com/albums/q312 ... G_2328.jpg poti sa incepi sa cauti alta si sa o schimbi.   Din pacate kit de reparatie nu se mai fabrica. Eu sunt deja cred la al cincilea distribuitor (second hand) schimbate din 2009 pana in prezent. Fie curg (majoritatea) dupa un timp, fie am ramas fara servodirectie subit.
 Din pacate kit de reparatie nu se mai fabrica. Eu sunt deja cred la al cincilea distribuitor (second hand) schimbate din 2009 pana in prezent. Fie curg (majoritatea) dupa un timp, fie am ramas fara servodirectie subit.
			
									
									 Din pacate kit de reparatie nu se mai fabrica. Eu sunt deja cred la al cincilea distribuitor (second hand) schimbate din 2009 pana in prezent. Fie curg (majoritatea) dupa un timp, fie am ramas fara servodirectie subit.
 Din pacate kit de reparatie nu se mai fabrica. Eu sunt deja cred la al cincilea distribuitor (second hand) schimbate din 2009 pana in prezent. Fie curg (majoritatea) dupa un timp, fie am ramas fara servodirectie subit.Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
						https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- 
				
				peter_2000
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Joi 05-Mar-2009 21:56
- Localitate: Bucuresti
deci  disjunctorul este  negru  ,mai  jos poze :
https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
se pare ca problema este crucea cardanica .
cred ca intuiesc ca mecanicul a schimbat garnituri caseta directie si a observat pb e la l;a cruce cardanica ,a unso ,ceva lichid lubrificant si a tinut vreo 2 saptamini ok.
ma costa inlocuirea cu tot cu piesa 290 ron .sper sa fie ok masina dupa .
			
									
									https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
se pare ca problema este crucea cardanica .
cred ca intuiesc ca mecanicul a schimbat garnituri caseta directie si a observat pb e la l;a cruce cardanica ,a unso ,ceva lichid lubrificant si a tinut vreo 2 saptamini ok.
ma costa inlocuirea cu tot cu piesa 290 ron .sper sa fie ok masina dupa .
keep smilling even in the worst moments
						- 
				
				peter_2000
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Joi 05-Mar-2009 21:56
- Localitate: Bucuresti
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
 Cauta in forum Cauta in forum
 
 Mesaje Mesaje
 
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
 
 PARTENERI PARTENERI
 
 Link-uri utile Link-uri utile
 
 Statistici Statistici
 
- Totals
 Total mesaje 187804
 Total subiecte 18661
 Total Announcements: 8
 Total Stickies: 86
 Total Attachments: 0
 
 Topics per day: 2
 Posts per day: 23
 Users per day: 1
 Topics per user: 2
 Posts per user: 16
 Posts per topic: 10
 
 Total membri 11830
 Cel mai nou membru Dady
 



