Am avut probleme cu pornirea la un c3 1,4 hdi 50 kw, 2003. Testerul a aratat lipsa presiune in rampa. Mi-a verificat injectoarele - bune, pmpa, desi baga motorina, cei de la bosh au zis ca este defecta si au reparat-o (pompa siemens). Totul a fost generat de o fisura in conducta de plastic de linga pompa de amorsare (para aceea).
Acum alta - la pornire, cum ajung la 2000 rotatii incepe sa dea in nas in mers - variaza turatia singura pe loc, iar viteza o maresc din trepte, cu turatie sub 2000. Dupa o pauza mica masina merge bine, ca noua. Pimul tester a dat eroare P1197. Am dus-o la un mecanic mai vechi - testerul i-a dat altceva, a verificat si egr-ul, isi revine mai repede. La tester a iesit ca ecu modifica timpii de injectie. Sa nu uit, daca folosesc para inainte de pornire, pe conducta se fac bule mari de aer.
Care ar fii cauza? Pompa sau altceva? Daca schimb ecu am nevoie si de alt cip pentru cheie?
Se poate corecta in ecu?
ecu
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: ecu
Problema la tine poate fii pozitia senzorului ax came montat usor oblic
, desfaci surubelul si il aliniezi corect pentru corectie sau senzorul este busit, pentru verificare daca sau nu este prajit opresti motorul scoti mufa de la senzor pornesti motorul si in practica turatia va fii limitata la maxim 2000rpm cu eroare service in bord, dupa 2 porniri cu mufa bagata eroarea se sterge singura, coditia fiind ca ansamblul motor sa functioneze perfect.
Calculatorul Ecu motor il poti interschimba cu oricare altul pentru acelasi tip de motor, nu are legatura transponderul si cheia cu el. Pornirea motorului se face din BSI catre BSM.
Intrebare motorul se opreste blrusc la rasucirea cheii sau mai balbaie inca 1-2 sec?
Ai schimbat ansamblul pompa amorsaj-retur injectoare, problema veche la 1.4-1.6hdi? (carpeala nu tine)

Calculatorul Ecu motor il poti interschimba cu oricare altul pentru acelasi tip de motor, nu are legatura transponderul si cheia cu el. Pornirea motorului se face din BSI catre BSM.
Intrebare motorul se opreste blrusc la rasucirea cheii sau mai balbaie inca 1-2 sec?
Ai schimbat ansamblul pompa amorsaj-retur injectoare, problema veche la 1.4-1.6hdi? (carpeala nu tine)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO