Cf. titlul.
Intr-o dimineata dusmanu' de masina statea coborat pe spate gata sa faca in ciuda la toate masinile din parcare cum rade de ele

. Ma uit la masina si ma apuca spaima

, fac un tur pa langa ia si surpriza, balta de ulei sub masina pe puntea spate... am pornit-o, sa ridicat pe nivel si am fugit cu ia direct la service. Ajung acolo, mecanici mirati ca pare umezita cu ulei langa sfera stanga spate, fac o proba la masina totul pare in regula, nici macar o picatura de ulei pe jos

... "vezi de treaba domnle' vi cu masina buna la noi, dute acasa." Ma duc la alt service cu capsa pusa ca trebuie sa repar amortizoru' st., baietii de acolo imi recomanda sa schimbam kitul de garnituri la pistonas, o nimica toata 4 garnituri 30 lei!, in jumatate de ora au desfacut si montat tot... au curatat bine pistonasul, au inlocuit toate garniturile si au montat totul la loc, au aerisit instalatia, au testat presiunea, totul ok, sta la nivel, se coboara si se ridica corect nu pierde o picatura de ulei.
Sa plec azi de la munca, hmm, surpiza

, iar radea de celelalte masini ca stie sa piarda ulei pe puntea spate.
Singura explicatie care o am, sa fie prinderea conductei de presiune la amortizor... dar de ce nu a facut la service problema cat au lucrat baietii la ia sau o saptamana la rand plimbata prin tara?
Conductele de presiune se sparg si se sudeaza singure, acu' wtf!
Am ridicat-o si am coborat-o de cateva ori si pare in regula, sta la nivel nu pierde ulei totul pare ok. Cred ca vrea zeama de clopot ca sa i treaca.
